Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
275 oli paras veto kahdesta..
Vanha sanonta, että "lappeenrantaan mennään aina pettymään" pitää kyllä paikkansa.. ;)
Noo, kun tehot ei riitä, niin ne ei riitä.. :(
Jhm:n synkroja meinasin kyllä ehdottomasti kokeilla. Vaikuttavat hyviltä, jos myyntipuheisiin on edes puolet uskomista.
Kiskot tuli penkkien mukana Englannista.. Olivat ihan normi A4 b5 tarkoitetut kiskot. Jouduin kyllä modaamaan niitä aika tavalla, että sain istumakorkeuden mieleisekseni.
Nyt keveni ja kulkee:) ja pysähtyy kanssa! Meneekö ritilöiden välistä miten vettä konehuoneeseen pesussa/sateessa? Maalaas noi recaron jalustat mustaksi, niin ei pompi silmille.
Ei ole rautapuoli, eikä softa vielä kunnossa ensi kesän rientoihin.. :(
Työn alla kuitenkin.. ;)
Loppukuusta olisi tarkotus tiputtaa kone pois, niin sitten saisi tuon kulkupuolenkin tarkasteluun.. Ja uuden laatikon sinne jatkeeksi.
Nytnyt Marko!! ;)
Tarkoitus olis leimata tuo noilla penkeillä. Käsittääkseni se pitäis olla jopa mahdollista..
Pole positionit on tyyppihyväksytty B5, joten todistuksen kanssa ainakin menee läpi. Kerran katsuri kysyi ja lykkäsin sen saksankielisen lehtisen käteen. Vilkaisi sitä ja sanoi, menee liian vaikeaksi ja asia jäi siihen:)
Koneeseen tulee sitä, mitä sä Jani mulle myyt.. ;)
Siis jos nyt lähettäs siitä 413 pumpusta ja niistä 875 suuttimista, et vois kokeilla sitä alkomahoolia..
Nokat oottaa kans vielä asentamista.
Joo, ne 600:set sielä vielä on.
Lpr:ssa meni 275 ja ahtoja oli 1.9bar.
On ne niitä jenkkilässä poistaneet. Sieltä googlaamalla löytyy varmasti sopiva pituuskin. Mutta miksi se hihnapyörä pitää poistaa? Sen tilalle pitää sitten rakennella joku suoja, ettei jakohihna ole esillä.
Comment