Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 B6 avant -04 (ja B8 1.8T)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Joo nuo huopasisälokarit on pääsyyllinen ja nuo kaaret on kyllä tehty niin että ne oikein kerjää osumaa kivistä. Tästä puhdistetaan kaikki pyöräkotelot, ja vaihdetaan etulokasuojat sekä takaluukku takuuseen. Massaa ja kotelosuojavahaa laitetaan pyöräkoteloihin korjauksen jälkeen aivan tolkuton määrä niin luulisi samalla hiljenevänkin. Ihan siis perus asiakastyö, mutta asiakas olen itse. Samalla lailla nuo muutkin B8:t on korjattu. Tehtaan jäljiltä massaukset on lähinnä säälittäviä ja saisivat kyllä suoraan sanottuna hävetä siellä saksassa. Itse olen sitä mieltä että 8E kori on huomattavasti paremmin suojattu kulutukselta.
    Noiden aineiden kanssa pääsee sikäli helpolla valinnalla kun tehtaalta tulee ohjeen mukaiset ja itseasiassa todella hyvät aineet. Eli massat ja kotelosuojat sun muut.

    Muuten faceliftin muovisisälokarit on pikkumodauksella suoraan käypäiset huopaisten tilalle. Puskurin pää kun on alempana uudessa, niin muovilokarista joutuu sipaisemaan pikkusiivun reunasta pois että saa pykälän vanhan mallin puskurille. Yhdet jo asensin eräälle asiakkaalle. Samoin faceliftin kaarista llöytyvät muoviset kiveniskusuojat saa vanhempiin, myös 8E korisiin kun leikkaa listasta muovinastat pois ja kiinnittää vain kaksipuoliteipillä/liimalla.

    Pulttasin jo panssarin paikalleen, se pitää tosiaan laittaa niittimuttereilla ja pulteilla kiinni vaikkakin muutamaa orkkiskiinnikettäkin käytetään. Reikiä joutui hieman avaamaan ja isontamaan, muuten panssari käy nätisti suoraan paikalleen. 8E panssarissa ei vaan näköjään ole reikiä valmiiksi.
    Samalla kun rappasin takapyöräkoteloita, nakkasin taakse jo Eibachit paikalleen. Mahtaa olla koominen vähän aikaa, kun etuset tehdään vasta rempan jälkeen koska auto pitää saada aikanaan maalaukseen.


    Niihin huopalokareihin varmaan käytän tuota 3M/Dinitrol/mitälie vahaa mitä tuolla töissä on jo paineilmapullossa. Se oli ohuempaa ja saattaa jopa vähän imeytyä.

    Muuten vähän asiaan liittyen: Mikäli sattuu tuota ruostekorjausta omalle kohdalle muilla niin olkaa kärsivällisiä. Korjaus on melkoisen laaja ja korjausaika voi olla muutamasta päivästä jopa viikkoon, riippuen laajuudesta mitä tehdään. Homma toki nopeutuu kunhan löytyy tähänkin rutiinikuviota ja keksitään auton liikutteluun ilman pyöriä joku kätevä ja kompakti ratkaisu. Toivoisin myös ettei alla olisi ne kalleimmat vanteet, mahdollisuuksien mukaan toki. Säilytystilaa puretuille osille on vähän ja osia tulee paljon.
    Viimeksi muokannut LauriJT; 20.10.2012, 22:47.

    Comment


      Minkälaisissa hinnoissa nuo faceliftin sisälokasuojat per kipale?

      Comment


      • Ihan kuin se setä olisi puhunut jostain neljästä kympistä, pitää tarkistaa töissä maanantaina. Niissä muovisissa on takareunassa, roiskeläpän yläpuolella muutama kolonen. Ne on sitä kiveniskusuojalistaa ja sen kiinnikenastoja varten. Ne koloset jää vähän näkymään jos sitä listaa ei asenna sen muovisuojan lisäksi. Pitääkin samalla vilkaista onko myös takana päivittynyt nuo sisälokarit.

        Comment


        • Oma autokin on tulossa tuohon lokariremppaan marraskuun ensimmäisellä viikolla. Maalia on irronnut etu- ja takalokareista.

          Tuleeko nuo uudenmalliset kiveniskusuojalistat kaikkiin korjattuihin vai onko se oma viritelmä?

