Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi Rs4 B5

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #61
    Eikai sinne ole järkeä paljoa pienempääkään laittaa kuin LO700:t. Pelkästään Loban pakosarjoilla kattaat 1/4 budjetista kun vaihtaa ne järkihintaisiin sarjoihin :)

    Ensin tietysti pitää laittaa tehotavoite ja sen jälkeen käydä ruksimaan osalistaa. Tuo Markon 7500€ (+1k€ yllärien varalle) kuullostaa suht realistiselta jos ei ihan mahdottomia käydä ottamaan mutta oma matikka ei kyllä osannut laskea bujettia kun alku- ja loppusumman välillä on aika iso kuilu...

    Vaikka risan pata kestää vakiona karkeasti 650bhp niin kannattaa miettiä jos on kilometrejä kertynyt +200tkm niin jättääkö pata vakioksi vai tehdä perusremppa "siinä samalla" ja sittenhän sinne menee jo kangetkin samalla vaivalla. ja siitä se sitten alkaa :D

    Comment


      #62
      Turbos LOBA VAG 2.7 T (RS4 B5)
      LO530 2.930,00
      LO550 for 2.7T (RS6/4 Hybrid) 3.525,00
      LO600 for 2.7T 3.830,00
      LO700 4.130,00
      LO750 4.930,00

      Tuossa turboin hintoja

      Tässä hiukan muita hintojakin

      RS4 60mm Intake Pipes 520,00
      RS4 63.5mm Pressure Pipes 480,00
      RS4 95mm MAF Housing 215,00
      LOBA Exhaust Manifolds 2.930,00, MRC:ltä saa puoleen hintaan melkein :)
      Bosch 044 Fuel Pump 209,00
      Fuel Pump Installation Kit for 044 and 413 115,00
      LOBA-Sachs 650Nm Single Disc Clutch Kit, Organic 1.230,00
      RS4 B5 Camshafts Hydraulic 1.520,00
      RS4 B5 CR Lowering Gaskets 235,00
      LOBA Forged Pistons Mahle 124 1.970,00
      Pauter Rods with ARP bolts 1.170,00

      Lobalta tuli tietoa että nuo heidän nokat olisivat paljon kestävämmät kuin orkkis nokat. Hintaerokaan ei kovin iso orkkiksiin ole jos kaikki 4 vaihtaa.

      Comment


      • #63
        Tekeekös noilla Tialin tekeleillä biturbossa mitään ?

        034-myyntipuheet:
        "After years of engineering and testing, the Tial 605 and 770 turbo kits are finally available in a complete package. These are not kits that require headers or new manifolds, this is a bolt in kit for factory turbos, and actually a much easier installation than even K04's. Offering a safe capacity of up to more than double what K03 turbos can do (in 770R form), this turbo kit can easily be pushed to 600+ crank HP in the case of the R605, and more than 750+ crank HP in the 770R. As a bonus, due to the highly efficient dual ball bearing center section (in the case of the 770R) and custom Tial engineered compressor wheels in both, the turbos offer completely reasonable levels of lag, typically coming on hard boost by 3300rpm and 4000rpm respectively. As a side note, to reduce cost, the R605 turbos are journal bearing, the same as the OEM turbos."

        Comment


          #64
          Jos en väärin muista niin S4:en kannet olli pullonkaula 550hv jälkeen. Joku paremmin muistava voi kommentoida.

          Hyvin noi Tialit jenkeissä on ainakin toimineet. Täällä vähemmän laitettu noita. Tietty yksi on kasauksessa Suomessa tällä hetkellä ;)

          Comment


            #65
            Jenkeissähän on myynnissä yhdet pikkusen käytetyt R605:Set. Mulla on myynnissä uudet takokanget 400 eur kun toi oma säilyi perheautona joten kyllähän sitä budjettia voi saada alemmaksikin kun ei kaikkea osta sikakalliilla.

            Comment


            • #66
              Joo jonkinlainen päätös tulevasta setupista tehty... Pitääpä alkaa pikkuhiljaa hommaileen osia aina vaan kun rahavarat antaa myöten ;)

              Jos ensi kesäksi saisi läjään eli kiirettä ei ole..

              ps..kanget menee vaihtoon joten ainakaan mikään 500-600hp setti ei tule...

