eikös tuollaiset pikkusen limpun itekkin sorvaa tai sorvauta suoraan oikeilla mitoilla niin tulee ainakin oikean kokoiset ;D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi S4 2.7Bit '99 - Tial S605
Collapse
X
-
No jopas on.. :) Hyvähän se on että kommenttia satelee :P Heität sen tonttisatsin kehiin ja sitten ihmettelet KÄYTÄNNÖSSÄ niitä vanteita alle ;) Näin minäkin tein.. Okei, mulla oli kompromissi se takapää, toi löysäperä kun ei antanut laskee itteensä alemmas. Eli takapäätä joutu pitään liian korkeella omaan makuun. Etupää oli mielestäni aika bueno rullatuilla kaarilla, ja alhaallakin se oli ihan tarpeeks omaan makuun.
Kokeile, ja totea, sitten ihmettelet :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viestiMulla on xspowerin 100cell-katit ja päästöissä joutui säätämään aikalailla. Laskennallinen lambda-arvo oli liian korkea. Pakokaasuimurin kanssa sai kikkailemalla hyvän lapun. Päästöt siis mitattiin luottopajalla öljynvaihdon yhteydessä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ola Näytä viestiMiten käy jos konttorilla ottavat 'pistokokeeseen'? Hylkäävätkö kylmästi vai pyytävätkö uudestaan testattavaksi ilmaiseksi?
Kerrottakoon vielä, että leima jäi saamatta alapallonivelen takia ja Omega ei hallissa enää lähtenyt käyntiin virta-avaimesta, joten käynnistyksen jouduin suorittamaan Leathermanilla startista. Näin kuitenkin Kari Tapion samaisella konttorilla katsastamassa keikkapakuaan, joten ei ihan miinuksen puolelle mennyt reissu. :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viestiNiin 200cell ne olikin. Suosittelen mittauttamaan päästöt eka jossain muualla niin ei tarvi jännittää leimaa sen takia.
Toinen jännitysmomentti noilla kateilla on ehkä e-hyväksynnän puute mutta ehkäpä ne menee sen puolesta läpi jos päästöt on vain kunnossa.
Comment
-
Jatketaan OT kokemuksia:
Kerran itsellä löivät anturin putkeen, vaikka oli päästölappu mulla valmiina. Hetken aikaa kun siinä hikoilivat, kun päästöt ei täyty niin sanoin että lappu on tossa pöydällä ja tuntia ennen katsia mitatu joten saa luvan riittää. No kyllä se riittikin, kun huomasi lapun eli oli unohtanut lapun olemassa olon.
Tuokin oli mittausvika, kun putkessa oli kertynyttä vettä mutta en siitä jaksanut opastaa kerran ymmärsivät lapun riittävän. Veden takia meni huolloskin mittari sekaisin aluksi.
Tuon takia käytän aina päästöt etukäteen, saa silloin jotain tehtyä eikä tarvi painia asialla, jos sähläävät konttorilla. Näissä viripeleissä kun päästöt ei aina ole niin helppo juttu :)
Comment
-
Voi vitsi! Tulee paha ässä kuume kun näitä kattoo. Tuttuun tapaan asiallisella linjalla tämäkin menee.. Hieno!
Koskas alusta ja rialit alla?
Comment
Comment