B5 kori päivittyi tuossa huhtikuussa vähän uudempaan. Tavallinen B7 ei oikein napannut, ja hakusessa olikin lähinnä B5 ässä. Sopivat yksilöt sitten olivat oikein kunnolla kiven alla, tästä syystä ässä sai unohtua. Aikaisemmin en tästä dtm-mallin olemassaolosta tiennytkään, vinkin dtm-editionista sain enolta ja tämän jälkeen piti rueta järkkäilemään tallista paikkaa kyseiselle yksilölle.
DTM-edition eroaa tavallisesta A4:stä lähinnä korisarjan ja sisustan osalta. Tekniikka on 2.0 TFSI Quattro ja se 220 hevosen versio.
Kyseisen yksilön varusteet:
- Sähkö recarot muistilla (nahka-alcantara)
- Musta kattoverhoilu
- Hiilikuitulistat
- Xenon+ ajovalot päiväajovaloin
- Automaattisesti himmenevät tausta- ja sivupeilit
- Värinäytöllinen ajotietokone
- Bluetooth HF
- Bose
- Concert-soitin ja cd-boksi
- Kolmipuolainen monitoimiratti nahka-alcantara verhoilulla kuten myös vaihdekepinnuppi ja käsijarrunkahva
- Kaikki perusvarusteet (ilmastointi, sähköpeilit jne...)
Tarkoituksena on pitää auto suhteellisen vakiona, eli vain pientä hifistelyä olisi tarkoitus laittaa. Osan olen jo toteuttanutkin, ja osa vaatii vielä aikaa.
Jo tehdyt muutokset:
- Eteen vaihdettu Eibachin 45mm madaltavat jouset, takana vakiot 20mm madaltavat, tällä sain etupään keulimisen kuriin.
- Takalasi ja takasivut tummennettu 35%-kalvolla.
- Päiväajovalot päivitetty led-versioihin.
- Solisto asennettu.
- Harlinen 18" vanteet ja Nokian Z G2 225/40 renkaat
- Talvella vakiot DTM-vanteet ja Bridgestone Noranza 2 225/40 renkaat
- Entisen omistajan toimesta ABT-poljinpinnat ja lepuutustuki
Tulevat muutokset:
- Alusta todennäköisesti vaihtuu jossain vaiheessa korkeussäädettävään.
- Samsung galaxy tab:ille on tarkoitus kehitellä teline josta voi sitten soittaa musiikit spotifylla ja tietysti navigoida.
- Etuvilkkujen keltaisten kupujen poisto ja samalla umpioiden kiillotus.
- RS4-maski saattaisi keulalle istua ulkonäöllisesti melko hyvin mutta ilmeisesti se ei suoraan käy sinne. Eli selvityksen alla miten iso homma olisi kyseinen maski sovittaa keulalle.
Valitan parin viimeisen kuvan laatua, mutta niistä kuvista näkyy auton tämänhetkinen kuosi.
DTM-edition eroaa tavallisesta A4:stä lähinnä korisarjan ja sisustan osalta. Tekniikka on 2.0 TFSI Quattro ja se 220 hevosen versio.
Kyseisen yksilön varusteet:
- Sähkö recarot muistilla (nahka-alcantara)
- Musta kattoverhoilu
- Hiilikuitulistat
- Xenon+ ajovalot päiväajovaloin
- Automaattisesti himmenevät tausta- ja sivupeilit
- Värinäytöllinen ajotietokone
- Bluetooth HF
- Bose
- Concert-soitin ja cd-boksi
- Kolmipuolainen monitoimiratti nahka-alcantara verhoilulla kuten myös vaihdekepinnuppi ja käsijarrunkahva
- Kaikki perusvarusteet (ilmastointi, sähköpeilit jne...)
Tarkoituksena on pitää auto suhteellisen vakiona, eli vain pientä hifistelyä olisi tarkoitus laittaa. Osan olen jo toteuttanutkin, ja osa vaatii vielä aikaa.
Jo tehdyt muutokset:
- Eteen vaihdettu Eibachin 45mm madaltavat jouset, takana vakiot 20mm madaltavat, tällä sain etupään keulimisen kuriin.
- Takalasi ja takasivut tummennettu 35%-kalvolla.
- Päiväajovalot päivitetty led-versioihin.
- Solisto asennettu.
- Harlinen 18" vanteet ja Nokian Z G2 225/40 renkaat
- Talvella vakiot DTM-vanteet ja Bridgestone Noranza 2 225/40 renkaat
- Entisen omistajan toimesta ABT-poljinpinnat ja lepuutustuki
Tulevat muutokset:
- Alusta todennäköisesti vaihtuu jossain vaiheessa korkeussäädettävään.
- Samsung galaxy tab:ille on tarkoitus kehitellä teline josta voi sitten soittaa musiikit spotifylla ja tietysti navigoida.
- Etuvilkkujen keltaisten kupujen poisto ja samalla umpioiden kiillotus.
- RS4-maski saattaisi keulalle istua ulkonäöllisesti melko hyvin mutta ilmeisesti se ei suoraan käy sinne. Eli selvityksen alla miten iso homma olisi kyseinen maski sovittaa keulalle.
Valitan parin viimeisen kuvan laatua, mutta niistä kuvista näkyy auton tämänhetkinen kuosi.
Comment