Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

C4:100+S4= S100 "Ei niin kiire perhefarmari"

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #91
    Niin miten sen maajohdon osuminen runkoon polttaa sulaketta? Taisi olla ihan jarruvaloille menevä plussajohto.

    Comment


    • #92
      Voi muuten olla sekin. Tietenki unohtu projekti kuvia napsia....
      Viimeksi muokannut okkim; 2.7.2012, 22:26. Perustelu: Täällä ei käytetä ^-merkkejä.

      Comment


      • #93
        Niinkin hurja homma eilen tehty ku öljyt+suodatin vaihettu. Ja pohja panssari kirottu jälleen alimpaan.... Eikö audia suunniteille insinööreille tullu mieleenkää tehä siihen saamarin muovi hirvitykseen ns huoltoluukkua? Helpottas hommaa aika paljon.

        Comment


          #94
          Tuota samaa kirosin ekan c4-korisen audin kanssa. ei ois kummonen homma ollut tehdä tehtaalla.
          Tai sit tehtaalla ajattelivat, ettei c4:a tartte huoltaa alakautta :>

          Comment


          • #95
            Nii vai onko aatelleet et hajoo kuitenki ennen ekaa öljyn vaihtoa xD

            Comment


              #96
              Minusta sen pohjamuovin irrottaminen ei ole homma eikä mikään ja voihan omaan autoonsa luukkuja tehdä ihan niin paljon kuin haluaa jos tuntee olevansa fiksumpi kuin Audin insinööri. Paha sanoa, kun en montaakaan kertaa ole pohjamuovia ite irrotellut. Paikallinen paja ottaa 10€ öljynvaihtotyöstä niin vuosiin en ole enää viitinyt sutata sen takia pihassa.

              Comment


              • #97
                Vähän OT mutta: oliko se Kovalaisen Heikki kun vasta telekkarissa sano: "On ammatin valinta kysymys, haluaako työkseen ajaa autolla vai öljysillä käsillä ropata autoa".

                Comment


                  #98
                  Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viesti
                  ^^ En ymmärrä miten toi edellinen liittyy tähän mutta anyway..

                  Kuuma keli ja laiskuus taas yllättäny. No saimpa tänää vaihettua ilmasuodattimen ja korjattii takakontin luukusta johdot. Aamulla audi närkästy meinaa jostain ja ei menny vaihe päälle olleskaa. Pitkää koitettii saada P asennosta muull pykälälle mutta ei niin ei. No hetken tuumailun jälkee paljastu et jarruvalojen sulake palanu nii ei anna laittaa vaihetta pykälään. Uus sulake ja heti palo. No polttimot yms käytii läpi ja suunnillee purettii koko kontti auki. Syyksi paljastu pikkunen vekki maa johdossa eli kuori hajonnu ja osu runkoon johto. Pikku fixi ja taas toimii. Jos huomen mahtus tallii vois vaihella öljyt+suodattimen. Tuli isännelle yks ex-polliisi koppi hitsattavaksi...
                  aamuyöstä kun lukee näitä niin saattaa repeillä joillekkin kommenteille kun ei malta lukea myös mahdollista seuraavaa vastausta :)

                  Comment


                  • #99
                    Onhan tuokin totta. Mutta empä viitti viedä muualle huoltoo ku kuitenki löytyy omasta takaa tilat ja välineet missä tehä ite. Perus pikku valittaminenhan aina kuuluu hommaa ku ite tekee ;) Tää on tätä "harrastamista"

                    Comment


                      Se on kyllä aivan totta. Heittomeisseleitä on tällekin tontille jo kertynyt vaikken ole pajottanut kuin yhden avantin bensapumpunvaihdon.

                      Comment

                      Working...
                      X