Se on tosi tiukassa ja ilman lämpöjä ei hievahdakkaan! Ite ainakin lämmitin kaasupillillä ihan pakopesän juuresta niin pöyrähti nätisti eikä tarvinnu sen kummemmin voimakeinoja.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
a4 b5 1.8t
Collapse
X
-
No Niin saatiinhan se lopulta pyörähtämään.. Ei tarvinnut kun tosipaljon lämpöä ja avot.. Teetätti kuitenkin 12h töitä kokonaisuudessaan.. Tulipahan samalla katsottua että ahdin kunnossa ja siistittityä letku hässäkkä siistimmäksi.. Onko porukalla kokemuksia riittääkö imuputki alun 3" jälkeen 63mm putkella? Isontaa sitten maffille 3"?? Ainakin finturbolla oltiin tätä mieltä?
Comment
-
Projekti taas edennyt..
Tulimaalattua konehuoneen muovit kiiltavän mustiksi, ostettua Simotan kartio suodatin(hiukan kuluneen) bsr tilalle.. Hommasin myös barzetan 18" vanteet ja kumeiksi tuli 225/45/18, löytyi kyliltä sen verran edullisesti.. 2kpl vanteissa on tossa huulessa lakka lähtenyt paloina pois.. mitenkähän noi olis järkevin fiksata kuntoon??
Comment
-
Tossa ois kuvaa tosta konehuoneesta nykykunnossa.. Maalasin noi kaksi mustaa muoviosaa kiiltävän mustalla ja sitten vetäisin kiiltävän lakan päälle.. Ahtimesta tulevaa lämpöä pistin eristämään ton RST pellin.. Siihen on tarkoitus laittaa Isompi alumiini levy kun vaan saisin aikaiseksi tehdä :D..
Comment
-
Projekti taas edennyt aina kun kelkkailulta ja perhe elämältä kerennyt.. Vanteiden huulet kiillotettu, hiottu alkaen 300 ja päättyen 1200.. Kiilloituksen tein autoglymin metal polishilla.. Mietityttää vaan minkähän suojan huuleen laittas?? Auto menee maalarille reilun parin viikon päästä missä fiksataan kaikki alkaneet ruosteet, muoviset helmat korin väriin ja konepelti.. samalla keulalle istutetaan gordoban etulippa.. Ilman suodatin on myös saanut kunnon lämpöpellin ympärilleen
Comment
-
Mitenkä s4 b5 vakio suuttimet sopisivat tähän kokoonpanoon??
Projekti tosiaan edennyt aina ajan salliessa.. Siittimen etulippa sai päällensä värin ja päätyi keulalle. Oli kyllä erittäin helppo asentaa! Käytännössä kaikki pikakiinnikkeet vaan sivuleikkureilla poikki ja IP ruuveilla 5kohtaa kiinni.. Istuu todella hyvin!!
Samalla maalattiin kumpikin etulokari, kuskinpuolen takalokari, takahelma ja apukuskin ovi.. Tänään sain myllytettyä koko muun auton.. Tulos ihan OK..
Kalvot ja alustasarjan kun saisi ruuvattua vielä ensikuussa!!
Siinä muutamat kuvat lipasta ja projektista tällä erää
Comment
-
Piti käyä reissuamassa välillä... Taaas päästy vähän eteenpäin.. Tilasin Ta Technix Coil Over alustan saapi ajokorkeuden oikeaksi.. Ilmastoinnin huollatin eihän sekään mennyt vaan aineiden vaihdolla uusi lauhdutin piti keulalla tökätä.. Vanha ei ollut kestänyt kiveä.. Jarrusatulat sai päällensä punaisen sävyn..
Lauhdutin asennus
Jarrusatulat ja yleisilmettä
Comment
-
Kuvia tehdyistä jobeista.. Maanantaina uusi alusta kiinni, uudet jarrupalat ja levyt taakse ja oikealle eteen alatukivarsi.. Auto kuvissa tosi paskainen ja siitepölyssä
Suojapelti vähän peittää virityksiä katsastuksessa, alla on vielä pelti jakamassa tilaa ilmansuodattimen ja turbon välissä..
En tiedä mikä villitys ollut audilla lyödä tohon välijäähdyttimen puolelle umpinainen ritilä?? :D.. Poistin tosta reunasta muovia että menee ilmavirta kunnolla välijäähylle
Comment
-
Jos tarkoitat "audilla" tehdasta niin ei ne kyllä siihen tuollaista ole laittaneet. Jos taas vaikkapa merkkihuoltoa niin siitä ei koskaan voi tietää :)
Tuollaisia umpiritilöitä kuskin puolella on muistaakseni v6 vapaahengitteisissä. Aiheeseen ei siis liity sen enempää mystiikkaa kuin että joku on laittanut väärän osan. Ota vaan auki koko ritilä tai hommaa oikean tyyppinen.
Comment
-
Okei! se on siis vaihtunut jossain vaiheessa!!
Osaako kukaan sanoa lonkalta noin arvoa noiden ta-techniks säädettävien tolppien korkeden säädöstä eli montako senttiä kierteen alapäästä on matkaa tohon lukitus "mutteriin" että korkeus olisi matala mutta ajettava.. Noissa tolpissa mitkä tuli completokselta ne on jokainen ihan eri kohdassa..
Comment
Comment