Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 Avant Nogaro Blue -99

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Nyt tuli sumarit talliin S4 veljeltä Tikkakoskelta.. Kiitokset

    Nyt saa laittaa sumarit coolereiden eteen, että ei tule liikaa tehoa talvelle :)

    Comment


    • se mikä on toiselle ylimääräistä voi olla toiselle tarpeellista hienoa kun on tällainen foorumi....thank's ozzz

      Comment


        Nyt on takajarrusatulat jumissa. Suojukset pettäneet ja päässeet ruostumaan. (mäntä)

        Ajattelin ostaa uudet.

        Vai olisi järkevää päivitää samalla parempiin..
        Pitää ebay:tä selailla tämä ilta.

        Tuossa olisi vasen
        http://www.ebay.de/itm/BREMSSATTEL-H...item53fe07d316

        Tuossa oikea.
        http://www.ebay.de/itm/BREMSSATTEL-H...item540170901d

        Löytäisikö joku helposti oikean osa numeron?
        Viimeksi muokannut ozzz; 15.12.2013, 20:27.

        Comment


          Sullahan tais olla facelift? Noi ebay satulat on pre-faceliftiin, jäähdyttämättömille levyille.

          Comment


            Niinpä oli.

            Nyt on uudet takasatulat paikallaan ja jarrunesteet vaihdettu.



            Passatin pyyhkijät ja varret on kyllä hyvä päivitys. Suosittelen

            Seuraavana oli moottoriin uudet öljyt ja suodatin.

            Comment


            • Mistä hommasit pasuunan pyyhkijän varret?

              Comment


                Pasuunan pyyhkijät etsin Ebaystä.

                Tämän tyyliset.

                http://www.ebay.de/itm/Audi-A4-8D-B5...item3a6df105bf

                En näitä tilannut, mutta tämän kaltaiset, koska ei lähetystä Suomeen.

                Comment


                  Kyllä tuolla lukee, että "shipping worldwide". Pitää vaan meilillä kysäistä. Muistaakseni oon tolta jotain joskus tilannut. :)

                  Comment


                    :)

                    No sitten siitä löytyy.

                    Comment


                      Pakkaset ovat tulleet. Niin myös vikakoodit.

                      Kaksi vikakoodia oli

                      16486 Mass or Volume Air Flow Circuit - Low input

                      ja

                      18265 Tähän koodiin en löytänyt selitystä? Onko tietoa.

                      Onkohan ilmamassamittari kaput. Nollasin koodit katsotaan tuleeko huomenna takaisin.

                      Mittarissossa paloi ESP ja ABS valo ja välillä vilkutteli huomio merkkiä. Autolla ei pystynyt menemään yhtään ahtojen puolelle.
                      Jos nosti ahtopainetta, niin heti alkoi pätkimään.

                      Vika ilmeni normaalissa ajossa maantiellä.
                      Huomenna ollaan viisaampia.

                      Comment


                        Tai sitten ahtovuoto, kun rikkinäinen MAFfi laitanee käymään koko alueelta vähän huonommin?

                        Comment


                          Nyt ei ole kerennyt perehtyä asiaan kunnolla, kun työmatkoilla on mennyt aika.

                          Pitää huomenna tehdä ahto/painetestiä.

                          Vikakoodit olivat kuitenkin palanneet. Samat koodit.

                          Comment


                            Olipas jännittävä päivä tänään.

                            Ensin vaihdon uuden Maffin.

                            Sitten tuli uusi ongelma. Kaikki pytyt ei ollut mukana.

                            Vaihdoin tulpat (Ei vaikutusta)

                            Vaihdoin suorasytkä osat (jotka oli tallissa odottamassa asennusta)

                            Sitten se käynnistys, kun oli tehnyt päivityksen.
                            Jännitys oli käsinkosketeltavissa.

                            Kerrasta tulille ja niin nätisti pyöri :)

                            Eli puola oli mennyt.

                            Pelkääjän puolelta tuli vähän ajanpäästä öljyn käryä. Oiskohan kansien tiivisteet vuotaneet.

                            Pitää huomenna vielä vaihdella öljyt ja seurailla käryääkö vielä.

                            Comment


                              Nyt tuli uusi antautunut osa vastaan.

                              knack sensor G66
                              P0333-35-10

                              Joka pytystä tuli oma koodi.

                              Kuvassa tarkemmin.

                              Onko kellään kokemusta G66 osan vaihdosta. Pystyykö vaihtamaan ihan omassa tallissa ja tarviiko mitään erkoista ottaa huomioon?