          Comment


          • Ei ne tule automaattisesti. Sekin eräs herra jolle ne laitoin, oli itse ne ostanut valmiiksi ja käväisi vaan pyytämässä että laitetaan paikalleen. Niillä listoilla on hieman suolaisen tuntuinen parin kympin kappalehinta. Faceliftissä ne on vakiona, esim myyntihallissa näkee millaiset ne on. Laitan tottakai halutessa paikalleen siinä samalla. Meinasin laittaa tuohon omaankin berttakasiin ne listat kiinni ja näyttäisi käyvän myös B6 mallin suojiinkin niin laitan ässään myös.

            Vähän suunniteltiin että leikittäisiin jossain vaiheessa sillä plastidipillä kun kaverilla on ruiskukin sitä varten.
            Viimeksi muokannut LauriJT; 5.11.2012, 20:19. Perustelu: typoja ja muita virheitä

            Comment


            • Nyt olisi osanumeroita muovilokareille ja kiveniskusuojille.

              Lokarit on 8K0 821 171L ja 8K0 821 172L

              kiveniskusuojat ( stone chip guard) 8K0 853 823 ja 8K0 853 824

              Comment


              • Löytyi nimimerkin anotsook audista uusia päivityksiä. Näköjään niihin aikoihin kun tuli ledivalot eli -10 malliin, on etuiskareiden taakse tullut muovilevyt mitkä estää paskan kertymisen etuaisan päälle iskarikupissa. Tilasin itselleni samantien mutta menivät tehdastilaukseen. Hintaa käikäleillä noin 5€/kpl, kiinnitetään sellaisella puristavalla peltiklemmarilla, joka tulee mukana. Kannattaa ennen asennusta pestä sonta pois kolosta ja roiskia kotelosuojaa poteroon kunnolla.

                Osanumerot 8K0805699 ja 8K0805700. Nimellä cover. Näyttäisi että saisi paikalleen ihan vain renkaan irrottamalla ja pujottamalla.
                Edit: eipä kannata näitä viritellä alkupään malleihin. Menee nätisti vain toiselle puolelle, toisella puolella jarruputki koukkaa aisan päällä niin typerästi, että tuon suojan joutuisi poraamaan ihan juustoksi ja silloinkin se on mahdoton saada paikalleen.

                Eli kuvassa ympyröity muovi, yltää iskarin toiselle puolelle asti eli kuvan ulkopuolelle.
                Click image for larger version

Name:	DSC_0061.jpg
Views:	1
Size:	185,0 Kt
ID:	1609174

                Samoihin aikoihin on näköjään huopasuoja päivittynyt suunnilleen nykyiseen versioonsa, koska näytti olevan suojan kaaressa torxruuvilla kiinni kun vanhat on muovilärpykällä.


                Ässän uudet suojat saa samanlaisen suojakäsittelyn kuin uudemmatkin lähiaikoina. Taidan kevyesti mankeloida liparettakin, että renkaalla on vähän enemmän tilaa joustaa. En kuitenkaan ala pullistamaan niitä että puskuri istuu kunnolla edelleen. Tarkoitus olisi tällä viikolla myös ehkä yhdistää punaiseen vähän mustaa plastidippiä.
                Viimeksi muokannut LauriJT; 14.2.2013, 17:12.

                Comment


                • Olipa jäänyt paljon rapaa koteloon vaikka illalla yritin kovasti pestä:)

                  Pidähän autosta hyvää huolta! Yritin muuten kysellä niistä uuden mallisista kiveniskusuojista aamulla, mutta hra tiskillä kertoi, ettei niitä saa asennettua:)

                  Comment


                  • Jaa. Mullakin ne on jo paikallaan =) Ne on joskus semmosia kavereita. Tilaa vaan ne tulemaan niin pistetään ne paikalleen vaikka jälkikäteen. Siellä on hyvää liimatiivistemassaa mitä minäkin pistin kaksipuoliteippien lisäksi, veisti vaan nastat pois niin hyvin ne istuu. Mä pesin niitä koteloita kuumalla vedellä itekin kun otin huovat pois.

                    Minä saatan kyllä huomenna soitellakin niistä listoista.

                    Comment


                    • Ei olekaan tullut otettua kuvaa nykytilanteesta tuon punaisen suhteen. Eli lähtötilanteeseen kun vertaa niin nyt on paremmassa maalissa, 30mm alempana ja katto dipattu. Sahlmanilta tilasin ne muutamat hassut valot mitä tuossa sisällä on ledeinä. Eipä niitä olekaan kuin kaksi kattovaloa, kontin valo ja kilpivalot.

                      Tuossa ekassa kuvassa on ne listat. Antti-Ollille laitan nuo myös.

