[LEFT]Autokuume oli vaivannut jo pidemmän aikaa, joten eikun entinen A6 sedan quattro vm. 1998 myyntiin. Ennen myyntiin laittoa asetin itselleni myyntihintaan tietyn kipurajan, jotta otsikon mukaisen auton ostobudjetti ei paisuisi kohtuuttoman suureksi. Auto meni suht kivuttomasti kaupaksi reilusti yli kipurajan, joten eikun kuriiri asialle hakemaan Saksasta uutta menopeliä. Autojen myynnin ja oston välillä olin pari viikkoa ilman autoa.
Lauantaina odotus palkittiin ja minulle tuli Saksasta otsikon mukainen kulkupeli. Sain eilen puunattua auton niin ajattelin laittaa hieman kuvia ja ajatuksia tännekin.
Tykkään erityisesti:
En tykkää:
Mitä olen jäänyt kaipaamaan:
Oleellisimmat tekniset tiedot ja varusteet:
Lisää ja myös isompia kuvia löytyy täältä, koska kaikkien alkuperäisten kuvien maksimikoko on reilusti yli sallitun.
[/LEFT]
Lauantaina odotus palkittiin ja minulle tuli Saksasta otsikon mukainen kulkupeli. Sain eilen puunattua auton niin ajattelin laittaa hieman kuvia ja ajatuksia tännekin.
Tykkään erityisesti:
- Vääntävästä moottorista
- Coupen ulkonäöstä
- Lisävarusteiden kattavuudesta
- Mustasta väristä
- Kohtuullisesta kulutuksesta vaikka nilkkaakin oikoo välillä
En tykkää:
- Rengasmelua on enemmän kuin riittävästi 100 km/h ja ylöspäin nopeuksissa. Uudella asfaltilla melu vähenee alle häiritsevän tason, mutta se nyt ei paljoa lohduta.
- Bang & Olufsen Sound System on ollut hienoinen pettymys varsinkin äänentoistoalueen alapäässä.
Mitä olen jäänyt kaipaamaan:
- Monitoimiurheiluratti olisi mukava lisä, mutta pärjännee sitä ilmankin.
- LED-takavalot olisi hienot myös. Tämän voisi melkein siirtää tuonne harkinnassa-osastolle, jos eivät ole riistohinnoissa.
Oleellisimmat tekniset tiedot ja varusteet:
- 3.0 TDI quattro, 239hp ja 500nm
- Manuaalivaihteisto
- Kesällä 9x20" Audi 7 double spoke original vanteet. Renkaat 265/30/20 Michelin Pilot Sport 3
- Talvella 9x19" RS5 replica vanteet. Renkaat 235/35/19 Nokian Hakkapeliitta 5
- H&R:n spacerit. Edessä 15 mm ja takana 20 mm
- S line sport / plus -paketti
- S line ulkopaketti
- S line urheilualusta (-10 mm) kuvissa, alempana H&R Sport -jousilla (-35 mm)
- Urheiluistuimet, joissa sähkösäätöiset ristiselän tuet
- Istuinverhoilu Milano-nahka S line logolla
- Nahkainen urheiluratti
- Somistelistat kiiltävän mustat pianolakatut
- Keskikyynärnoja etuistuimien välissä
- Informaatiojärjestelmä värinäytöllä
- MMI-käyttölogiikalla varustettu DVD-navi Plus
- Automaati-ilmastointi 3-alueinen
- Bang & Olufsen Sound System
- Kuuden levyn CD-vaihtaja
- Parkkitutka taakse
- Bi-Xenon -ajovalot sisältäen LED -päiväajovalot
- Valo- ja sadetunnistin
- Sisävalopaketti
- Säilytyslokeropaketti
- Rengaspaineen tarkkailutoiminto
- Automaattisesti avautuva takaluukku
- Tummennettu takalasi 18% ja takasivut 35%
- Calix letkulämppäri ja akkulaturi
Lisää ja myös isompia kuvia löytyy täältä, koska kaikkien alkuperäisten kuvien maksimikoko on reilusti yli sallitun.
[/LEFT]
Comment