------
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi S4 2.7Bit '99 - Tial S605
Collapse
X
-
Hyvässä vauhdissa on kyllä jo ässä! Noista perussinisistä en ite oo oikein erityisemmin pitäny, livenä ehkä hienompi kuin kuvissa. Sisusta on komea ja oikeilla varusteilla!
Ensimmäisistä muutoksista voisin suositella JHM shifteriä ja jotain jäykempää takavakaajaa noiden jo mainittujen lisäksi. Noilla saa jo ison muutoksen autoon! :)
Comment
-
Värit on mielipidekysymys. Itsellähän oli aluksi Nogaro joka tuntui hyvältä väriltä. Noh, sittemmin siitä tuli paaljon parempi kun maalautin sen "okkim-sinisellä". Mutta kun tuossa olen katsellut myös kaverin Santorin-blueta, niin minä tykkään siitä enemmän kuin Nogarosta :)
Comment
-
Moottoriöljyt + suodatin - Castrol Magnatec Professional B4 5w-40
Comment
-
Ei sitä huonoa öljyä huomaa ennenkuin avaa venttiilikopan ja tarkastaa nokat. Tuskin kukaan on uudesta asti ajanut estereillä, joten faktaa sen ylivoimaisuudestakaan ei ole, mutta parissa 1.8T koneessa olen huomannut selvän eron (venttiilikoneiston ääni pysyi nätimpänä koko vaihtovälin yli verrattuna Magnateciin) ja sen jälkeen en muuta öljyä mihinkään omaan koneeseeni laita. Oman koneeni käytöstä en pysty vertaamaan, koska koneeseen on tehty täysi remontti, joten pelkän öljyn vaikutusta en voi vertailla.
Vähän meni nyt OT:ksi ja kuuluisi sinne öljykeskusteluun.Viimeksi muokannut amalin; 11.2.2012, 22:36.
Comment
-
Juu öljy keskustelu on aina fanaattista, Magnatec on ajanut asiansa itsellä siinä missä ajaa mikä tahansa peruslaadukas merkki. Ei Magnakaan menetä öljykalvoaan normiautoissa, jos öljyn käyttöalue pidetään oikeana. Toki kalliimmat esteriöljyt omaavat parempia ominaisuuksia mutta ei kuitenkaan mitään taikalientä nekään :)
Nokkien kuluma biturboissa tuskin on esteristä kiinni, eiköhän tuo ongelma ole osittain öljynkiertoon/käyttöön liittyvä yms. mekaaninen, sen verran eri litkuilla niitä nokkia on mennyt.
Magnatec on Group III öljy, kutsuvat synteettisenä sitä mutta on siinä maaöljyn jaosta kyllä mukana eli ei täysin syntteettinen, kuten synteettinen esteri.Viimeksi muokannut vayne; 12.2.2012, 00:02.
Comment
-
Miten meinaat saada mahdutettua? Meneekö nuo muka ässän satuloiden päälle ilman spacereita? Vai onko tarkoitus mankeloida kaaria tai jopa tehdä pullistuksia?
Edit: niin nämähän on nämä jimin vanhat kiekot.. ilmankos. Uskoisin, että joudut silti vähän säätämään. Onnistuessa erittäin maukas ilmestys.Viimeksi muokannut Pitkänen; 16.2.2012, 12:36.
Comment
-
Jep, meikäläisen vanhat ratakset, ja kyllähän nuo varmaan pyörimään mahtuu jarrujen puolesta. ET-lukemathan ovat alunperin 30 edessä ja takana, mutta ovat vähän eri sisäkehistä rakennetut, ja ulkokehät vaihdettu...
Pientä pyöritystä vaan kaarille ja avot!
Btw. Koitas Niko etsiä jostain värikoodatut kehäpultit noihin ;) Tai sitten suihkit itse (muutaman kerran kesässä) :D
Comment
-
Komee on kyllä ässä, ei voi muuta sanoa. Tuli tuohon sun exään värkättyä jakopäänremppa tänään kun rupes ylimääräisiä kitinöitä kuulumaan.. Siitä pelästyneenä auto talliin ja vaihtu jakopään kilkkeet, termari, vesipumppu, moniurahihnat ja niiden kiristimet. Nyt kehrää kuin kissa taas. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JAP3 Näytä viestiJos ne vanteen puolat kuitenkin hakkaa jarrusatuloihin, niin tosta pari senttiä jeesiä siihen pulmaan.
Comment
Comment