Lauantaina vielä toimi ihan ok. Eilen ihmettelin kun kuulostaa ihan vanhalta letukalta tyhjäkäynnillä ja melkein sammui kun nousin pihatietä kakkosella noin 600-700rpm koneessa. Kierroksilla jaksoi silti ihan mainiosti vetää ja pyörittää irtolumella ympyrää. Tänään vielä työmatkalla kuuntelin että kylläpä se kuulostaakin hyvältä kun paikallaan antoi runtua. Otin nyt kuitenkin talliin ja totesin että ykkösen puolan liitin oli irti. Näköjään hajonnut se lukitusklipsi joskus eikä pelkkä kitka riitä pitämään paikallaan kun kone kuitenkin aina heiluu ja tärisee. Mullahan olisi yksi irtonainen johtosarja josta on jo joitain töpseleitä ryöstetty. Ei kai noissa ole kuin vanha pois ja uusi kolvata tilalle.
Samalla hoksasin että imusarjan pituuden toisen säätökellon käyttötanko oli muljahtanut vivustaan irti joka selvittänee myös tuota alakierrosten tahmeutta. Painoin paikalleen ja totesin että halkihan se kuppi siitä tangon päästä on eikä tule pysymään kiinni. Onnesta pitäisi noitakin olla vielä omassa varastossa, ei viitsisi millään muovisia enää ostaa tilalle ja ne gruvenin alumiiniset maksaa 80$ jota pidän vähän turhan kalliina.
Samalla hoksasin että imusarjan pituuden toisen säätökellon käyttötanko oli muljahtanut vivustaan irti joka selvittänee myös tuota alakierrosten tahmeutta. Painoin paikalleen ja totesin että halkihan se kuppi siitä tangon päästä on eikä tule pysymään kiinni. Onnesta pitäisi noitakin olla vielä omassa varastossa, ei viitsisi millään muovisia enää ostaa tilalle ja ne gruvenin alumiiniset maksaa 80$ jota pidän vähän turhan kalliina.
Comment