Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B6 1.8tQ (pientä muutosta)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Yks peukku lisää keulan ilmeen muutokselle, vaikka taidan olla jäävi. ;-)

    Comment


    • #32
      eipä oo samankokoisia mutta leikellään.. tänään kolahti postista tuo musta s4 alaritilä :P

      Comment


      • #33
        Tänään tuli myöskin modattua ritilä jo ja sovitettua paikoilleen.
        Näytti helma niin hölmöltä orkkis ritilällä.. :/ niin oli pakko heti väsää uusi kiinni :)
        Viimeksi muokannut meitsiii; 15.10.2012, 12:24.

        Comment


          #34
          Peilinkuoret viel mustaks ja sumareiden ritilät erilaisiksi nii johan on hyvä :)

          Comment


          • #35
            Näyttää hemmetin hyvältä. Tulee itellekin hinku ruveta laittaa autoa...

            Comment


            • #36
              Nääh kyl noi kuoret jää tuommoisiksi ja ritilät myös :) Osaisikos joku photoshoppailla? tarviis testaa miltä nuo kaiteet näyttäisi punaisena :)
              miettiny ehkä cupran lippaa viellä tuohon keulaan.. :) mutta mutta jos nyt alustan saisi ensiksi hankittua.. ehkä Ta technix... sit siirryttäisiin konepellin alle vaihtelemaan palikoita :)

              Tepon kytkinpaketin tilasin viime viikonloppuna niin sekin on sitten vähän parempi :)

              Comment


                #37
                Älä laita ta-technixiä. Osta suoraan joku parempi koska jos ostat ton setin niin parin kuukauden päästä kattelet jo parempaa satsia todennäköisesti :D Ainakin näin kävi omalla kohdalla ja huhuja kuullu että monella muullakin :)

                Edittiä: Laita vaan se cupra lippa sinne lisäksi.

                Comment


                • #38
                  Nooh täytynee kattoo mihin rahat riittää että mitä sinne alustaan laittaa... katsotaan nyt...

                  Kyllähän tuon lipan voisi tietty laittaa.. madaltuu kyllä keulasta jonkin verran sen laiton yhteydessä sitten :) voi olla että lippa ei kauaa olisi kiinni kun nää tiet on mitä on ...


                  näillä näkymin lauantaina olisi kytkimen vaihto edessä samalla ainakin askiöljyt uusiksi peräöljyt myös jos jaksaa :D lisäilen kuvia operaatiosta kun kerkiän sitten :)
                  Viimeksi muokannut meitsiii; 21.2.2012, 22:01.

                  Comment


                  • #39
                    Kytkimenvaihto operaatiosta en kerinnyt kuvia sitten ottamaan tai muistanut.. :D Tepon kytkin tuntuu kyllä todella hyvältä ja tunnokas myös.. poljin ei kylläkään tunnu mitenkään järisyttävän jäykältä aika samanlainen on kuin vanhankin kanssa..
                    Vaihteistoöljyiksi laitoin Redline Mt90 ja perään vaihdoin samalla redlinet...

                    Totaa kannattaako tuohon bfb:n vaihtaa vaikka jotkin esim vaparin nokat? :D
                    Viimeksi muokannut meitsiii; 28.2.2012, 16:06.

                    Comment


                    • #40
                      Tänään tuli tilailtua Fmic että odotellaan kun saapuu ja pääsee sovittelemaan keulille :)
                      samaten K04 ja muita romppeita tullut kyseltyä sieltä täältä.. :D

                      Comment


                      • #41
                        Suuttimet sain hankittua.. :) nyt puuttuu ahdin ja cat delete + downpipe.. :)
                        Putkistoksi tulee varmaankin supersprintti ainoa että jätän remukset taakse... keskivaimentajan kohdan olen ajatellut teetättää tai tehdä itse.. katsotaan nyt mitä tapahtuu..
                        Cooleri sovitettu keulille pari pikkujuttua pitäisi viellä muuttaa mutta katsotaan kun saa silikoni letkua hankittua :)
                        Viimeksi muokannut meitsiii; 15.10.2012, 12:24.

                        Comment


                        • #42
                          Mistäs tilasitkaan ton sarjan? On meinaan aikas hyvän näköinen. Ainoastaan putket ja letkut vaihtaisin/maalaisin mustiksi.

                          Comment


                          • #43
                            Letkut menee mustiks ainakin tuosta edestä nuo näkyvät..

                            Comment


                            • #44
                              Tuli teipattua sline teippi takapuskimeen ja samalla kontin alareunan kromi mustaksi. Nyt perästä rupeaa näyttämään todella hyvälle :)
                              Viimeksi muokannut meitsiii; 15.10.2012, 12:25.

