Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 B6 avant -04 (ja B8 1.8T)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #61
    Kuulostaapa päivitykset hyvältä!

    Katto mustaksi ja kasi soimaan.

    Comment


      #62
      Mukavan näköset vanteet. Taitavat pysyä tuon värisinä (ainakin toistaiseksi varmaan)? Katto ja kaikki maholliset kromilistat mustiksi vaan.

      Comment


      • #63
        Joo taidan jättää nuo ihan tuohon väriin. Käy hyvin tuon keltasen kanssa.
        Edit: En jaksanu oottaa. Heti vaan alle =)

        Click image for larger version

Name:	7166567223_56fe40b1ae_b_d.jpg
Views:	1
Size:	263,1 Kt
ID:	1607750Click image for larger version

Name:	7166568107_b3475e7ef6_b_d.jpg
Views:	1
Size:	350,5 Kt
ID:	1607751Click image for larger version

Name:	7351768496_43f66550fc_b_d.jpg
Views:	1
Size:	346,7 Kt
ID:	1607752

        Ei luulis ihan heti samanlaisia tulevan vastaan.
        Viimeksi muokannut LauriJT; 9.6.2012, 02:34.

        Comment


        • #64
          Noniiiin! Sehän näyttää jo ihan asialliselta!

          Comment


          • #65
            Stana! Muuttu kyllä kertaheitolla parempaan suuntaan!!

            Comment


              #66
              Voi video että on nätit. Minä halluun kans!

              Comment


              • #67
                Näyttää pienelle eli 19 oisi ollu oikea koko mun mielestä mutta muuten sopii hyvin vanteet. :)

                Comment


                • #68
                  Oisin varmaan 19" ottanutkin, mutta niitä tehdään vaan 8,5 leveinä. Toinen vaihtoehto mitä mietin myös oli BLQ, mutta keltaiseen kävi nämä omasta mielestä paremmin. Japen perustelu sitten 18" puolesta, että leveempi ja enemmän concavea on näyttävämpi oli kyllä niin hyvä, että ei siinä oikeen jääny vaihtoehtoja. Kannatti luottaa ammattilaiseen =)
                  Pitää kattoa jos jaksaisi ruuvata ihan hitusen alemmas vielä. Putken muutos menee tosin edelle vielä.
                  Markuksella oli kyllä kiehtova idea käyttää vakioputkiston pakoläpän ohjausta niin että tekisi läpän ennen takapönttöjä. Siinä jollekin ideaa, mutta taitaa jäädä toteuttamatta. Katon teippaus taitaa kyllä toteutua.

                  Comment


                    #69
                    Soppii kyllä todella hyvin. Ehkä spaceria väliin(?).

                    Comment


                    • #70
                      Alkuperäinen kirjoittaja LauriJT Näytä viesti
                      Oisin varmaan 19" ottanutkin, mutta niitä tehdään vaan 8,5 leveinä. Toinen vaihtoehto mitä mietin myös oli BLQ, mutta keltaiseen kävi nämä omasta mielestä paremmin. Japen perustelu sitten 18" puolesta, että leveempi ja enemmän concavea on näyttävämpi oli kyllä niin hyvä, että ei siinä oikeen jääny vaihtoehtoja. Kannatti luottaa ammattilaiseen =)
                      Pitää kattoa jos jaksaisi ruuvata ihan hitusen alemmas vielä. Putken muutos menee tosin edelle vielä.
                      Markuksella oli kyllä kiehtova idea käyttää vakioputkiston pakoläpän ohjausta niin että tekisi läpän ennen takapönttöjä. Siinä jollekin ideaa, mutta taitaa jäädä toteuttamatta. Katon teippaus taitaa kyllä toteutua.
                      Juu ittelle näitä tehää ja ruuvaa vaan alemmas niin näyttää vielä paremmalle. :)

                      Comment


                      • #71
                        Alemmas. Mahtavuutta.

                        Comment


                        • #72
                          "itelle näitä tehää" aiheuttaa yökkäysrefleksin.

