Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a4 b5 1.8t

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • a4 b5 1.8t

    Moro!

    Eli olis taas talliin ilmaantunut b5 vm 1996.. Auto kankaisilla urheilu istuimilla, s-line ratilla, aut-ilmastoinnilla.

    Kevään aikanahan paketti pitäisi saada omannäköiseksi.. Eli hillitty siisti.
    Tällähetkellä auto lähes alkuperäinen Takavaloja ja etuvaloja lukuunottamatta.. Tekniikkaa olisi tarkoitus myös fiksata.. Konepellin alle heitetty tällähetkellä Garret Gt2860rs ahdin + pakosarja, s2 kytkinpaketti + kiinteä vauhtipyörä ja BSR cat-back putkisto..

    Kesäksi tulossa ainakin RS4 Replica vanteet hiilenharmaiksi maalattuna, tummennukset, maski mustaksi, alustasarja, xenonit, konehuone siistiksi.
    Hifi puoli olisi myös tarkoitus päivittää vastaamaan tätä päivää..

    Paketilla olisi tarkoitus lähteä tavoittelemaan lukemia 270-300hv

    #2
    Mites maffi? Onko putkea suurennettu vakiosta? Minulta löytyisi yksi VR6 golffin maffirunko. 70mm sisähalkaisija. Se riittänee noihin tehotavoitteisiin. :)

    Comment


    • #3
      Imuputkihan lähtee reilusti isommalla ahtimelta mutta "supistettu" sitten alkuperäiseen maffiin.. Eikös alkuperäisen pitäisi riittää apauttia rallaa 270-280hv??
      Millaista hintaa pidät osallla??

      Comment


        #4
        Ei taida riittää niin pitkälle. Joku joka asiaan on enemmi perehtynyt niin voi valaista. Laitan privaa myyntihommista.

        edit: porkkis olikin tuolla toisessa topicissa laitellut että noin 250hv.
        Viimeksi muokannut MikaSS; 16.1.2012, 10:37.

        Comment


        • #5
          Ok! teemme siis kaupat kys. osasta! :)..

          Koetan saada parinpäivän sisällä kuvia laitteesta..

          Tuli asenneltua h7 xenonit, autogaugen smoke ahtomittari, kirkkaat ledit parkkeihin ja kilvelle.. Maskin kromikehykset saivat mattamustaa niskaansa..
          Viimeksi muokannut joni89; 16.1.2012, 13:37. Perustelu: lisäystä

          Comment


          • #6
            Olisiko kenelläkään tietoa mistä saisi seatin etulipan tohon puskurin jatkoksi, ei tarvitsisi lähtee vaihtamaan puskuria?

            Comment


              #7
              Voi tuoda 50eurolla semmosen ku tuun enskuun alusta kuopioon. :D

              Comment


              • #8
                alla olisi pari kuvaa lähtö tilanteesta...






                Comment


                  #9
                  Nyt on kyllä ahtimen runko hitusen huonossa asennossa.

                  Comment


                    #10
                    On kyllä aikamoinen.. Ettenkö sanois sekamelska. Ja voi tosiaan vähä huonosti valua paluupuolen öljyt jos rungon kyljestä lähtee paluu.

                    Comment


                    • #11
                      Itsestänikin tuo näyttää jotenkin todella sekaiselle koko paska.. Imu putkikin kiertää hirmu lenkin alakautta tohon ylös.. Mitenkä tota ahtimen asentoo saisi laitettua paremmaksi kun itsellä ei hirveätä kokemusta tämän puolen rakentelusta ole.. Olisiko jollakin heittää kuvaa "oikea" oppimesti tehdystä paketista.. Laitetaan paketti kuntoon :D

                      Comment


                        #12
                        Käännät ahtimen rungon niin, että öljyntulo on rungon yläpuolella jolloin paluukin asettuu alas.

                        Comment


                        • #13
                          Eli ilmeisesti tarkoitat tuota teräspunosletkua että pitää olla ylälaidassa
                          kuten kuvasssa : http://www.kamu2.net/turbo/audi/21.jpg
                          Muut letkuthan hakee sitten paikkansa...
                          Tarvitseeko ahtimen kanssa tehdä muuta kun irroittaa imupuolelta ja pakopuolelta noi pultit onkohan 10mm ja kääntää runko välistäoikeaan asentoon..

                          Comment


                            #14
                            Periaatteessa joo toi menee niin et löyhdytät pako- ja imupesän ja käännät kekiosan "pysty" asentoon. Voi tosin vaatia ahtimen irrotuksen..? Näyttää et hukkaportin tanko tulee ton öljypaluuputken eteen jos suoraan tossa paikallaan yrittää kääntää. Pakopesä voi muutenkin olla hivenen juntturassa, eli voi vaatia pientä suostuttelua ennen kuin irtoo.