                              Comment


                              • #45
                                Onko tietoa paljon toi parempi kytkin kestää? Itsellä vakiokytkimellä 295hp/411nm samanlaisessa vehkeessä, eikä vielä ainakaan näytä antautumisen merkkejä.. Siististi sait ton coolerin kyllä istuun, itsellähän meni vähän röpelöks toi keula kun hommat tuli tehtyä ns. juosten kusten :D Alustasta sen verran että itsellä oli aluks Eibach Pro Street S setti, mutta kampee noi RS4 kiekot lätyillä sen verta yli että hajos takakaaret niin ostin KW:n Variant 3 ja sillä sai perän sen verta jäykäks että pystyy ottaan porukkaa kyytiinkin ilman että tarvii pelätä kaaria kokoaikaa..

                                Comment


                                  #46
                                  Tepon kytkin taitaa olla 500nm.

                                  Comment


                                  • #47
                                    Sori offtopic, mutta onko toi bfb:n 6v lootan kytkin sitten noinkin hyvä että kestää yli 400nm väännöt? Kovasti joka paikassa haukutaan, että ainakin alkupään bfb:ssä kytkin kestäisi vain noin 300nm. Hienoahan se olisi, että ei tarvitsisi kytkintä alkaa ihan pikkuvireillä tuohon omaankaan vaihtamaan.

                                    Comment


                                    • #48
                                      Ilmeisesti AVJ-koneisissa (ensimmäisiä b6 1.8t moottoreita) on heikommat kytkimet kun näissä uudemmissa 6v-laatikollisissa (BFB jne.). Omassani on orkkiskytkin ollut K04:n kanssa jo yli 3v ja ihan hyvin on kestänyt, vääntöä tokikaan ei tuota 400nm:ää ole.

                                      Comment


                                      • #49
                                        Jatketaan offista. Omasta (silloin 150tkm ajetusta) -04 vuosimallin BFB koneella varustetusta A4sesta antautui kytkin jo 320nm kohdalla eli ihan lastuvirityksellä. Kotimatkalla jyväskylästä rupesi jo luistamaan. Varmaan aika merkitsevää on myös, että millä kierrosalueella suurin vääntö tulee.

                                        Hienohan tuosta meitsiin audista on tullut, eikä tuo välijäähdytinkään paista tuolta puskurin välistä. Jotenkin vaan noi kattokaiteet ja ikkunalistat hieman häiritsee tuota puna-musta väritystä. Toisaalta toi on vain makuasia.

                                        Comment


                                        • #50
                                          jooh kytkin kestää tuon 500Nm .. väläristä sen verran että kyllä tuokin on vähän juosten kusten heitetty keulille.. toiselta puolelta ritilä repsottaa ja silleen pitäisi vain saada vähän tuota silikoni letkua hankittua niin voisi mennä modaa lisää.. :D samalla runkoa aattelin vähän lisää rälläköidä ja ehkä cooleria tiputtaa vähän alas päin.. täytyy nyt vähä katsoa...

                                          Juuh tiedän että kaiteet ja listat pomppaa tuosta puna/musta stylestä mutta ei nappaa ainakaan vielä niiden vaihto :D katsotaan... mielestäni näin niinkuin kesävanteiden kanssa sopii heleveti hyvi nuo kaiteet, listat ja peilikuoret.. kun lipit on kiiltävät.. mutta katotaa.. eniten houkuttaisi kaiteiden poisto mutta liian iso homma..

                                          seuraavana olis listoilla ahdinta ja putkistoo... Se ois sit cätti pois, änkiksi jää ehkä vain takana olevat remukset ja 04 pikkuhyrrä kiinni.. ei nyt oo kerenny hirveesti niihin perehtymään kun ollut kaikenlaista pientä hommaa.. kuten ikkunoiden tummennus ensikuussa..

                                          Comment


                                          • #51
                                            Alkuperäinen kirjoittaja Juhi5 Näytä viesti
                                            Onko tietoa paljon toi parempi kytkin kestää? Itsellä vakiokytkimellä 295hp/411nm samanlaisessa vehkeessä, eikä vielä ainakaan näytä antautumisen merkkejä.. Siististi sait ton coolerin kyllä istuun, itsellähän meni vähän röpelöks toi keula kun hommat tuli tehtyä ns. juosten kusten :D Alustasta sen verran että itsellä oli aluks Eibach Pro Street S setti, mutta kampee noi RS4 kiekot lätyillä sen verta yli että hajos takakaaret niin ostin KW:n Variant 3 ja sillä sai perän sen verta jäykäks että pystyy ottaan porukkaa kyytiinkin ilman että tarvii pelätä kaaria kokoaikaa..
                                            Tosiaan kuten edellä jo totesin niin tuo kytkin kestää 500Nm ja vähän lisää jos heittää rahaa kiinni niin saa 600Nm kestävän.. Tepolta

                                            itellä kaikki kaaret rullattuna ja takana ottaa toinen puoli kiinni kaariin.. :D mutta sekin kiinni otettava puoli vaihtuu jos vaihdan takavanteet toisin päin :D aika siiiistiiii :D varsinkin kun ei hajuakaan että mistä johtuu..