                          Laurin auto... unelma : (

                          Comment


                          • #73
                            Tänks Julle!
                            Tänään pitäisi tulla putkiviriä=) Kattelin että yhdessä RS4 avantissa oli näköjään sama putkisto eri takapöntöillä ja olihan siinä aika mehevät äänet.

                            Pitäs koittaa ronkkia sen ruuvin vastakappaleen jämät pois tuolta etukaaresta ja kääntää sitä liparetta enemmän sisään ennenkuin pudottaa lisää. Takapään saa menemään ohi sisäloksusta ihan camberia kääntämällä. Olispa edessäkin camberin säätö.

                            Comment


                              #74
                              Miten iskarin alapään kiinnitys on toteutettu? En tunne B6:sen pyöräntuentaa yhtään mutta helpoin/halvin/nopein tapa varmaan on hankkia epäkeskopultit iskarin alapäähän jos vaan yleensäkään mahdollista.

                              Comment


                              • #75
                                Alkuperäinen kirjoittaja LauriJT Näytä viesti
                                9,5x18 et35 Rotiform cast NUEt. Ne rengastetaan tuossa juhannuksen jälkeen vasta.
                                Huoh, onpas siinä klassisen konstailematon vanne, oikein hienot !

                                Mitähän nuo painavat ?

                                Comment


                                • #76
                                  Oma vaaka näytti 11,4 kg kipale noille vanteille.

                                  Mietin myös noita epäkeskopultteja että onkohan tähän niitä. Samanlainen tuenta näissä on kuin kutosessa. Aleksihan niitä oman vitosensa esittelyssä oli maininnut muistaakseni, mutta saaneeko niitä näihin.

                                  Edit:
                                  H&R patented Triple C Camber Adjustment Bolts replace the original upper fastening bolts on McPherson strut applications. As the bolt is turned, a small cam eccentric alters the vehicle’s camber, allowing adjustments from 0-3 degrees, positive or negative. Installation takes only minutes with readily available hand tools.
                                  ?
                                  Eipä se ollutkaan näihin.
                                  Viimeksi muokannut LauriJT; 15.6.2012, 12:17.

                                  Comment


                                    #77
                                    Ei auta epäkeskot ainakaan iskarin alapäässä, se kun tulee alatukivarren puoliväliin kiinni.

                                    Comment


                                      #78
                                      Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viesti
                                      Miten iskarin alapään kiinnitys on toteutettu? En tunne B6:sen pyöräntuentaa yhtään mutta helpoin/halvin/nopein tapa varmaan on hankkia epäkeskopultit iskarin alapäähän jos vaan yleensäkään mahdollista.
                                      Ei onnistu iskaria siirtämällä, tuo ei ole McPherson-tyyppinen tuenta. Camberia voi säätää hommaamalla säädettävät ylätukivarret, tai tekemällä epäkeskosysteemit alatukivarsien sisäpäähän.

                                      Comment


                                      • #79
                                        Saattaisi alatukivarsien sisäpäähän olla helpoin ja halvin toteuttaa säätö. Sieltä sitä pystyisi jopa säätämään ilman kikkailuja. Tuskin olisi kuitenkaan mikään bolt on kikka vaikka V golfin tai B5 takacamber pulteilla. Taitaa jäädä tekemättä vaikka ajatuksena kiehtookin vähän.

                                        Säädettävät ylätukivarret on periaatteessa hyvä idea, mutta säädettävyys on aika surkea rengas paikallaan. Jo aurauksen säätö on tarpeeksi ihanaa kun raidepää on niin ylhäällä, saati ylätukivarret joihin ei auton alta varmaan edes yletä. Niitä on näköjään sekä tukivarsi säädöllä että yläpuslasäädöllä.
                                        Viimeksi muokannut LauriJT; 15.6.2012, 12:51.

                                        Comment


                                        • #80
                                          Kävin äsken laittamassa resonoimattoman version putkesta paikalleen, samointein kun se tuli. Se pirulainen vaan venähtää pituutta ikävän paljon lämmetessään niin kuumana ottaa apurunkoon kiinni takana. Pitää säätää sisemmäs näköjään lähiaikoina. Vaan on siinä aika härskit äänet nyt =)

                                          Helkkari siinä on taas säätäminen että monesta palasta tehty putki saa suoraksi. Etenkin kun katitkaan ei ihan suorassa ole toisiinsa nähden ja jonkun neropatin mielestä on hyvä paikka kannakkeelle kardaanin puolella, niin että suorassa ollessaan on kiinni sitten siinä. Noh kyllä se siitä vielä.

