Laitetaas tämä nyt tänne kriittiselle raadille arvosteltavaksi ja kauhisteltavaksi. ;)
Ikää tulee lisää, ja 40v lähestyy uhkaavasti, mutta sama polte on autoihin kuin teininä, joten teiniautohan piti saada....
Biturbojahan on ollut tallissa aiemminkin, joten polte oli kova laittaa taas moinen. Välillä kokeiltiin taas 1.8t jumalmoottorisia, mutta niistä luovuttiin. Aiemmat biturbot olivat -98 mallin S4, -00 mallin a6 manuaalina ja tippinä.
A6 4b korista farkkua en jostain kumman syystä enään halunnut, joten etsintä kohdistui facelift mallin sedan koriseen biturboon, joita sitten koko kesän katselin kunnes löysin tämän kyseisen yksilön.
Autohan on ehta suomiauto jota on tuunailtu sieltä sun täältä hieman erinäköiseksi mitä normaalit kutoset.
Auto on 6v manuaalilaatikolla varustettu, ja Apr:n piristämänä. Lisäksi laitettu 3" dp:t ja Foxin rosteriputkisto ja race katit. Rs4 kytkin jne.
Vakionahan potkua on se 250hp, nyt ehkä 3xx jotain ja vääntöä 5xx.
Autoon laitettu ulkokuoreen seuraavaa osaa;
-Dietrichin rs6 etupuskuri, alkuperäisillä rs6 verkoilla ja sumareilla
-Dietrichin rs6 helmalevikkeet
-Rs6 maski
-Rs6 takaspoileri
-Takaikkunan spoileri
-Valoluomet (ei omaan makuun)
-InPron kromiset peilinkuoret
-InPron led takavalot
-tehdastummat sivulasit
-Lamin-X gunsmoke kalvot etuvaloissa ja sumareissa
-Sumareissa xenonit
-Pitkiin vaihdettu jälkiasennus xenonit
-Ledejä siellä täällä
Vanteina toimivat Ruff Racingin 280:t.
-edessä 8,5x20
-takana 10x20
Alustana on Bilsteinin kiinteä setti joka on varsin miellyttävä.
Penkit ovat harmaata nahkaa. Takalasin verho on sähköllä, ja takaovissa on alkuperäiset "paprazziverhot". Bosen jatkoksi asentelin Solisto Pron.
Ikää tulee lisää, ja 40v lähestyy uhkaavasti, mutta sama polte on autoihin kuin teininä, joten teiniautohan piti saada....
Biturbojahan on ollut tallissa aiemminkin, joten polte oli kova laittaa taas moinen. Välillä kokeiltiin taas 1.8t jumalmoottorisia, mutta niistä luovuttiin. Aiemmat biturbot olivat -98 mallin S4, -00 mallin a6 manuaalina ja tippinä.
A6 4b korista farkkua en jostain kumman syystä enään halunnut, joten etsintä kohdistui facelift mallin sedan koriseen biturboon, joita sitten koko kesän katselin kunnes löysin tämän kyseisen yksilön.
Autohan on ehta suomiauto jota on tuunailtu sieltä sun täältä hieman erinäköiseksi mitä normaalit kutoset.
Auto on 6v manuaalilaatikolla varustettu, ja Apr:n piristämänä. Lisäksi laitettu 3" dp:t ja Foxin rosteriputkisto ja race katit. Rs4 kytkin jne.
Vakionahan potkua on se 250hp, nyt ehkä 3xx jotain ja vääntöä 5xx.
Autoon laitettu ulkokuoreen seuraavaa osaa;
-Dietrichin rs6 etupuskuri, alkuperäisillä rs6 verkoilla ja sumareilla
-Dietrichin rs6 helmalevikkeet
-Rs6 maski
-Rs6 takaspoileri
-Takaikkunan spoileri
-Valoluomet (ei omaan makuun)
-InPron kromiset peilinkuoret
-InPron led takavalot
-tehdastummat sivulasit
-Lamin-X gunsmoke kalvot etuvaloissa ja sumareissa
-Sumareissa xenonit
-Pitkiin vaihdettu jälkiasennus xenonit
-Ledejä siellä täällä
Vanteina toimivat Ruff Racingin 280:t.
-edessä 8,5x20
-takana 10x20
Alustana on Bilsteinin kiinteä setti joka on varsin miellyttävä.
Penkit ovat harmaata nahkaa. Takalasin verho on sähköllä, ja takaovissa on alkuperäiset "paprazziverhot". Bosen jatkoksi asentelin Solisto Pron.
Comment