                              kiitokset vastauksista jo etukäteen.
                              Attached Files

                              Comment


                                Kyllä sen pystyy vaihtamaan "helposti" itse. Imusarja pois tieltä, niin siinähän se on jo esillä. Kiristysmomentti pitää olla oikea, muuta erikoista siinä ei ole.

                                Comment


                                  Offtopikkia. Pisti silmään tuo että sulla on vanhempi 551C ecu vaikka auto rekisteröity 11/99 ja digitaalikellokin näyttää olevan?

                                  Comment


                                    Ammatti miehet huomaa kaiken :)
                                    Johtuuko nämä muut koodit uusista puolista? Suorasytkä osista.

                                    Onko mitään eroa tuolla vanhemmalla edulla?

                                    Kiitos taas okkim.
                                    Viimeksi muokannut ozzz; 27.2.2014, 20:08.

                                    Comment


                                      Taitaa olla pensapumppukin menossa vaihtoon samalla.

                                      :)
                                      Attached Files
                                      Viimeksi muokannut ozzz; 1.3.2014, 12:38.

                                      Comment


                                        Alt-Print screenillä saa muuten näppärämmin tuon kuvan talteen aktiivisesta ikkunasta. Tulee paremmin luettava. Se menee siis muistiin, ja sieltä sen saa ulos vaikka Paintiin pastella (control-V).

                                        Comment


                                          Ei kai nyt bensapumppua kannata keskuslukituksen vikakoodien takia vaihtaa?

                                          Comment


                                            :D

                                            -----

                                            Comment


                                              Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viesti
                                              Ei kai nyt bensapumppua kannata keskuslukituksen vikakoodien takia vaihtaa?
                                              Ei sitä kuule näistä vehkeistä tiedä vaikka välillä auttaiski.

                                              Comment


                                                Kyllä tuon kuvan saan talteen, mutta on talli läppäri erikseen. Ei jaksa sillä selailla foorumia.
                                                Pöytä koneella on mukavampi kirjoitella.

                                                Mutta mitä meinaa nämä cyl kohtaiset koodit?

                                                Comment


                                                  Nyt on G66 anturi vaihdettu.

                                                  Ei tarvinnut irroittaa imusarjaa. Onnistuu ilman irroitustakin. (kädet haavoja täynnä)

                                                  Audi käyntiin ja nätisti pyörii.

                                                  Lämmetessään rupeaa pätkimään. Varmaan uusien puolien maadoituksessa vika.
                                                  Missä on varma maadoitus paikka, jos vetää uudet johdot maadoitukselle?

                                                  Comment


                                                    Sinne kannen päätyyn.

                                                    Comment


                                                      Nyt toimii ja pyörii nätisti tyhjäkäyntiä.

                                                      Testilenkillä toimii normaalisti, ehkä jopa paremmin.

                                                      En löytänyt kansien päädyistä mitää paikkaa, joten laiton imusarjan päähän maadoituksen.
                                                      Samaan paikkaan missä on EGT kiinni.

                                                      Comment


                                                        Itseasiassa juurikin sinne EGT:n ruuvin alle se pitikin laittaa, muistin väärin, että se on kannessa. Eli sinne missä alunperinkin on puolien maat.

                                                        Comment


                                                          Öljynjäähdytin tuli hommattua.

                                                          http://www.bar-tek-tuning.com/lshop,...t_audi_s4,.htm

                                                          Onko S veljillä hyviä asennus vinkkejä, kuinka jäähdytin saadaan tukevasti vakiopuskurin sisään.

                                                          Comment


                                                            Ripusta se siihen flektin tankoon flektin viereen. Alapäästä vielä voi tukea jollakin jos tuntuu heiluvan.

                                                            Comment


                                                              Miten saisi öljynpainemittarin näyttämään oikein.
                                                              Teetätin öljycoolerin jalkaan liitännän öljynpaine anturille.

                                                              Kummasta lähdöstä saa paineen mitattua koko ajan?

                                                              Eli onko paine moottorin päästä suodattimen jalkaan koko ajan paine vai suodattimen kautta?

                                                              Jos ei muuten selviä, niin pitää kokeilla.
                                                              Osaako joku sanoa kuinka öljy kiertää suodattimessa/öljyjäähdyttimessä.

                                                              Öljyn suodatin meni vakiopuskurin sisään flektin tangon alapuolelle, mutta sovitus on tikkaakin tiukempi.
                                                              Parempi paikka olisi ollut laittaa pystyyn.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X