                      Click image for larger version

Name:	DSC02118.jpg
Views:	1
Size:	73,2 Kt
ID:	1609189Click image for larger version

Name:	DSC02129.jpg
Views:	1
Size:	66,4 Kt
ID:	1609190Click image for larger version

Name:	DSC02161.JPG
Views:	1
Size:	629,1 Kt
ID:	1609191

                      Yksi raukka pötköttää rampana tallissa pukeilla, piti pikkusta käydä paijaamassa ja istumassa kyydissä. huoh.

                      Edit: Jos kiinnostaa sisävalojen ledipäivitys, niin tässä lista mitä tulee perus B8 sedaniin, ilman sisävalopakettia ja ajalta ennen ledivaloja.
                      -Etukattovalo 2x lasikanta alaspäin ja 2x 36mm esim 6 ledinen
                      -Takakattovalo 2x lasikanta alaspäin
                      -Takakontti 1x lasikanta sivullepäin
                      -Kilpivalot 2x 36mm putki, kannattaa ottaa kapea esim 3 ledinen, koska sivustapäin ahtaasti kiinni. Mieluiten uudemman mallin lediyksiköt suoraan.

                      Kannattaa ottaa kirkkaat, sillä sisällä on sameat kuvut ilman heijastinta.

                      Ässän korin kasaus aloitettu pikkuhiljaa, uudet suojat maalattu ja roikkuvat jo paikallaan, tosin ilman ruuveja.
                      Viimeksi muokannut LauriJT; 16.11.2012, 20:09.

                      Comment


                      • Pikkuprokkista aluillaan, kevät selkeästi lähestyy...

                        Ajattelin päivitellä taas, kun pikkuprojektit alkaa syyhyttää.

                        Ässä on ollut nyt takaisin ajossa jo jonkin aikaa ja pikku muutoksia on molempiin tehty pikkuhiljaa. Molemmat autot on konehuoneen osalta nyt altapäin panssaroitu noilla Ravolarin komposiittipanssareilla. B6 panssari ei ollut aivan yhtä helppo laittaa kuin B8:n. Sen lisäksi että reiät pitää valmiiksi merkattuihin reikiin porata itse, on sisälokarin puolelle tulevat pikku lärpäkkeet panssarista mahdoton saada mihinkään kiinni. Samoin tippilootan alla saisi panssari ylettää hieman pitemmälle. Muuten kyllä oikein passeli ja hyvän muotoinen panssari.

                        Ässään pistetään kohta tilaukseen uudet ovijohtosarjat, sillä vanhat on sen verran haperot ettei kannata enää korjata, samalla tulee uusi ehjä kansi käsinojaan. Navissa on nyt uusimmat kartat ja takapuskuriin saapui juuri uudet tutkat, kopiot ja huomattavasti halvemmat, mutta orkkiksen näköiset ja toivottavasti toimivat nykyisiä paremmin. Jarrupalikat on kaikki saapuneet, mutta saavat olla vielä jonkin aikaa laatikoissaan. Ässälle on hellyyttä luvassa lähinnä kunnossapidon kannalta.

                        B8 nyt on koodattu päälle suunnilleen kaikki minkä voi noilla varusteilla koodata. Eberi kaukosäätimellä on asennettu ja sillä on lähinnä nyt vain ajettu menemään. Nyt kuitenkin kun naapurin B8:ssa on sisävalopaketti, niin alkoi askarruttamaan, voisiko sen jälkiasentaa itsellekin. Kyllähän sen näyttäisi voivan ja nyt onkin alkuvalmistelut aloitettu. Tarkoitus on asentaa aluksi ainakin osittainen sisävalopaketti, eli kaikki jalkatilavalot ja hanskalokeron valo. Kytkentäkaavio löytyi, niin saa virrat oikeasta paikasta. Seuraavaksi tilataan tarvittavat valomoduulit, korjausjohdot ja liitinkotelot.

                        Comment


                        • Kannattaa harkita suoraan laittavansa TT:n LED-valomodulit jos sisävalopakettia laittelee. Omassa on nyt jalkatilavalot ja hanskalokeron valo noilla ja samat tulee ovien lätäkkövaloihin kun saan kaikki oviin tulevat kilkkeet tilattua, eli taittuvat ja tummentuvat peilit, lätäkkö-, varoitus- ja kahvavalot ja uudet kaiuttimet. Ilmansuuttimien valot ovat omassa myös jo asennettu.

