ABY/ADU -konstruktiossa taitaa olla speiseri koneen ja lootan välissä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi S4 2.2 20v turbo avant
Collapse
X
-
Anteeksi huono kirjoitus taitoni. Mutta siellä olisi nyt yksi uusi kuva konehuoneesta =) http://audiurs4.kuvat.fi/kuvat/2012-05-06+18.10.55.jpg
Comment
-
Ei siel vedarin kohdalla ole matsku ku 3-4mm, porasin yhteen vanan kytkinkoppan mittausreiän ja se on kopassa just se korkein kohta. Tuli vähän aika sitten käyty läpi sitä asia ja AP´n peltiasetelma (jäykin peltiasetelma) ei mahdu asetelman muodon takia. M5´sen asetelmasta en tiedä.
Comment
-
Ei ole oikeen mihinkään edisyny. Toi talli inspiraatio on vähän kateissa! Mut katotaan jos ens viikol kerkee ja jaksais taas jotain tehä =)
Comment
-
No nyt on ollu taas inspiraatiota. Otin tosa viime viikolla koneen pois ja tutkailin sitä kytkintä ja kyl se on audin oma sre 707 ei bmween kuten olin muistellu! Päätin sitten hiota laatikosta pikkasen pois ja laitoin koneen takas ja vieläki hinkkas ja pahasti. No ku oltiin päästy vauhtiin ni kone taas pois pikkasen hiosin vielä ja laatikkoon reikä =) Onko jollain tietoo onko ojennus lomilla tai miksi ei vastaa puhelimeen olis meinaa muutama sana vaihdettavana.
Comment
-
Siis lähetin alkuperäsen vauhtiksen, levyn ja asetelman sille malliksi ni kyl luulis että siitä sitten tekis saman kokosen paketin niinku oli tarkotus. Eli onko toi 707 s2 asetelma ja onko se sitten paksumpi ku toi aan koneeseen tarkotettu sre asetelma?
Comment
-
Ok ei auta ku odotella sit et ojennus palaa sorvin ääreen ja korjaa tehneen virheensä ku ei kumminkaan mikään halpa paketti ollu oisko ollu hammaskehän kanssa joku 1000e luokkaa =)
Comment
-
Ok ei auta ku odotella sit et ojennus palaa sorvin ääreen ja korjaa tehneen virheensä ku ei kumminkaan mikään halpa paketti ollu oisko ollu hammaskehän kanssa joku 1000e luokkaa =)
Eikai se vanhasta pyörästä ota, kuin hammaskehän uuteen.
Asetelma taitaa olla kallein osa paketissa.
Comment
-
Tuolta näyttää 707:lle sopiva vauhtis:
http://speed-autoteile.fi/image/cach...ed-500x500.jpg
AAN-vauhtis on syvempi ja vaatii 754-asetelman.
Comment
-
Tota, älkää nyt olettako että joku pitkän linjan koneistaja äkkiä osaisi erottaa AAN ja 3B:t toisistaan.
Varsinkin jos olette puhuneet ässästä tai saatika urssista. AutoURHEILun parissa toimineille ihmisille jotka eivät ole audiorientoituneita ovat ässä audit S1 ja S2 ja näitä jälkimmäisiä vauhtipyöriä itse olen toistakymmentä tuolta ottanut ja aina on kunnossa asiat olleet.
Suosittelen ottamaan yhteyttä, ja toteamaan ongelman ja koittaa keksiä ratkaisun, hyvässä hengessä, ilman dramatiikkaa.
Comment
-
KMutta olen kertonu auto ja moottorin mallin ja lähettäny vanhat romut vielä malliksi. Mutta virheitä sattuu tekevälle.toivon vaan että ojenius on fiksu ja tekee tietenkin uuden koska on niitä sellasiakin firmoja jotka ei myönnä virheitä/ erehdyksiä.
Comment
-
-
-
707 käy AAN vauhtipyörän kanssa, mutta vain siten, että laatikon ja koneen väliin tehdään 7mm "spaceri". Sellaisen tekeminen onnistuu vaikkapa käsiplasmalla tai pillillä melko vaivattomasti, mikäli moiset työkalut löytyy.. Silmälaakerikin jää kyllä vielä akselille, joten senkään suhteen ei ole ongelmaa.
Sekä 707, että 754 kestää testatusti reilusti yli 700nm nelilapaisella sintterillä, mutta vain 754 menee bolt-on sinne kykäkoppaan.
Gedu, miten hydrauliseen kytkinjärjestelmään tulee tyhjää? :P Kunhan ei työsylinterin mäntä mahdu pyllähtämään ulos sylinteristä täydellä irroituksella, niin ollaan ihan toimivalla alueella. Tähän vaaditaan kymmeniä millejä, eikä levykään ole enää tässä vaiheessa poorilla.
Mitä tuohon levyn paksuuteen tulee, niin 2mm sintterirunko 3,2mm paloilla tekee juuri passelin paksuisen paketin molemmille kyseessä oleville asetelmille.
Edit: muistan muuten nähneeni niitä spacerilevyjä jossain valmiinakin..
Comment
-
No kyseinen vaihtis ja sintteri nyt myyty ostan tepolta uuden vauhtiksen ja sintterin. Taitaa teppo olla lomilla kans ku ei ole vastannu sähköpostiin?
Comment
-
No hyvä homma jos pistät sen sintterin tilaukseen ni ilmottele minulle sitten ku ovat saapuneet ni tulen hakemaan. Tänään pitäis mennä vielä vähän hitsaamaan tota laatikkoa kun tuli se pieni reikä sinne.
Comment
-
Ei ole vielä savujakaan otettu ulos. Mutta nyt olis jo muuten kasassa pari laatikon pulttii häviksissä ja ne polttoaine linjat pitäis vetää sieltä takakontista eteen. Niin muuten tuli tosa asennettua d2 6 mäntäset satulat eteen =) Kuinka helposti pitäisi ohjaustehostimen pumpun pyöriä käsin ku oma on niin piukka pyörimään?
Comment
Comment