Talvelle 2010-2011 suunniteltu talviauto alkaa vähitellen valmistua. Toivottavasti pääsee sutimaan lunta tulevana talvena...
Ostin auton Lokakuussa 2010. Tarkoituksena oli ostaa halpa hupiauto talven varalle. Nettiä selaamalla löytyi Virosta sopiva yksilö, vuosimallin 2003 Audi S3. Auto oli alunperin rekisteröity Sveitsiin, josta se oli tuotu Viroon. Autoa ei kuitenkaan ollut koskaan rekisteröity Viron kilpiin.
Varusteita:
-RNS-D Navi
-Bose
-Automaatti-ilmastointi
-Cruise
-Xenonvalot
-Nahkapenkit sähköllä
-Kattoluukku
-Peruutustutka
Auto vaikutti hyvältä ja kaupat tuli. Vajaa kuukauden jälkeen öljynpainevalo alkoi vilkkua. Öljypohja auki ja peli oli selvä. Laakerivaurio alakerrassa. Tilasin autoon uuden moottorin Saksasta. Tästä kohtaa alkoi paisumaan pieni projekti ja nyt ollaan seuraavassa tilanteessa:
Moottori:
-83 mm Supertech männät
-92.8 mm TFSI takokampiakseli
-Rosten Performance kiertokanget
-ARP 2000 pultit
-Kansiremppa & yllämainitut osat painotettu GT-Motorissa
-Bosch FR5DPP222 tulpat 0.7 mm kärkivälillä
-Fin-Turbo K04 hybridiahdin (45 mm K06 kompressorisiipi, 44 mm leikattu pakosiipi)
-Pakosarja portattu
-3 " Pipewerx downpipe & 200 cell katti
-Milltek catback yhdellä vaimentimella
-Pipercross imuilman suodatin
-Powerflex engine dog bone
-THS Performance FR3 moottorin ja vaihteiston kannakkeet
-3" Badger 5 Turbo intake pipe
-4 bar bensanpainesäädin
-Asennusta odottamassa AEM vesi / metanoliruisku & USRT imusarjan laippa + 470cc @ 3 Bar suuttimet
Voimansiirto:
-CCC-Motorsport 500 Nm orgaaninen kytkinlevy
-Sachs Race paineasetelma
-Fidanza 3.8 kg 1-massavauhtipyörä
-Autobahn88 vaihdevälinlyhennin
Alusta/jarrut:
-AP korkeussäädettävä alusta
-R32 takavakaaja
-Forge säädettävät takatukivarret
-Uritetut & rei`itetyt levyt edessä ja takana
Rengastus:
-18x9 ET30 BBS LM Style kesävanteet
-Falken FK452 225/35/18 kesäpyörät
-18x9 ET40 Rial Nogaro talvivanteet
-Nokian WR G2 225/40/18 talvipyörät
Muuta:
-Jarrupääsylinterille menevät putket muutettu Sarlin Racingillä (Ei mahdu 3" imuputki muuten)
-Pyyhkijät ja varret päivitetty Aero-mallisiin
-Takalasin pyyhin poistettu
-Lasit tummennettu
-Lattiamatot uusittu
-Xenonit vaihdettu
-TT poljinpinnat
-Ledit sisällä ja ulkona
-Naviin Skandinavian kartat
-Bosen subbariin päivitetty elementit (sysipaska laite yhä)
-N249 poistettu
Hifilaitteisto:
-5.25" Clarion kolmitiet edessä
-6.5" Clarion kaksitiet takana
-Dragster DWE 106 subwoofer varapyöräkotelossa
-Clarion 4-kanavainen vahvistin
Vielä asennettava / tulossa:
-Haldex Performance Controller
-Alcantara/mokkaratti
Ostin auton Lokakuussa 2010. Tarkoituksena oli ostaa halpa hupiauto talven varalle. Nettiä selaamalla löytyi Virosta sopiva yksilö, vuosimallin 2003 Audi S3. Auto oli alunperin rekisteröity Sveitsiin, josta se oli tuotu Viroon. Autoa ei kuitenkaan ollut koskaan rekisteröity Viron kilpiin.
Varusteita:
-RNS-D Navi
-Bose
-Automaatti-ilmastointi
-Cruise
-Xenonvalot
-Nahkapenkit sähköllä
-Kattoluukku
-Peruutustutka
Auto vaikutti hyvältä ja kaupat tuli. Vajaa kuukauden jälkeen öljynpainevalo alkoi vilkkua. Öljypohja auki ja peli oli selvä. Laakerivaurio alakerrassa. Tilasin autoon uuden moottorin Saksasta. Tästä kohtaa alkoi paisumaan pieni projekti ja nyt ollaan seuraavassa tilanteessa:
Moottori:
-83 mm Supertech männät
-92.8 mm TFSI takokampiakseli
-Rosten Performance kiertokanget
-ARP 2000 pultit
-Kansiremppa & yllämainitut osat painotettu GT-Motorissa
-Bosch FR5DPP222 tulpat 0.7 mm kärkivälillä
-Fin-Turbo K04 hybridiahdin (45 mm K06 kompressorisiipi, 44 mm leikattu pakosiipi)
-Pakosarja portattu
-3 " Pipewerx downpipe & 200 cell katti
-Milltek catback yhdellä vaimentimella
-Pipercross imuilman suodatin
-Powerflex engine dog bone
-THS Performance FR3 moottorin ja vaihteiston kannakkeet
-3" Badger 5 Turbo intake pipe
-4 bar bensanpainesäädin
-Asennusta odottamassa AEM vesi / metanoliruisku & USRT imusarjan laippa + 470cc @ 3 Bar suuttimet
Voimansiirto:
-CCC-Motorsport 500 Nm orgaaninen kytkinlevy
-Sachs Race paineasetelma
-Fidanza 3.8 kg 1-massavauhtipyörä
-Autobahn88 vaihdevälinlyhennin
Alusta/jarrut:
-AP korkeussäädettävä alusta
-R32 takavakaaja
-Forge säädettävät takatukivarret
-Uritetut & rei`itetyt levyt edessä ja takana
Rengastus:
-18x9 ET30 BBS LM Style kesävanteet
-Falken FK452 225/35/18 kesäpyörät
-18x9 ET40 Rial Nogaro talvivanteet
-Nokian WR G2 225/40/18 talvipyörät
Muuta:
-Jarrupääsylinterille menevät putket muutettu Sarlin Racingillä (Ei mahdu 3" imuputki muuten)
-Pyyhkijät ja varret päivitetty Aero-mallisiin
-Takalasin pyyhin poistettu
-Lasit tummennettu
-Lattiamatot uusittu
-Xenonit vaihdettu
-TT poljinpinnat
-Ledit sisällä ja ulkona
-Naviin Skandinavian kartat
-Bosen subbariin päivitetty elementit (sysipaska laite yhä)
-N249 poistettu
Hifilaitteisto:
-5.25" Clarion kolmitiet edessä
-6.5" Clarion kaksitiet takana
-Dragster DWE 106 subwoofer varapyöräkotelossa
-Clarion 4-kanavainen vahvistin
Vielä asennettava / tulossa:
-Haldex Performance Controller
-Alcantara/mokkaratti
Comment