                          Miten muuten nuo kiveniskusuojat on tarkoitus tulla kiinni? Tilasin ne ja niissä näyttää olevan 2-puoleinen teippi ja tapit. Tapit pitää ilmeisesti leikata pois jos ei ole uudemman malliset lokarit?

                          Comment


                            Lauri, mistä ja minkä hintainen tuo pohjapanssari B8iin? Olisko laittaa kuvaa?
                            Omallani olen jo kolannut teitä ja hakkuuttanut autoa sen verran tänä talvena, että vois uusia pohjapanssarin. Kopisee ihan kiitettävästi joka päivä.

                            Comment


                              Sama kiinnostaa. Mahtaakohan femmaan löytyä.

                              Comment


                              • Juho, niistä listoista pitää tosiaan niistää ne tapit vanhempiin malleihin. Kaksipuoliteipit jätin paikalleen ja lisäsin väliin mustaa liimatiivistemassaa. Korkeuden mukaan ne ei ole kauhean nirsot, vaan ne voi laittaa nousemaan roiskeläpän yläpuolelta tai heti kaaren alareunasta jos ei ole läppiä. B6 ne taas vain näyttää sopivan, eivät ole vaan valitettavasti oikean muotoiset että saisi nätisti.

                                Miten ne puhallussuutinten valot saa lisättyä, tarviiko osia vai onko siellä valmiina kytkemistä vaille? Kahvavalo tarvii varmaan eri kahvan?
                                On muuten aika kalliit valot lisätä jälkikäteen ainakin suomihinnoilla=)

                                Jape ja Aleksi, Tilasin panssarin suoraan virosta Ravolarilta. Sama panssari molemmissa, nelkussa ja vitosessa. Hintaa tuli 135€ kipale plus toimitus. kolme panssaria tuli yhteen pakettiin käärittynä ovelle asti DPD:llä viidellä kympillä. Eli kannattanee tilata porukalla. Maksamaan pystyy PayPalilla ja asiakaspalvelu on toimivaa. Vastasivat myös kun laittoi viestiä facebookin kautta. Olivat pistäneet muuten samassa paketissa vielä levyllisen suklaata =)

                                http://www.ravolar.ee/en/safety/engine_shields/

                                Pultteja ei tullut tuossa mukana mutta pohjamuovin kiinnikkeillä saa sen paikalleen. orkkis muovista pitää siirtää ne renkaiden etupuolen lärpäkkeet. Apurungon ristikkoon ja laatikon kanakkeeseen pitää puristaa niittimutterit, kokoa en muista, mutta taisi olla M8 tai M6. Niihin tulee pultit. Helpottaa asennusta jos löysää ensin jäähdyttimen alusmuovia että saa panssarin etureunan väliin. Siitä lähtee sitten kiinnittämään taaksepäin, sitä kun joutuu painamaan vähän jännitykseen. Reikiä joutuu todennäköisesti panssarista vähän poralla pidentämään joistain kohti.

                                Kuvia ei ole kun pari huonoa. Oli maalarilla nosturi niin alhaalla kun kuvasin. Toisessa ässän panssaria
                                Click image for larger version

Name:	nelosen panssari.jpg
Views:	1
Size:	568,5 Kt
ID:	1611081Click image for larger version

Name:	pohjapanssari1.jpg
Views:	1
Size:	58,5 Kt
ID:	1611082
                                Ei ole vielä kovin kovaa osumaa ottanut mutta vaikuttaisi kestävältä. Meinasin tehdä ropulle reiän, mutta empä taida jaksaa.
                                Viimeksi muokannut LauriJT; 15.2.2013, 19:35.

                                Comment


                                  Kuinka paksu se on? Jos vertaisi alumiiniseen, niin kuinka paksu alumiininen olisi vastaavan kestoinen? Tietty varmaan vaikeaa sanoa, mutta jos jotain hehtaariluokkaa edes osaisit sanoa.

                                  Comment


                                  • Ei tullu mitattua, mutta voisi kyllä käväistä katsomassa huomenna jos löytyisi kohta mistä mitata. Muistelisin että pääasiassa jotain 5mm suunnilleen voi paksummissa kohti olla. Alumiinipanssaria ei ole koskaan ollut vaan paksu teräksinen oli aikoinaan. Paha verrata alumiiniseen, mutta luulen että jo joku päälle kolmenkin millin alumiini voi olla kovempaa, ainakin jos siinä on profiilia. Tuo kun on kuitua niin repeää varmaan vähemmän kun raja tulee vastaan. Tuolla ravolarin sivulla äijä mättää lekalla focuksen panssaria, ite en uskoltanu lyödä kuin vähän vasaralla. Lieneekö tuossa kevlaria vaikka siitäkin jotain mainitaan. Pora siitä menee ihan kohtuudella läpi, ei nyt kuitenkaan ihan kevyesti.

