Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a4 b5 1.8t

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Se on tosi tiukassa ja ilman lämpöjä ei hievahdakkaan! Ite ainakin lämmitin kaasupillillä ihan pakopesän juuresta niin pöyrähti nätisti eikä tarvinnu sen kummemmin voimakeinoja.

    Comment


    • #32
      No Niin saatiinhan se lopulta pyörähtämään.. Ei tarvinnut kun tosipaljon lämpöä ja avot.. Teetätti kuitenkin 12h töitä kokonaisuudessaan.. Tulipahan samalla katsottua että ahdin kunnossa ja siistittityä letku hässäkkä siistimmäksi.. Onko porukalla kokemuksia riittääkö imuputki alun 3" jälkeen 63mm putkella? Isontaa sitten maffille 3"?? Ainakin finturbolla oltiin tätä mieltä?

      Comment


        #33
        Rallicross div1 (supercars) -luokassa on 45mm kuristin ja sen rajoittamana noin 550hv max. En usko sinun autossasi 63 millin olevan suuri ongelma.

        Comment


        • #34
          Sain dvd soittimenkin paikalleen ja näyttölöysipaikkansa tohon "luukun" kohdalle.. Kulmaraudalla näyttö siinä kiinni..

          Viimeksi muokannut joni89; 23.4.2012, 17:02. Perustelu: tekstiä

          Comment


          • #35
            Turbon irroituksesta muutama photo




            Comment


            • #36
              Projekti taas edennyt..
              Tulimaalattua konehuoneen muovit kiiltavän mustiksi, ostettua Simotan kartio suodatin(hiukan kuluneen) bsr tilalle.. Hommasin myös barzetan 18" vanteet ja kumeiksi tuli 225/45/18, löytyi kyliltä sen verran edullisesti.. 2kpl vanteissa on tossa huulessa lakka lähtenyt paloina pois.. mitenkähän noi olis järkevin fiksata kuntoon??

              Comment


                #37
                Se bsr olisi kuitenkin ollut se vähän fiksumpi kartio suodin kuin simota. Kuullut joskus että simotan suodattimista irronnut jotain sisältä ja sen jälkeen turbon siivet valmiit.
                Lakka kokonaan pois vanteiden reunasta ja tahnalla kiillotus.

                Comment


                • #38
                  taitaa ainut mahdollisuus olla ihan hiomapaperi?! alkaen jollain 400 ja siitä sit jonnekin 1000 asti?

                  Comment


                  • #39
                    vanteen kiillotus

                    ite irrotin omista nirtomorssilla lakat, melko nysväämistä sekin on.

                    Comment


                    • #40
                      OK!
                      Ei kai se auta kun ruveta hiomaan!! paska homma mutta pitäähän se tehdä.. onneks tässä on kevättä jälellä :D..

                      Comment


                      • #41
                        Tossa ois kuvaa tosta konehuoneesta nykykunnossa.. Maalasin noi kaksi mustaa muoviosaa kiiltävän mustalla ja sitten vetäisin kiiltävän lakan päälle.. Ahtimesta tulevaa lämpöä pistin eristämään ton RST pellin.. Siihen on tarkoitus laittaa Isompi alumiini levy kun vaan saisin aikaiseksi tehdä :D..

                        Comment


                        • #42
                          Voi olla kyllä imulämmöt korkeella :)

                          Comment


                          • #43
                            Projekti taas edennyt aina kun kelkkailulta ja perhe elämältä kerennyt.. Vanteiden huulet kiillotettu, hiottu alkaen 300 ja päättyen 1200.. Kiilloituksen tein autoglymin metal polishilla.. Mietityttää vaan minkähän suojan huuleen laittas?? Auto menee maalarille reilun parin viikon päästä missä fiksataan kaikki alkaneet ruosteet, muoviset helmat korin väriin ja konepelti.. samalla keulalle istutetaan gordoban etulippa.. Ilman suodatin on myös saanut kunnon lämpöpellin ympärilleen

                            Comment


                              #44
                              Huuliin sinolia.

                              Comment


                              • #45
                                ok! Osaako göllekat sanoa ulkoa mitenkä leveät speicerit taakse kärsii laittaa kun vanteen speksit on et35, 8", kumi 225/40/18.. alustaksi tulee korkeusäädettävä.. itse muistelin aikaisemmista että ainakin 20mm sinne kestäisi lyödä.. ja mistä kannataisi hommata

                                Comment


                                • #46
                                  uskaltaisikohan suon 3" mafin asentaa jo tuohon imupuolelle valmiiksi?? Auto siis kesällä menossa ohjelmoitavaksi minkä yhteydessä uusitaan suuttimetkin.. Vetääkö seokset totaalisen sekaisin? Autossa on tosiaan jonkin sortin lastu paikallaan millä pelaa "hyvin" ilman pätkimistä..

                                  Comment


                                    #47
                                    Sitten vasta iso maffi runko kun aletaan säätämään.