                                          Comment


                                            #81
                                            Lauri, omaa putkee nyt melkein vuoden säädelleenä, on siinä vaan prkl oma hommansa :D mulla istu tuo vieläkään silleen, kun sen pitäs istua. Toi rst:n lämpölaajeneminen on kyllä ongelma, saattaa myös vaikuttaa putken istumiseen. Itellä myös talvella toinen putki päätti liikkua taaksepäin :D

                                            Onneks kohta alkaa loma, ni pääsee toteuttaan taas kasan toimenpiteitä autonkin osalta :)

                                            Ja btw hyvältä näyttää tuo sun kulkinees! Sopii kivasti rotit alle. Ja ruuvaa vaan kentään lisää ;)

                                            Comment


                                            • #82
                                              Toista tuntia koitin säätää asennuksen jälkeen eikä mitään hyötyä. Päät istuu ihan ok, mutta pursuvat lämmetettyä aika kivasti pihalle. Sain toisen putken kuitenkin säädettyä niin ettei enää lämmettyä ota sentään varapyöräkoteloon kiinni. Liitokset kyllä tiivistyy paremmin kuin TT:n milltekissä, mutta istuvuus on kyllä melko "sinnepäin". Toisin kuin TT:ssä.

                                              Tilasin myös Fuchsin race pro s 5w30 ölppää 11 litraa. Voisi kokeilla nyt noita esteriölppiä.

                                              Comment


                                              • #83
                                                Mulla ei ole taas Miltekin istuvuuden kanssa ollut mitään ongelmia, enkä ole huomannut ulostulotkaan olisi työntynyt ulospäin. Kuva istuvuudesta : http://kuvaton.com/k/YoyG.jpg

                                                Comment


                                                  #84
                                                  Katos 2 FAST ens kerralla, kun ajat hieman pidempää pätkää. Kyllä toi RST laajenee sentin pari kun kuumaksi saa, eli pitäs olla kyllä näkyvä muutos. Silleen toi rosteri rööri käyttäyty mun edellisessäkin pirssissä. Tosin jos asennus on kohdallaan, niin ei aiheuta ongelmia. Edellisessä säätö oli kanssa niin tarkka, että kun kovalla sateella päästi lätäköstä niin hetken aikaa putki hakkas kiinni pohjaan, kun kylmeni vedestä rajausti :D Mut tätähän tämä on ainaista säätämistä ja rakentamista ;)

                                                  Comment


                                                  • #85
                                                    Voi olla että en ole sitten ajannut putkea tarpeeksi kuumaksi. Töihin tulee ajettua 50km suuntaansa, eikä näkyvää laajenemis muutosta ole tapahtunut. Jussin jälkeen tulee lähdettyä vähän pidemmälle reissulle, niin kommentoin sitten lisää,
                                                    Viimeksi muokannut 2 FAST; 16.6.2012, 15:54.

                                                    Comment


                                                    • #86
                                                      Hienosti erottui Imola Gelb Vaalanportin ABCin pihassa kun kävin siinä urssia tankkaa. Ja taispa siinä olla vieressä S6:nenki. :)

                                                      Comment


                                                      • #87
                                                        Kyllä se S6 oli. Se oli mulla ajossa alkuviikon. Vaihdettiin veljen kanssa autoja takaisin siinä puolimatkassa. Eikä jääny urssikaan näkemättä/kuulematta =)

                                                        Comment


                                                        • #88
                                                          Katto. Musta vai hiilikuitu? Jompikumpi tulee. Jos hiilari, voiko sen lakata?

                                                          Comment


                                                            #89
                                                            Lakkauksen jälkeen voi olla haaste repiä teipit pois.

                                                            Comment


                                                            • #90
                                                              Niin voi olla, siksi kiiltävä musta on tällä hetkellä ykkösvaihtoehto.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X