Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi S4 2.7Bit '99 - Tial S605

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Niko: Minkäkokoinen spaceri vaaditaan että z18 satulan päälle menee orkkis 17" vanne? Mistä kohtaa ottaa kiinni ilman spacereita?

    Oletko kääntänyt jarrujen linkkiputket ja ilmausnipat?

    Comment


    • Noiden Rialeiden sisään mahduttamisessa tuleekin olemaan töitä, mutta ei mahdotonta.
      Pikkasen laikkaa puolille niin hyvä tulee.. :D

      Comment


        Keskiviikkona tarkoitus jatkaa sovittelua ja sillo voisin ottaa mittoja ylös. Heh, ehkä kuitenki mieluummi antaa laikkaa satulalle :D

        Comment


          -------
          Viimeksi muokannut Niconce; 10.9.2024, 21:55.

          Comment


            Ja jatkuu. En raaskinnut maksaa 60dollaria neljästä pultista, joten kasasin adapteripultit itse.

            Comment


              Ei nuo holkit varmaan kuparia ole vaikka näyttävät siltä?

              Miten ne 17" vanteet sopii satuloiden päälle?

              Comment


                Veikkaisin laakeripronssia, kun laakeri holkeilta näyttävät.

                Comment


                  Juu liukulaakerit on kyseessä 14x16x20 koossa. Eivät ole kuparia oman käsityksen mukaan, mutta mistä minä mitään tiedä noista :) Laitan kuvia ja kertomusta näytille, kun vanteet istuu päälle. Suoraan eivät tietenkään mene, sen on tuhannet ennen mua todenneet.

                  Comment


                    -------
                    Viimeksi muokannut Niconce; 10.9.2024, 21:55.

                    Comment


                      Ja seuraavana hommana pyyhkäset tuon alkuperäsen tunkin takasi sinne peräkonttiin ja ostat hallitunkin ;)

                      Comment


                        Vieressä oli kyllä hallitunkki, tuo on vain lisäturvana rautaharkon lisäks :D

                        Comment


                          -------
                          Viimeksi muokannut Niconce; 10.9.2024, 21:56.

                          Comment


                            -------

                            Viimeksi muokannut Niconce; 10.9.2024, 21:56.

                            Comment


                              Ahtimien valintaan varmaan vaikuttaa paljolti budjetti ja miten kovaa haluaa mennä. Ja jos tuon RS4 kytkimen laitat niin ehkä sekin rajoittaa hieman valintaa jos ottaa kaikki_irti_setupista -asenteen.

                              Comment


                                ------
                                Viimeksi muokannut Niconce; 10.9.2024, 21:56.

                                Comment


                                  Rs6 hyrrät silloin mielestäni oiva valinta, Rs4 kytkin kestää kyllä, jos ei rääkkää hulluna. Tänä kesänä on nähty hyvin, mihin rs6 ahtimet riittää. Yllättävän pitkälle ilman muita suurempia modeja. Vaparinnokat vielä, ni avot. Suht hyvä käsitys alkanut muodostua, mitä kannattaa tehdä ja mitä ei.

                                  Comment


                                  • Ehdottomasti RS6 hyrrät!! :D

                                    Comment


                                    • Samaa mieltä edellisten kanssa. Juuri päivityksen tehneenä oon sitä mieltä, et kannattaa laittaa nuo isommat hyrrät, jos vaan massit antaa myöden. Ei tarvi sit myöhemmin arpoo, et oisko kuitenki pitäny pistää suoraan isommat. ;) Tosin en oo ajanu autoo tai ollu ees kyydissä noilla RS6 ahtimilla ni en sit tiedä miten käyttäytyy normiajossa vs RS4, mutta sanovat ettei ole juuri eroa..

                                      Comment


                                        Käyttäytyy kyllä niin hyvin etten itse ainakaan harkitsisi RS4 turboja. Onhan siinä tietty vähän enemmän modaamista jos ei valmiina osta turboja, ja hintaakin enemmän mutta silti.

                                        Comment


                                          Unohtakaa viiveet, ei niitä käytännössä ole vaikka tekisit K04 ahtimiin mitä variaatioita. Ehkä jossain logissa näet eron (jota jauhetaan forumeilla kuin olisi isokin juttu), mutta et oikeassa elämässä huomaa juuri mitää. Täytyy muistaa, että vaikka ahtopiikki saavutetaan myöhemmin, niin isompi ahdin tuottaa enempi. Kokeiltu on omalla lastutettua RS4 vastaan kolmosvaihteella, mentiin alussa rintarinnan, joten no problem.

                                          Comment


                                            Suosittelut RS6 turboille täältäkin. Vaikka hintaa tulee jonkun verran enemmän vaikkei kankiakaan päivittäisi, niin on se sen arvoista. Ei se väliraha tunnu siinä konkurssissa enään kun virityksen tielle lähdetään.

                                            Kesän Viper-sessiossa RS4- ja RS6-turbollisia ajaneena rehellinen mielipide on, että siitä RS4-setistä vaan puuttuu se fiilis, se "raivo" mikä tulee RS6-turboilla.:) Ja ihan hienosti vetää tyhjäkäynniltä lähtien, en kaipaa k03 alavääntöä ollenkaan.

                                            Comment


                                              Noh noh, älä nyt ihan lyttyyn hauku meitä alitehoisia K04 kuskeja :)

                                              Comment


                                                Pyh, ihan hyvät ne k03 on.. :P

                                                Comment


                                                  No en mä nyt lyttyyn mitään hauku, hyväthän ne k03/k04:tkin ovat. Ei kaikki tarvitse/arvosta/halua isompaa kuin nuo.

                                                  Mutta onhan muitakin "kohtuuhintaisia" turboja tarjolla, esim. Frankenturbo F21, TiAl 605, JHM RS6-R tai 034 single turbo kit. Nuo kaikki varmaan herättää jonkinlaista mielipidettä, mutta ole erilainen.:)

                                                  Comment


                                                    ------
                                                    Viimeksi muokannut Niconce; 10.9.2024, 21:56.

                                                    Comment


                                                      Kaikki muut sopii paitsi DP (laippa pitää vaihtaa), RS4 imuputket pitää vaihtaa ja turbojen kompurakotelot pitää modata sekä hukkaporttien kellot pitää vaihtaa. Ahtoputkia ei tarvitse vaihtaa. Vesi ja öljyletkut käy suoraan.

                                                      Comment


                                                        --------
                                                        Viimeksi muokannut Niconce; 10.9.2024, 21:56.

                                                        Comment


                                                          Kyllä, niiden torvien asento pitää muuttaa. RS6 ahtimissa on ihan erilaiset hukkikset, jotka eivät enää modauksen jälkeen käy. K03 tai K04 kellot käy. Itsellä jäi aikoinaan osittain tuon kellohomman takia RS6 ahtimet väliin kun noita kelloja voi joutua etsimään kauempaakin ellei ole hyllyssä kirjapainon virkaa tekeviä vanhoja ahtimia.

                                                          Comment


                                                            -------
                                                            Viimeksi muokannut Niconce; 10.9.2024, 21:56.

                                                            Comment


                                                              No käypäs tuolta katsomassa, niin alkaa tajuamaan mitä pitää modata :)

                                                              http://www.valitalo.org/second_widebody_s4_project.htm

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X