                                            Ainiin ja maalarille menee laitettavaksi neljästä kaaresta kolme.. :D samalla takaluukku ja sline alareuna menee uusiksi edestä..

                                            Comment


                                              #52
                                              Kannattaako jättää se katti pois? Eihän se mitään haittaa, päinvastoin voi katsastukset mennä jopa läpi kun se on paikallaan.

                                              Comment


                                              • #53
                                                Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viesti
                                                Kannattaako jättää se katti pois? Eihän se mitään haittaa, päinvastoin voi katsastukset mennä jopa läpi kun se on paikallaan.
                                                Nooh kyl se ainakin tässä kohtaan jää pois katellaa jos sinne sit jossai kohtaa hitsais racen välille mutta tiedä sitä.. ohan se totta et leima tuottaa ongelmaa ilman sitä mutta kaikki hoituu aina jotenki :D

                                                Comment


                                                  #54
                                                  Ei se katti siellä ainakaan ahdista ku ostaa kunnollisen.

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    No ei toi katti ole ongelma ainakaan K04sen kanssa. Itse asiassa suurin ongelma katin kanssa on sen sijoitus. Siirtämällä katti alas vois autaa jo aika paljon. Varsinkin jos poistaa 2. lambdan käytöstä ohjelmallisesti voi aika vapaasti muokata kattia.

                                                    Niin ja kaiteet pois!

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Jooh eihän se oo ongelma... mutta jätän sen ensiksi pois ja katsotaan sitten minne sijoitetaan joskus tulevaisuudessa.. :D

                                                      Ottaisin kaiteet pois mutta millä mä täytän ne kolot mitä niistä jää sinne railoon ? :O suorakaiteen muodossa n.3cm pitkä ja 1,5cm levee syvyys ehkä 2-3cm :D hitsaus ei ole vaihtoehtona.. :D

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Hetken kun visio niin tuli 2 vaihtoehtoa mieleen...

                                                        Joko lähtee n.40mm x 20mm x 20mm muovipaloista tekemään palaa, mihin tulee pieni kaulus ja kierre keskelle kiristystä varten. Palan voi tiivistää vaikka O-renkaalla.

                                                        Helpompi olisi joku 1mm pelti pala, mihin hitsaa kinni kierteen (pitkä mutteri tai akseli mihin poraa kierteen) ja levyn kokonen matala kumi liimattuna alle.

                                                        Kummatkin vaihtoehdot kiinnitettäisiin alkuperäisistä reijistä pulteilla kiinni.

                                                        Muovi ois kivempi muokata mutta vaikeampi saada pienissä erissä ja turha maksaa satoja jostain 1000mm x 1000mm palasta josta käyttää vain pienen soiron. Voi kyllä olla, että etralta voisi löytyä joku jämäpala minkä myyvät halvalla.
                                                        Viimeksi muokannut Maastomato; 26.4.2012, 18:48. Perustelu: okeinkirjoitus ja selkeytys.

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          Alkuperäinen kirjoittaja Maastomato Näytä viesti
                                                          Hetken kun visio niin tuli 2 vaihtoehtoa mieleen...

                                                          Joko lähtee n.40mm x 20mm x 20mm muovipaloista tekemään palaa, mihin tulee pieni kaulus ja kierre keskelle kiristystä varten. Palan voi tiivistää vaikka O-renkaalla.

                                                          Helpompi olisi joku 1mm pelti pala, mihin hitsaa kinni kierteen (pitkä mutteri tai akseli mihin poraa kierteen) ja levyn kokonen matala kumi liimattuna alle.

                                                          Kummatkin vaihtoehdot kiinnitettäisiin alkuperäisistä reijistä pulteilla kiinni.

                                                          Muovi ois kivempi muokata mutta vaikeampi saada pienissä erissä ja turha maksaa satoja jostain 1000mm x 1000mm palasta josta käyttää vain pienen soiron. Voi kyllä olla, että etralta voisi löytyä joku jämäpala minkä myyvät halvalla.
                                                          täytynee nyt katsoa onko kukaan täällä foorumilla koskaan täyttäny tuollaista koloa? :O

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Minulta löytyisi reijättömät alkuperäiset listat ylimääräsenä... Kiinnostaako?

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Siiiiit voisko joku kertoo et mikähä tossa audissa vois olla kun tänään ja eilen teki silleen että latausvalo syttyi ajossa ja sit sammui ? :O laturi menossa? vai? mikähän laturi tuossa on ? vissii 150A? :D oisko osanumeroo kellään?
                                                              Vapaakytkin ei varmaankaan tuollaista tekisi? :O

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X