Vaikka en mitään mistään tiedä, niin veikkaan kuitenkin imuilmavuotoa. 2:lla antaa jotenkin ilmaa mittariin ja 3:lla vähemmän. Ennakot heittää pyttyjen kesken "liikaa".
Itsellä tuo ennakoiden kasvaminen eri pyttyjen välillä johtui imuilmavuodosta. Paukku loppui 3:sen jälkeen, kun lähti oikeasti ajamaan. Eli ykköseltä jopa kolmoseen vedossa auto kulki melkein "oikeasti", mutta sitten meno tyssäsi 2:den markan jälkeen. Sen tuntee jo perseellä, milloin on hevoset mukana tai sitten ei. Lisää perstuntumaa :)
Itsellä tuo ennakoiden kasvaminen eri pyttyjen välillä johtui imuilmavuodosta. Paukku loppui 3:sen jälkeen, kun lähti oikeasti ajamaan. Eli ykköseltä jopa kolmoseen vedossa auto kulki melkein "oikeasti", mutta sitten meno tyssäsi 2:den markan jälkeen. Sen tuntee jo perseellä, milloin on hevoset mukana tai sitten ei. Lisää perstuntumaa :)
Comment