                                    Comment


                                    • #48
                                      näin arvelinkin... Sitten olisi edessä suutinten hommaaminen valmiiksi.. Olen laskeskellut että todennäköisesti 378 suuttimet riittää siihen +300hv.. Mistähän olisi "edullisin"/järkevin ostaa?? mitä mieltä tarvike suuttimista 45€/kpl yms? vai ehdottomasti vaan merkki tuotteita..

                                      Comment


                                      • #49
                                        http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...94&postcount=1 150e

                                        Comment


                                          #50
                                          Yleisesti ottaen on hyvä idea konsultoida säätöjen tekijältä suutinasioita. Pätee ihan joka vehkeeseen.

                                          Comment


                                          • #51
                                            Mitenkä s4 b5 vakio suuttimet sopisivat tähän kokoonpanoon??

                                            Projekti tosiaan edennyt aina ajan salliessa.. Siittimen etulippa sai päällensä värin ja päätyi keulalle. Oli kyllä erittäin helppo asentaa! Käytännössä kaikki pikakiinnikkeet vaan sivuleikkureilla poikki ja IP ruuveilla 5kohtaa kiinni.. Istuu todella hyvin!!
                                            Samalla maalattiin kumpikin etulokari, kuskinpuolen takalokari, takahelma ja apukuskin ovi.. Tänään sain myllytettyä koko muun auton.. Tulos ihan OK..
                                            Kalvot ja alustasarjan kun saisi ruuvattua vielä ensikuussa!!

                                            Siinä muutamat kuvat lipasta ja projektista tällä erää







                                            Viimeksi muokannut joni89; 23.4.2012, 17:02. Perustelu: Lisää kuvia

                                            Comment


                                            • #52
                                              Piti käyä reissuamassa välillä... Taaas päästy vähän eteenpäin.. Tilasin Ta Technix Coil Over alustan saapi ajokorkeuden oikeaksi.. Ilmastoinnin huollatin eihän sekään mennyt vaan aineiden vaihdolla uusi lauhdutin piti keulalla tökätä.. Vanha ei ollut kestänyt kiveä.. Jarrusatulat sai päällensä punaisen sävyn..

                                              Lauhdutin asennus

                                              Jarrusatulat ja yleisilmettä
                                              Viimeksi muokannut joni89; 10.6.2012, 20:47. Perustelu: kuvien lisäys

                                              Comment


                                              • #53
                                                Ihan perus siisti vermes. Itelläni on kanssa kohta samanmoiset hommelit edessä, kunhan pääsee alkuun. Mukava lueskella kun tietää ite joutuvansa kulkemaan samat askeleet.

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Kuvia tehdyistä jobeista.. Maanantaina uusi alusta kiinni, uudet jarrupalat ja levyt taakse ja oikealle eteen alatukivarsi.. Auto kuvissa tosi paskainen ja siitepölyssä

                                                  Suojapelti vähän peittää virityksiä katsastuksessa, alla on vielä pelti jakamassa tilaa ilmansuodattimen ja turbon välissä..



                                                  En tiedä mikä villitys ollut audilla lyödä tohon välijäähdyttimen puolelle umpinainen ritilä?? :D.. Poistin tosta reunasta muovia että menee ilmavirta kunnolla välijäähylle

                                                  Viimeksi muokannut joni89; 10.6.2012, 11:06. Perustelu: kirjoitus virhe

                                                  Comment


                                                    #55
                                                    Jos meinaat tuolla coolerilla viilennellä ni poista vaan lisää tuota muovia. Koskaan ei mene liikaa coolerille ilmaa.

                                                    Comment


                                                      #56
                                                      Jos tarkoitat "audilla" tehdasta niin ei ne kyllä siihen tuollaista ole laittaneet. Jos taas vaikkapa merkkihuoltoa niin siitä ei koskaan voi tietää :)
                                                      Tuollaisia umpiritilöitä kuskin puolella on muistaakseni v6 vapaahengitteisissä. Aiheeseen ei siis liity sen enempää mystiikkaa kuin että joku on laittanut väärän osan. Ota vaan auki koko ritilä tai hommaa oikean tyyppinen.

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Totta! näin arvelinkin että jossainvaiheessa tainnut ritilä vaihtua... Isonsin "reiän" jäähdittimen kokoiseksi heti kuvan oton jälkeen :)..

                                                        Comment


                                                          #58
                                                          Tuon näköinen ritilä on tehtaalta lähtiessä ollut.
                                                          Attached Files

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Okei! se on siis vaihtunut jossain vaiheessa!!

                                                            Osaako kukaan sanoa lonkalta noin arvoa noiden ta-techniks säädettävien tolppien korkeden säädöstä eli montako senttiä kierteen alapäästä on matkaa tohon lukitus "mutteriin" että korkeus olisi matala mutta ajettava.. Noissa tolpissa mitkä tuli completokselta ne on jokainen ihan eri kohdassa..

                                                            Comment


                                                              #60
                                                              Lämpöön tuo kyllä kuolee tuolla coolerilla.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X