Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Piti hieman selättää pereinteistä sunnuntai tylsyyttä tallin puolella
:) Ohjelmassa oli siis nelosen puunaus sisältä ja ulkoa. Samalla tuli vaihdettua uudet kesävalssit allle...
Vähän näkyis vielä noilla leveysasteilla olevan tuota lunta kesärenkaille. Mutta hyvin näkyis nuo uudet vanteet passaavan alle. Täytyy varmaan ensi viikolla itsekkin mallailla noita sinun vanhoja rs4:sia (s-line) alle.
Kiitoksia! harmittaa vain että tuli ostettua tuumaa liian pienet. Sysksyllä myyn nämä velimiehelle ja silmäkovana alan katteleen 19" valsseja. Jos totta puhutaan niin pari vannemallia onkin jo mielessä...
No tulihan nuo aika aikaseen laitettua alle, hyvin pärjää kun suurin osa teistä sulina...
E: Kaipais kyllä näill' valsseilla, lättyä väliin kun jää aika sisään...
Ny suhahtaa, Doc Powerilta tuli eilen pakettia. Tänään tuli sitten kurkattua mitä sieltä laatikosta löytyykään ja sieltähän löytyi BSR Optilow ilmanotto sydeemit.
Noin tunteroinen meni asennellessa uudet systeemit paikalleen. Pienoinen suhahdus tuli kaupanpäälle :D
Moni kysellyt tuosta TTP-Groupin pohjapanssarista, siispä palautetta kyseisestä panssarista, ei ollut kummonen kuin ei edes yhtä talvea kestänyt :(
Eikä tullut edes röykkyytettyä jääkokkareiden ylitte tai ajeltua huonompi kuntoisia teitä.
Aleksi olis voinut jättää nuin turhan kommentin jättämättä. Ehkä kannattaa tulla sitten vasta pätemään asioista kun omaa kokemusta...
Voihan siitä toki suuttua jos joku osannu miinoja välttää eikä kaikesta ole omaa kokemusta mutta sen verran kaveri ja tuttavapiirissä huonoja kokemuksia että uskaltaa laukoo tollasta tekstiä. Mutta haulla löytänee lisää noiden ongelmista jos haluaa enemmän puida.
Melkoista tuuria jätkillä on ollut, ettei moottorit ole hajonneet ;) Mullakin oli edellisessä S3, Apexin kuiva "vapari" eikä ollut mitään ongelmia. Eiköhän toi ole pienin murheenaihe Audien moottorien kestävyyden kannalta.
tuskimpa siitä joo tehollisesti hyötyä on, mut jos tykkää äänistä (ja kuka Ei pitäis turpoauton suhinoista:).
Ongelmat vaparisuodattimissa on öljyämisessä ja massamittareiden hajoamisessa. Haulla varmasti lisää.
harmittaa kun oman s-line beekutosen ajoin lunnaiksi, oikein kiva ja nätti peli. joskin laiska ja kulutti paljon..
Eipä mulla nyt tuolle BSR:n setille mitään kummempia odotuksia ollutkaan. Eikös se niin menny että teho tulee äänistä ;D Omaan korvaan ainakin imuäänet ja suhahdukset pysyivät sopivan maltillisina, sisätiloihin ei kuulu juuri olllenkaan...
Forten motor flush tuli suoritettua tos toissa päivänä ja kummastihan tuolta irtos pikkee koneesta :) Käyntiäänikin muuttui hieman hiljemmaksi.
Eilen tuli puunattua sisä ja ulkotilat :) Siitä sitten päätin käydä ottamassa hieman todisteita asemalla. Ekaan viestiinkin tuli vaihdettua uuet kuvat.
Pari viikkoa sitten porsi tehostajanpumppu kun ei tykännyt kun tuli donitsia pyöritettyä...
Keulan purku/kasaus neitsyyskin tuli menetettyä siinä samalla :D
Hyvin simppeli hommahan tuo loppuusa oli vaikka tuntu alkuunsa isolta hommalta.
Pumppua tosin sai metsästää tovin ja auto seiso tallissa viikon.
Ohjaus jämäköity uudella vähän käytetyllä pumpulla kummasti.
Kiitokset Lahdensivulle nopeasta ja hyvästä pumpun toimituksesta :)
Hiljaista on ollut tallin puolella, eipä ole työkiireiltä juurikaan ehtinyt syventyä autoon. Lähinnä pesua ja sisätilojen puunausta tullut harrastettua. Tänään myllytin vkl kunniaksi nelikon ja sisustakin sai puunauksen samalla kun oottelin että auto kuivuu.
Lediä asennettu etujalkatiloihin ja sikaosastolle, ainoastaan täytys saada kytkettyä jalkatilan ledit sammmumaan sisätilanvalon kanssa...
Näistä kuvaa myöhemmin...
Comment