Saaa poistaa myyty
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Myyty
Collapse
X
-
Muutamalla klubilaisella ollut tämä kasi. Custom auto craftin putkisto vieläkin kiinni?
Jos on, niin oletko tottunut äänimaailmaan? :P Vakioputkella on melko hiljainen peli, eikä kasin äänet hypi silmille.
Aurinko osaa noita puulistoja "polttaa" sopivasti. Puuhapetellä oli kaiketi näin tummat listat?
Comment
-
jalomuovi
E: ja vanteet olikin vaihdettu, kun oikein malttoi ajatuksella lukea. :)
Comment
-
Ei kenties juuri tuollaisia, mutta tyyli on sama kuin halpis-aluissa. Aivan liian monimutkainen design tuollaiseen selkeälinjaiseen koriin.
Comment
-
Itse kyllä tykkäsin vastaavasta puuratista autoissani (parissakin ollut), tässä pelissä sointuu oikein messevästi autosi puulistoihin ! Ihan ei satunnainen surffailija ole perillä mitkä ovat vaihdetut ja mitkä allaolevat vanteet mutta nuo kiiltävät jotka ovat ensimmäisessä postauksessa ovat hieman 'ohi' tämän auton muusta teemasta.
Comment
-
Kaikki lasit pitäs kalvottaa ohuelti, jos meinas kalvoja laittaa. Muuten tulee amiksen näköinen eliittilötköstä.
Eturekisterikilven alunenkin on johonkin matkalle jäänyt :) Saksan poijjaat noita ovat pois ottaneet.
Itse orggistyylin kannattajana ottaisin ksenonit pois autosta :P Kasin omien lisäpitkien kera näkee pimeällä yllättävän hyvin. Lumisateessa ei sitten yhtikäs mitään.
Mukava kuitenkin, että näitä joku vielä "harrastaa".
Comment
-
Lisäsin pari talvikuvaa noilla BBS vanteilla, RHt menee kesällä heti alle taas. Mukava lukea toisten mielipiteitä vanteista ja sisustuksesta. Tulin itsekkin siihen tulokseen hetken tuumailtua että en tummenna mitään laseja, onhan mulla oma verhoki takalasissa ;)
Jossain netin syövereissä oon nähny Audin? omia puuruoreja (melko luikkaita tumput käsissä), sellaisen kun löytäs jostain.
Comment
-
Ei tuo ole alkuperäinen. Isälläni oli mersussa samanlainen, se on O.B.A:n valmistama ihan tarvikeruori. Hyvännäköinen auto kaikenkaikkiaan ja mielestäni nuo RH:tkin sopivat ihan mainiosti alle. Me like! Ja tuo ratti minkä Stin esitteli istuisi ainakin omasta mielestäni täydellisesti autoosi.
Comment
-
Pistetään korvan taa, eiköhän talvi mennä vielä tuolla. Nyt on 25 asteen pakkasissa alkanu pikkusen ajotietokone jäätymään, kyllähän sen tietää että tämmösessä alkaa jo nuo sähköt temppuilee.
Muutenkin "hirvittää" ajaa talvella kun lumi, loska ja puukot lentää, tullu tästä jotenki sellainen oma rakas. Täytyy kyllä laittaa ens talveksi toinen talviauto. Mitä sanotte, oisko bemari :D
Comment
-
En oo, kyllä tolla ihan hyvin pärjää, pitää vaan miettiä ja suunnitella mistä ajaa, ei mikään offroadauto ;) , eihän tuo pohja niin matalla ole vaan tuo putken takavaimennin. Pitäs katsella saisko sitä nostettua yhtään mitenkään (tai suoraksi siitä kohtaa :D), pari senttiäkin tekis paljon. Kyllähän se on pari kertaa kolahdellu, kuskilta pääsee aina kirosanoja kun tämä tapahtuu.
EDIT: Pakko vielä sanoa että ekassa Audissa (a4 2.8 q) oli kitkat ja nyt nastat, oon päässyt todella toteamaan miten mukava tuo neliveto on. Pitoa löytyy
Comment
-
Vajaaveto on aina vajaaveto, vaikka ois lukkoperä takavetoisessa. Jos lämppärin kenno yms osat ehjiä kasissa, niin tarkenee 30 asteen pakkasella ilman hattua ja hanskoja ajella. Eikä palella varpaita.
Omasta kasista puuttuu letkulämppäri, niin ei sillä viitsinyt kauheasti kovien pakkasten aikaan ajella. Enemmin levitellään penkkoja ja palellaan tuolla C4-satkulla.
Comment
-
Comment