Jep, kattelinkin noita, muutaman satasen säästää, kun ottaa satulan Teilecarilta erikseen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
RS4 B5
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jarre Näytä viestiJep.. No lapsellisuudet sikseen.. ;)
En mä launch controllia ihan paukkumisen ja lieskojen takia hommannut..
Tai, ei niitä hommata tarvinut.. Rich laittoi ne ohjelmaan ihan for free.. :)
Comment
-
Sitähän voisi vaikka talven aikana muuttaa RiSan ulkonäköäkin sähäkämpään suuntaan.. Esim. tollasella värityksellä..
http://www.vagscene.com/988_arbenato...onversion.html
Comment
-
Kitit maksavat hirveästi. Miksi et ostaisi jostain käytettyä kampuraa, ja sitten männät ja halutessasi veivit esim 034 motorsportilta yms.
Loban männätkin maksaa vajaa pari tonnia. Paitsi mikäs siinä jos on varaa, niin Lobalta koko setti, on se kyllä hyväkin :)
Comment
-
Mites homma toimisi pelkällä 3.0l kampuralla ja vakiomännillä? Silloin tilavuus olisi jotain 2.9l mutta käykö vakiomittaiset kanget vai joutuuko väkisin vaihtamaan kampuran kaverina? Suurin hyöty/lisävääntö tulee kuitenkin kampuran iskunpituudesta eikä männän halkaisijan suurentamisesta.Viimeksi muokannut Mikse; 7.9.2012, 17:39.
Comment
-
Päivitetään nyt pitkästä aikaa tätäkin..
Aikalailla samalla setillä mentiin syksyyn asti.
Nyt auto on talvisäilötty odottelemaan uusia ideoita talven aikana..
Viimeisinpinä updateina hankin:
- Forge bypassit
- Alumiininen pohjapanssari (Kiitokset Alpille)
- Jhmotorsportin coil conversion kit
- F5DPOR tulpat
Keväällä, kun kelit taas sallii, olisi tarkoitus Richin kanssa optimoida RiSa RE85 polttoaineelle.
Suorakytkentä aski polttelisi kanssa, mutta saa nyt nähdä..
[COLOR=#1f497d] [/COLOR]
Comment
-
Ei mulla ole huonoa sanaa noista LO600:sta..
Enkä ole niitä mihinkään vaihtamassa. Ensi kesä ainakin mennään vielä noilla.
Tarviihan sitä noilla yrittää lentokentällä jotain kunnon tulosta.. ;)
Rich oli kanssa sitä mieltä, että tuottoa tarvii saada lisää..
E85 on vielä harkinta asteella, eli katotaan nyt mihin päädytään..
Onhan tässä talvi aikaa pähkäillä.. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mikse Näytä viestiJäikö tosta kulkupuolesta noilla LO600:lla nyt mitään kerrottavaa jälkipolville? Jos deka 630/044 setuppi vielä on niin ei taida kovin kummosta olla odotettavissa E85:lla, loppu meinaan molemmista tuotto kesken.
Comment
-
Ainiin, tulihan tuossa laiteltua kaikkea pientä hifistely osaa kiinni..
Kuten uusi paisuntasäiliö, akun suoja kansi ja uusi muovi suojus siihen akun ja jarrunestesäiliön päälle..
Olis pitänyt ostaa samalla kaikki muovi härpäkkeet siihen, koska nyt on ero kuin yöllä ja päivällä, kun katselee vanhoja muoviosia..
Comment
-
Pientä päivitystä tähänkin projektiin.
Uusina listalla
- B7 RS4 ratti
- Stack ahtopainemittari
- VW Phaetonin etujarrusatulat ja RS4 B7 levyt (odottelee kannakkeita)
- Hel teräspunosletkut
- Yellow stuff jarrupalat
- Konehuonetta siistitty uudella paisuntasäiliöllä ja akun suojakannella sekä
suojakannen ympärillä olevalla peitelevyllä. Puolakonversio ja bypass
venttiilit jäävät ikävästi piiloon kuvasta.
Tulossa olisi
- VW Phaetonin jarrukilvet ilmanohjaimilla
- Corbeau RSS etupenkit
Comment
-
Yhteen TT:seen kytkin omistajan toiveesta vastaavan ensin rinnan. Toimi jonkunaikaa, mutta piti toinen poistaa, kun tuli vikakoodia.
Kannattaa muuten sitten pitää mielessä, että ei välttämättä toimi kolaritilanteessa oikein.
Joltain UK tai jenkkifoorumilta luin, kun oli joutunut kolariin tommosen kanssa eikä ollut lauennut ollenkaan.
Comment
Comment