Saahan sitä toivoo :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi RS4 B5 Avant
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juice|| Näytä viestiTurboissa päädyttiin alkuperäisin ahtimiin hieman suuremmilla kompurasiivillä.
Comment
-
Vanhoista vakioahtimista ei saatu enää kalua. Finturbon hyllystä löytyi vähän ajetut ahtimet uusilla rungoilla, jotka päädyin sitten ostamaan edukkaammin. Kuten aiemmin sanoin, tästä autosta ei ole tarkoitus tehdä projektia. Näihin vähän käytettyihin ahtimiin sorvataan vain aavistuksen isommat siivet, ja näin pystytään vielä hyödyntämään nykyinen softa. Muiden ahtimien valinta olisi aiheuttanut kaikkea muuta turhaa jumppaa. Eli toisin sanoen, haettiin budjettiratkaisua, joka istuu tämänhetkisiin tehovaatimuksiin.
Comment
-
Tuo puhtaus tuskin tulee meikäläisen kohdalla ongelmaksi nm. kerran viikossa sisustan siivous ;) Ja näistä säännöistä ei tingitä: autossa ei syödä, juoda, eikä naida. Eikä siellä myöskään kuskata a) koiria b) lapsia c) naisia.
Sisäinen paskiaiseni heräsi juuri ;D Ei kannata kaikkea ottaa tietenkään ihan kirjaimellisesti..Viimeksi muokannut Juice||; 10.1.2012, 12:37.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiNiin mitäs vasten se avantti on ostettu jos sillä ei ikinä mitään kuljeteta eikä takapenkkejä ole aikomus muutenkaan kaataa :)
EDIT: Niin ja koolla tietenkin tarkoitin henkilöiden fyysistä kokoa...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja sv Näytä viestiKyllä siellä takakontissa voi naida vaikka penkkejä
Comment
-
Noniin päivitelläänpäs tätäkin. Auto ei ihan herkällä suostu menemään nippuun.. Ahtimet saatiin valmiiksi ja toimitettiin pajalle. Pakosarjoissa tuli pieniä toimitusvaikeuksia ja tilalle päätettiin tilanteet vaatimuksesta laittaa käytetyt orkkikset. Autoa oli alettu jo niputtamaan ja sen oli määrä olla kasassa 8.2. mennessä, juuri sopivasti jääratapäiville, kunnes huomattiin uusi vika! Pakopuolen nokka-akselit ja painimet kuluneet järkyttävästi. Jääradalle tämä ei siis valitettavasti ehdi valmistumaan ja noiden kulumien pohjalta päätetään autolle suorittaa kansiremontti, jotta päästään pälyilemään pytyt ja männät. Samalla katsellaan alakerta. Tarkastettava ainakin kiertokangen ja kampiakselin laakerit, sekä öljypumppu. Tässä vaiheessa alkaa haiskahtaa, että mahtavatko tuon auton kilometrit todella pitää kutinsa. Eli iso ja kallis remontti tästä tuli, mutta pakkohan nämä on tarkistaa, ettei sitten pahimmassa tapauksessa kosahda jostain muualta, kun on juuri uusittu turbot yms. Saapahan sitten mielenrauhan kun on tiedossa kaikki mitä tuon oman moottorin sisällä on joskus tapahtunut. Tämä remontti ainakin sinetöi nyt sen, että auto tulee jäämään perheeseen ikuiseksi riesaksi. Tästä on turha enää tällaisen rahallisen panostuksen jälkeen luopua :)
Comment
-
134tkm. Tässä on nyt ilta puntaroitu, että lähdetäänkö kansihommiin. Vaikuttaa kuitenkin syvemmän tutkiskelun ja haraldh:n yhteenvedon jälkeen siltä, että nuo nokat ovat pitkälti kulutustavaraa, eikä niitä ole tähän aiemmin vaihdettu. Omat ovat vain kuluneet niin paljon, että hirvittää muiden vauriouden mahdollisuus. Kansiremontin hinta vaan turpoaa niin älyttömäksi, että nyt taidetaan ottaa tietoinen riski: vaihdetaan nokat, nostimet ja ketjut, laitetaan sormet ristiin ja toivotaan parasta.Viimeksi muokannut Juice||; 2.2.2012, 19:20.
Comment
-
Normaalia kulumaa noissa kun on ajettu "huonoilla öljyillä" ja mahdollisesti liian vähän näyttävällä Maffilla.
Uudet nokat ja kupit vain. ketkut kannattaa samalla vaihtaa tietenkin.
Nokat joko orkkikset tai sitten Lobalta reilun tonnin hintaan virimpää nokkaa alle. Lobalta tulee imunokatkin samalla. Kestoksi luvataan enemmän kuin orkkiksilla.
Comment
Comment