--------
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi S4 2.7Bit '99 - Tial S605
Collapse
X
-
Takapään hakemista jarrutuksissa lähtisin poistamaan säädettävällä iskunvaimentimella. Vaikuttas siltä, että keventää takapyörää liikaa jarrutuksessa ja sillä hukkaa pyörältä pidon. Taka iskarin ulosjoustoo löysäämällä vois päästä asiasta eroon. Eli uutta alusta sarjaa vaan hankintalistalle. ;D
Comment
-
Laitan kyllä kaikki uudet puslat jossain vaiheessa :)
Hauskuuskertoimen tavoittelu eteni 2.8 30v ACK kansien+nokkien muodossa. Eli moiset löytyy nyt myös nurkista. Kevyt porttaus niille ja tiivisteiden uusinta. (venttiilivarrenkumit tilattu) Kuvia lisäilen alkuviikosta jos joku niitä haluaa pällistellä :)
Mielessä käynyt myös toisen 044 pumpun asentaminen linjaan. Riittäisi soppa sitten varmuudella.Viimeksi muokannut Niconce; 14.9.2013, 17:57.
Comment
-
Kannattaa oikeasti harkita kansien huoltoa, holkitus jne. Oman kansieni tekijä kertoili, että 5V kansissa alkaa olla venttiilinvarsissa välystä kaikissa hänen huoltamissaan kansissa. Paljon ajettujahan nämä kaikki ovat. Kun viritellään ja ajetaan sitten kovilla ahdoilla + mahdollisesti kovilla pakolämmöillä (pitkät vedot ja vahingot...), hiipii lämpö helposti venanvarren kautta tiivisteille ja kovettaa ne. Sitten tupruttaa kivasti savua putkesta :)
Olen itse oppinut kantapäänkautta ja enää en itselleni laita puoliksi valmista. Nämä ovat vain sellaista varman päälle tekemistä, varmasti kestää ilman huoltoakin.
Olethan merkannut kaikki pukit jne, että laitat samaan kohtaan takas. Itse merkkailin, en tiedä oliko hifistelyä vai ei.Viimeksi muokannut Marko77; 19.9.2013, 10:22.
Comment
-
Pakovenathan noissa vaparin kansissa on natriumtäytteiset kuten S4:n venat mutta prikkaura on 2mm ylempänä eli jousipaine on pienempi. Harkinnan arvoista laittaa uudet tai vähintään venat vanhoista kansista jos ovat siinä kunnossa mutta seetit kun tekee niin uutta tattia vaan kaveriksi. Komppaan kyllä Markoa kansien huollossa kun ne nyt on vielä irti. Jälkiviisas ei ikinä ole väärässä mutta joskus helvetin paljon köyhempi.
Comment
-
Olethan merkannut kaikki pukit jne, että laitat samaan kohtaan takas. Itse merkkailin, en tiedä oliko hifistelyä vai ei.
Comment
-
http://www.034motorsport.com/engine-...ors-p-533.html
Kannattais noita tuumata, tai ainakin inconel pakosia.Viimeksi muokannut -03 tq; 19.9.2013, 19:54.
Comment
-
Entäs tulevat kierrokset eli onko ajatuksissa kierrättää miten pitkälle?
Jenkeissä pidetään turvarajana 7500rpm OEM jousille. Shimmillä saa tietysti budjettirakaisuna hiukan jäykkyyttä lisää. Itse laitatin omiini rostenin jousisarjan, jos seuraavassa setupissa tarvii 8k ottaa.
Comment
-
Tuntuu, että tuon virittäminen on loputon suo. Joka paikkaan saatavilla parempaa ja kestävämpää osaa :)
Tuo 034:n venttiilisarja olisi ihan asiallinen päivitys. Ei sitten myöhemmin tarvisi kiukutella, kun ei aikoinaan tullut kerralla tehtyä kun romut oli pöydällä.
Ei ainakaan yli 7500rpm ole tarkoitus kierrättää. Mistä Marko hommasit kyseiset jouset?
Comment
-
Tuli työpäivän jälkeen iltapuhteiksi vaihdettua taka-alatukivarsien puslat powerflex versioihin.
Hyvin hoitu homma ilman prässiäkin ja tukivarsien irroitusta. Säästyi huomattavasti aikaa. Takaolat on varustettu myös uusilla puslilla, kun takalaakerit uusin.
Seuraavaksi vielä taka-ylätukivarsien puslat vaihtoon.
Comment
Comment