                                    Comment


                                    • Kahvavalot eivät tarvitse uusia kahvoja, mutta ledilistan askartelu alkup. Kahvaan on varmasti oma projektinsa.

                                      Tuuletussuuttimissa ei ole valoja valmiina. Valot ovat irralliset ja niille on omat osanumeronsa. Kaikki kolme ole muistaakseni 40e luokkaa original-teile.comista. kytkentä maaa ja virta CECM-boksin liittimestä T32, pinni 31 näin ulkomuistista.

                                      Comment


                                      • Hetkinen! Tämähän vaikuttaa hyvältä modaukselta!

                                        [ame="http://www.youtube.com/watch?v=DTI0XLuIDxU"]http://www.youtube.com/watch?v=DTI0XLuIDxU[/ame]

                                        Eli näköjään tippipuolen + ja - pystyy vaihtamaan päikseen.

                                        Comment


                                        • Noi lokasuojien ruosteet ei ilmeisesti mene mihinkään takuuseen, kun ovat ulkoisesta "rasituksesta" lähteneet? Menen mahdollisesti ensi viikolla yhtä Avantia katsomaan ja siksi kiinnostaa.

                                          Comment


                                            Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viesti
                                            Noi lokasuojien ruosteet ei ilmeisesti mene mihinkään takuuseen, kun ovat ulkoisesta "rasituksesta" lähteneet? Menen mahdollisesti ensi viikolla yhtä Avantia katsomaan ja siksi kiinnostaa.
                                            Mulla meni -08 vuotisesta kaikki kaarien ruostehommat takuuseen. Eteen uudet kaaret ja takaa putsi & uusi pinnoitus. 0€.

                                            Comment


                                            • Kyllä ne näyttää järjestään kaikista menemään takuuseen, maalinpaksuudet niistä kyllä mitataan. Eikä näytä tuontiautostatukaan haittaavan tai kilometrit.

                                              Comment


                                              • Hyvä tietää. Ei jää sitten lokareista ainakaan kaupat kiinni.

                                                Comment


                                                  Petterihän voit käydä näyttämässä sitä autoa merkkikorjaamolla ennen ostoa. Näin mä tein omani kanssa.
                                                  Sorry offtopik.

                                                  Comment


                                                  • Oliko sulla joku lehmännahka konepellillä? Erottu aika selvästi ;)

                                                    Comment


                                                    • Oli joo bra keulilla, venyttelin takasin muotoonsa sitä kun oli kontin välipohjassa vähän päässyt ryttääntymään. Pitemmillä ajoilla sitä tulee käytettyä, jos silä säästyisi edes muutamilta kiveniskuilta.

                                                      Comment


                                                      • mites tollane nahka tekee talvella? pitää varmaan aina sillointällöin pestä kun suolaa ja muuta sontaa sinne ja pellinväliin pääsee?

                                                        Comment


                                                        • Mulla oli auto seisonnassa suurimman osan talvea niin ei tullut silloin käytettyä. Jossain muistelen nähneeni ohjeen, ettei sitä saisi säilyttää keulilla ja märän ja rapaisen kelin jälkeen pitäisi huuhdella ja kuivata. Talvella luultavasti sama juttu että pois keulalta ja kuivumaan ajon jälkeen. Tuossa on fleecevuori sisällä, joten se ei puhtaana hankaa maalia tarpeettomasti.

                                                          Harmitti silloin hankkiessa kun ei ollut keltaisena, olisi ollut vähemmän erottuva kuin tuo hiilari-look.

                                                          Comment


                                                          • Iski taas ispiraatio. Pikku typykällä alkoi kesän tultua tulla matkustaessa melko kuuma takapenkillä, niimpä tilasin berttakasiin Sonnyboy verkot takalaseihin ja aloin rakentamaan keskikonsolin päähän tuuletussuutinta takapenkkiläisille. Putkethan ei juuri mitään maksa, kalliimpi on se suutin. Etkan kuvista pystyi päättelemään että homma olisi ihan plug and play vain vaihtamalla jakoboksinputken alkupäähän. No eipä muuten ollutkaan vaan kaikkea muuta. Paikallaan oli ihan oikean mallinen boksi valmiiksi mutta keskikanavaan mihin liitetään keskikonsolin putkisto, ei tullut minkäänlaista kanavaa. Nyt pitäisi sitten keksiä miten ja mistä saan ilman siirtymään oikeaan putkistoon. Nyt on suunnitelmissa tehdä ylimääräinen siirtoletku joko jommastakummasta sivusuuttimesta tai keskisuuttimelta. Ellei sitten riitä että poraa reiän suoraan siihen koteloon ilmastoinnin yksikön takana.

