Taidatte tarvita väliin spacerin, joka muuttaa keskireikää. R8 vanteiden keskireikä on 57,1mm.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi RS4 B5 Avant
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Itse olen aina merkkien poiston puoleen. Kannatan aina "susi lampaan vaatteissa" lähestymistapaa. Onhan se kivaa karistaa rampeilla hanurista roikkuvat Volvo-kuskitkin, kun eivät osaa aavistaa mitään pahaa ;) Mutta asiaan, todella upea kampe! Rohkea vannevalinta ja kyllä toimii!
Comment
-
Vieras
Vannevalinta osui kyllä kymppiin. Olen Monsterin 10.5 leveitä kuolannut, ei vaan ole autoa mihin laittaa. Ja mahtaako mihinkään edes eteen mahtua.
Guinness on hyvää vain puhtaasta hanasta oikein laskettuna.
Comment
-
Hopsis:
Se ei ole mustaa ;)
"Why is GUINNESS® black?
Look closely. GUINNESS® beer is not actually black but rather dark ruby red because of the way the ingredients are prepared. Some malted barley is roasted, in a similar way to coffee beans, which is what gives GUINNESS® its distinctive colour."
Tämä tieto siis Guinnesin FAQin tarjoama.
-TMK-:
Ei ole vielä sovitettu.. Polte oli eilen jo kova, mutta taivaalta tuli paskaa niin ei motivoinut. :/
Eiköhän noita viimeistään pääsiäisen aikana soviteta alle!
Comment
-
No kun offtopiccia tässä jo tuli tuosta Guinnessista niin jatketaan. Itse en pidä Guinnessista, en ole maistanut sitä muualla kuin Suomessa baarissa jos kerran ostanut tölkin. Mautonta sanon minä. Rouva on/oli samaa mieltä. Muutaman vuoden takaisessa työpaikassaan rouvalla kuitenkin oli jonkin verran työmatkoja Irlantiin ja Guinness kuulemma oli siellä ihan eri makuista, suorastaan herkkua.
Jossainhan joskus kerrottiinkin että Guinness ei kestä kuljetusta kuin X kilometriä jonka jälkeen se on pilalla. Yllättäen tuo numero X oli sama kuin Dublinin kaupungin halkaisija :)
Comment
-
Sellainenpa siitä nyt tälle kesälle tuli! Alle lyötiin Brabukset ja alustaa tiputettiin sentti viime kesään verrattuna. Nyhdin kaikki mallimerkinnät pois ja takakonttiin iskin talouspuuta mätsäämään uusiin etujakkaroihin.
Kesä ei ole kunnolla edes alkanut ja silmä on ehtinyt jo puutua nykyiseen lookkiin.. Tälle pitänee vielä tehdä jotain!
Comment
-
-
Aika rikkoa viime viikkojen hiljaisuus.. NYT nimittäin alkaa kaislikoissa suhisemaan!
Tämä Risa sai nyt päällensä kerroksen hyttyspaperia ja teippauksesta vastaa Eteippi.fi.
Taitanee olla suomen ainoa keltainen B5 RS4 (korjatkaa jos olen väärässä) ja tuo Averyn valmistama teippi osuu todella lähelle Audin Imola gelbiä.
Mitä sanoo raati? ;)
Comment
-
Siistin näköinen vaikka tuo keltainen ei olekaan omaan makuun. Kysymys tuosta teippauksesta. Irroitetaanko siinä noita korin osia ollenkaan (esim. puskurit, kattokaiteet yms.) vai saadaanko koko homma tehtyä rojut paikoillaan? Noin raju värin muutos vaatii varmaan kynnyksien yms. teippaamisen myös?
Miten kustannukset, pyöritäänkö suunnilleen samoissa lukemissa kuin koko auton maalaus? Itse luulisin tuon olevan halvempi...
Comment
Comment