Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
"Talvilintta" Audi 100 -89 2.2q
Collapse
X
-
Tässä kuvassa näkyykin auton ensimmäinen ongelma. joku aikaisempi omistaja oli tehnyt suutinletkujen tilalle jäykät putket kuparista. Itseä ainakin vähän hirvittää moiset viritykset kun ei tiedä milloin putki väsyy poikki ja bensat suihkuaa konetilaan.
Haeskelinkin hetken aikaa letkuja ja liittimiä jotta saan tehtyä uudet oikeat letkut noiden virityksien tilalle.
Suttimia irti otettaessa huomasin niiden tiivisteiden olevan todella huonossa kunnossa. On varmaan ollut jo imuvuotoakin vähän. Ja kaikki paikat suuttimien suunnalla oli täynnä karstaa ja muuta likaa.
Otin vielä suuttimien holkitkin pois ja kannessa oleva ohut ilmakanava oli kanssa ihan tukkeesssa kovasta karstasta. Kanavan puhdistuksesta kuvia lähipäivinä lisää. Muitakin projektikuvia tulossa pian.
Normaalisti en olisi näin alkuvaiheessa projektia laittanut topickia pystyyn, mutta tässä on niin näppärä samalla kysyä neuvoja kun ei ole kaikki tämän korimallin metkut vielä tuttuja.
-
Aika hieno kupariputkiviritelmä;) Hieno on muuten autokin!
Minullakin taitaa olla yksi sarja alkuperäisiä letkuja tohon. Edelleen kiinni jakajassa.
Tarttisin itse samat osat RT-koneeseen.
Jakajan ja letkujen lisäksi mulla taitaa olla letku- /putkisarja tohon tyhjäkäyntisysteemiin.
Kerro vaan jos tulee tarve.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viestiSiistimpi kun sika pienenä. Mistä tulossa kaveri? =)
talveksi - ehkä. :)
Ja taustatietona tästäkin, että itse ajelin tän topikin lintalla enempi viime talvena, kuin omistaja itse. :D
Se mistä lötkö-sana tulee, kävi kyllä selväksi. Hyvässä kunnossa tää on kyl ikäänsä nähden, paitsi toki vähän tota pientä tekniikka-'murhetta'.
Comment
Comment