                            Comment


                            • #15
                              Eikös siellä pitäisi olla öljynpaine eli käytännössä onko väliä mistä öljyn syöttö on??

                              Mites kun sen sisällähän on akseli.. uskaltaako sitä lähteä pyörittämään??

                              Comment


                                #16
                                Öljynpaine on tasan laakerille asti. Öljypaluu tapahtuu ihan valumalla. Sillä paluulla se väli on.

                                Comment


                                • #17
                                  Ok.. pitää tutkailla ahtimen pyöräytystä.. Jätän ahtimen, pakosarjan ja downpipen paikalleen puran kaiken muun käytännössä pois ja laittelen kaiken siistimmin ja järkevämmin..

                                  Comment


                                  • #18
                                    Pakopesä on melko varmasti niin tiukassa ettei lähe ilman että antaa lämpöjä. Ainakin itellä vaati lämpöjä että suostu pyörähtämään.

                                    Comment


                                    • #19
                                      Onnistuuko pyöräytys ihan kun vaan irroittaa kummaltakin puolelta pultit pois ja ottaa kiinni.. tosiaan pakopuolelle antaa vähän lämpöä.. "kotelo" pyörii ns akselin ympärillä..

                                      Comment


                                      • #20
                                        Tilannetta tutkailtu tallilla.. Kuun vaihteessa auto talliin ja parinpäivän nykäisy.. pitää rakentaa koko laitos kunnolla.. Puuttuisi enää saalastin isompi maf runko.. Jauhiaisen sakunkin kanssa uudesta softauksesta keskusteltu..

                                        Comment


                                        • #21
                                          Tänään tuli asenneltua kaukosäätöinen keskuslukitus merkiltään viper 211HV.. Näppärä laite kun kytkettyä.. Keskuslukitus ohjaa samalla sisävaloa.. Lisäksi Ovet menevät automaattisesti lukkoon kun auton käynnistää(ovet tietty kiinni) ja kun auton sammuttaa ovet aukeavat itsestään.. Sininen ledi löysi paikan keskikosolista takasumari napin vierestä..
                                          Nyt ois tullu mikan 3"maf runko ja gordoban etulippa..

                                          Comment


                                          • #22
                                            No niiin vähän taas jtn.. keskikonsolin muovi sai päällensä hiilikuitu teippauksen.. merkiltään oracol --> http://www.verkkari.fi/product_details.php?p=3304

                                            Viimeksi muokannut joni89; 23.4.2012, 17:01. Perustelu: kuva

                                            Comment


                                              #23
                                              Jokos on seatin lerpake kiinni?

                                              Comment


                                              • #24
                                                ei oo vielä... kuvia tulee heti kun on paikallaan...

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Tämä projekti joutuu odottamaan vähän vuoroa kun kelkkailu sesonki käynnissä!! :D.. Eteen Tuli 2-tie erillissarja omille paikoilleen ja hattu hyllylle 6.5" koakselit.. Mankka vaihtui JVC.n DVD mankkaan ja 7" näyttö tulee tohon "läpän kohdalle kiinni

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    Nyt auttakaa pikaisesti!!
                                                    Eli ahdin yritettiin pyöräyttää ensin oikeaan asentoon paikallaan, löysytettiin pakopesän ja imupesän pultit minkä jälkeen iskemällä yritettiin saada ahdin pyörähtämään, mutta ei.. Ei liikahtanutkaan.. Sen jälkeen purettiin kokoahdin irti.. Pöydälläkään runko ei suostunut "pyörähtämään" Puolipurkkia crc.tä ja karstan pehmittämis ainetta eikä mitään merkitystä.. Imupuoli kyllä purkautu kokonaan mutta pakopuoli ei anna periksi yhtään!! Eikös sen kuitenkin pitäisi ihan vapaasti pyörähtää kun pultit vaan löysyttää/irroittaa..

                                                    Comment


                                                      #27
                                                      Voi olla että vaatii lämpöä tai jotain siihen pyörähtämiseen.

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        onko varmaa tietoa että ei ole mitään ns"lukitustappia" mikä rajoittaa? vai pyörähtääkö samalla tavalla kun imupuolikin kun vaan saapi irti?!
                                                        On nimittäin tosi tiukassa!!!!

                                                        Comment


                                                          #29
                                                          pyöriipyörii..

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Töhöllä vaan pakopesä kuumaks ja pyörittelemään. :)

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X