                                                            Ideoita?

                                                            Ässään on kevään aikana ilmestynyt teipattu katto, mustat kattokaiteet ja hieman tummemmat takavalot.

                                                            Click image for larger version

Name:	8980305940_33d7179414_z.jpg
Views:	1
Size:	140,2 Kt
ID:	1612821
                                                            Viimeksi muokannut LauriJT; 8.6.2013, 09:48.

                                                            Comment


                                                            • Viime kesä hujahti ihan vaan ajellessa. Nyt kun kesä on jo ihan just tulossa, ajattelin pistää vantet vaihtoon. Tai no en oikeastaan ajatellut vaan oli ihan hetken mielijohde. Rotiformit lähtee etelään ja tilalle tulee RH PD1 8,5 ja 9x18 et 29 sekä Rial Daytona Racet, joiden speksit Gousti muistaa paremmin. RH:t on nyt purettu ja uusien osien haaliminen aloitettu. Vanteissa oli alunperin vasta kiillotetut alulipat kokoa 1,75" ja 2,75". Tilalle vaihtuu radinoxit ja mutterit vaihtuu uusiin sekä ehkä pultitkin. Lisäksi sisäosat ja keskiöt lähtee ihan kohta jauhemaalaukseen Paltamoon, väreiksi tulee sisälle musta tai harmaa tai jotain muuta ja keskiöt näillä näkymin valkeaksi tai kermanvalkeaksi. Yhdessä vaiheessa ajatuksena oli myös kulta tai tummanpunainen keskiö. Aanelkun vanteina on aikaisemmin ässän alla olleet BBS CK2 Airit 8,5 ja 10x 19. Olikohan ne et 35 ja 38.

                                                              Rialit vaihtaa myös joskus myöhemmin väriä mustasta johonkin vielä tuntemattomaan. Sen näkee sitten myöhemmin kun sen aika tulee. Molemmat vanteet näyttäisi tarvitsevan spacerit ettei satulan reuna osu kehään.

                                                              Pian olisi tarkoitus alkaa irrottamaan taas imusarjaa ja asentamaan alle Dei reflect-a-gold lämpösuoja sekä JHM intake spacerit. Samalla oli ajatuksena maalata imusarjan kansi, mutta se nyt varmaan jää tekemättä.Puskuriin tulee cupralippa takaisin, mutta sen sohin vähän parempaan asentoon kuin ennen. Aikaisemmin se oli taaempana puskurissa jossa se sitten vaikeutti ikävästi puskurin asennusta kun ruuvin päät takertui aina kiinni johonkin. Ovilistat ja takapuskurin paneeli olisi jossain vaiheessa tarkoitus teipata tai maalata kiiltävän mustaksi. Myös konehuoneen muovit on suunnitelmissa tarkoitus jotenkin muuttaa kiiltävän mustiksi. Näistä sitten myöhemmin lisää.



                                                              Edit: Kesä vois oikeestaan jo tulla kun kesävanteet alkaa olla nipussa ihan justiin. (viimeiset kuvat lähes valmiista)
                                                              Click image for larger version

Name:	DSC04255.jpg
Views:	1
Size:	150,1 Kt
ID:	1615582Click image for larger version

Name:	2013-10-24 22.01.05.jpg
Views:	1
Size:	161,5 Kt
ID:	1615583Click image for larger version

Name:	DSC03615.jpg
Views:	1
Size:	138,1 Kt
ID:	1615584Click image for larger version

Name:	DSC03599.jpg
Views:	1
Size:	176,4 Kt
ID:	1615585Click image for larger version

Name:	DSC02299.jpg
Views:	1
Size:	327,2 Kt
ID:	1615587Click image for larger version

Name:	DSC04364.jpg
Views:	1
Size:	155,9 Kt
ID:	1615761Click image for larger version

Name:	DSC04360.jpg
Views:	1
Size:	179,6 Kt
ID:	1615762
                                                              Viimeksi muokannut LauriJT; 11.12.2013, 07:23.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X