Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 -04 BKD 2.0TDI matkalla +300hv

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Miten paljon yläkierroksille tuli lisää syöttöä?
    Kovin paljon ei heikontunut alakierroksilla vaikka syöttöä pienennettiin.. miten paljon vääntöä piti hävitä?

    Ilmeisesti ~4000rpm alkaa duraatio olemaan maksimissaan?

    Harmillista ettei tullut ihan samalla softalla vetoa, mutta eihän sitä tiedä jos taas osut siihen liepeille vanhan softan kanssa =)

    Joka tapauksessa 270hp on kohtuu suuri teholukema vakio suuttimilla.

    Comment


    • #32
      joo kyllä 270hv täytyy tyytyväinen olla.. ja mitä jaakon kanssa juttelin niin penkki missä oma auto mitattiin ja on mitattu näyttää 10-20hv vähemmän mitä esim oulun ja pari etelän penkkiä. tosin se ei muuta omaa tulosta.

      nyt loppu muutenki kiihyttelyt koska vajaa vetoisuus ja hakka 5 eivät oikein tykkää g voimista :) nyt on aikaa 5kk miettiä isompaa ahdinta ja suuttimia yms

      Comment


      • #33
        talvirenkaat alla:

        80-120 3.4s 3 vaihteella

        80-140 6.4s 4 vaihteella


        mittarivirhe n 8km

        mittaus tehty vakkarilla 80 ja siitä sit läppäpohjaan ja kello käyntiin

        Comment


          #34
          Aika linjassa tuntuis ajat olevan oman about samantehoisen kanssa.
          Viimeksi muokannut diffas; 23.9.2013, 16:18.

          Comment


            #35
            Onks tapahtunut edistystä projektissa?

            Comment


            • #36
              Mistäs noi mittait keski puhallinreikii oot hankkinut? oikeessa näyttää olevan ahdot mutta mitä tossa vasemmassa on?

              Comment


              • #37
                Edistyminen on mielessä.. Turboa kyselin jo finturbolta ja vanhakin alkaa vislaamaan siihen malliin että pahaa tekee ;) nyt auto toimii hienosti joka päiväisessä käytössä. Siksi mietinkin että haluanko kivuta tuosta 300 paremmalle puolelle vai jätänkö tekniikan tähän.. ? Vanteet ainakin vaihtuu kesäksi ja jotain pientä esim jakkarat..

                Joo noista mittareista.. Oikean puolemmainen on ahtomittari javasen racediagnostikin lisämittari. Mittarista näkee suurimman osan tärkeitä anturi arvoja ja edc vikakoodit. Myös nollaaminen onnistuu. .

                Comment


                • #38
                  Noniin.. vanha ahdin sanoi työsopimuksen irti ja savutus on ihan miehekästä --- :) onneksi apu löytyy ja uusi ahdin on cnc koneessa jo kiinni. . ei muuta kun suurempia ahtopaineita kohti ja kesärengas kelejä

                  Comment


                  • #39
                    noniin.. nyt on uusi turbo saatu toimimaan ja pakosarja pitämään.. penkkiin aika varaamaan maanantaina ja uutta lappua ihmettelemään

                    Comment


                    • #40
                      Pistähän tännekin rengastuksesta kuvaa. Se on aika miehekäs :)

                      Comment


                      • #41
                        joo pitäs laittaa.. tänään säädettiin cambeerit takaa miinukselle ja piää tilata eteen myös cambeerin säädettävät yläpäät . ens viikolla audi lähtee maalarille ja sit pitäs löytää oikeasti hyvä myllyttäjä joka saa hologrammit pois. . sit voidaankin duken kanssa otaa yhteis potretti kuvat kahesta mustasta :) ?

                        Comment


                          #42
                          mites penkissä kävi? :)

                          Comment


                          • #43
                            Ei oo kerenny kevät sesongin aikana käyttää audia rullilla.. Pitäs käydä koululla kysymässä että vielkö kerkiäis pyöräyttää ennen lomia

                            Comment


                            • #44
                              Iliman muuta! :D

                              Comment


                              • #45
                                https://picasaweb.google.com/111478934932466825222/

                                Comment


                                • #46
                                  noniin... uudet lukemat olis sit 590nm /290hv ahto tasan 2bar .. pienillä muutoksilla pääsis yli 300hv .. mut kannattaako vanhusta kiusata enää

                                  Comment


                                  • #47
                                    "all in" vaan!

                                    Comment


                                    • #48
                                      laitahan videota miten kulkee:)

                                      Comment


                                      • #49
                                        Missäs se video viipyy, täytys nähä miten tuo 590nm vs eturenkaat toimii et onko mitään järkee yrittää yli 230hp. :D

                                        Comment


                                          #50
                                          itellä ollut yli 570nm, niin ei o mitää ongelmaa ollut. Talvea ei lasketa :D

                                          Comment


                                          • #51
                                            Juujuu, eikai siinä rahankeruuseen vaan :)

                                            Comment


                                            • #52
                                              Looser on myynyt tuon auton jo aika päiviä sitten. Ajelee pizzan paistaja Mersulla nykyään :D

                                              Comment

                                              Working...
                                              X