              Comment


              • #67
                Katselin että tämä auto oli sinulla jo myynnissä nettiautossa tällä viikolla?

                Tässä olisi myynnissä yllämainitut FK:n 10x19 vanteet.
                http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=101615

                Edit: Ottas silmän käteen,tästähän olikin jo puhetta :)
                Viimeksi muokannut tanttu; 30.6.2011, 16:06.

                Comment


                • #68
                  Kanget tilailtu Olalta...eli lapasesta lähti perus kuussatku setti :D

                  Comment


                    #69
                    heh, ja ahdinvaihtoehdot taisi supistua TiAL R770/LO750 akselille. Mikäli haluaa jonkinasteista bolt-on ratkaisua ja hinnat pitää "järkitasolla". K16/24 maksaa jo vissiin +6000€ !

                    Comment


                      #70
                      Aika järkyttävä hinta turboista. EFR turboja saa paljon halvemmalla, ja tehoa saa rutkasti. Ainoa ongelma on että kaikki "bolt-on" pitää unohtaa. Mutta jos turbo hajoaa, uusia saa vaikka mistä, tai ne voi huoltaa.

                      Niin, ja älä säikähdä veivien laakerien hintaa ;)

                      Comment


                      • #71
                        Elämä on!

                        Comment


                          #72
                          Laakereitahan saa muistaakseni rostenilta huokeemmalla.

                          Comment


                          • #73
                            For Audi 2.7t RS4
                            For standard diameter rod journal
                            Price one set of 12 bearing shells: 125 Euro

                            Comment


                              #74
                              Halpaa kuin saippua.

                              Comment


                                #75
                                Ei napaa risa urssin jälkeen
                                5 sylinteriä rulaa. ;)

                                Comment


                                  #76
                                  125€ Rostenilla, onpa halvat! Mitähän eroa mahtaa olla alkuperäisiin, ja minkä merkkiset ne on?

                                  Comment


                                  • #77
                                    Tossa puhuitte siitä softasta. Suoraan Tatech niin ei tarvi pelätä joka vedolla että kone sulaa. Kyllä pirkkalan velho sen rullilla säätää ja varmasti ottaa voimaa sieltä sen mitä juuri kyseisestä konseptista voi ottaa.

                                    Comment


                                      #78
                                      No kyllä mä sen vakioecun softan turvatyökaluilla olisin kuitenkin ennemmin turvallisen mielin ;) Se on sitten eriasia, jos jotain niistä pudottaa pelistä mutta muuten aika pommin varma, mikä näkyy myös monesti tehojen puutteena :)

                                      BiTurbokäyttöön sopivan järkevän ecun ominaisuuksista pitää löytyä sitten kaikki ohjaukset tuplana (bank1 ja 2:seen omat) ja mielellään turvarajat saada määrittää näiden perusteella. Muuten mennään taaksepäin vakioecusta.

                                      En tiedä löytyykö Tatech:sta nämä kaikki nykyään tulpana, myös täydellinen nakuohjaus sylintereittäin kahdella anturilla ? mutta jos löytyy niin mikä ettei.

                                      Comment


                                        #79
                                        osaako Tatech keskustella ESPin ja mittariston kanssa? Tai osaako yleenäkään mikään jälkiasenteinen moottorinohjaus?
                                        Jos ei, niin ihan turha edes ajatella biturboon, jolla meinataan ajaa radan ulkopuolella.

                                        Comment


                                          #80
                                          Ei taida mikään jälkiasenteinen osata, pitää jättää vakioecu roikkumaan vissiin mukaan ?

                                          Comment


                                            #81
                                            ei taida mikään osittainen asennuskaan onnistua. Diagnostiikka menee niin kuutamolle, että saa olla aika fakiiri, et saa toimimaan.

                                            Comment


                                              #82
                                              Mahdollisesti noin on eli putoaa aika paljon perus ominaisuuksia pois ecun vaihdolla, radalla ei haittaa tosiaan (jos abs pysyy mukana).

                                              Ja itse topic:n aiheeseen, Speedpartyn tuloksien perusteella (jos oli sama auto) tämän projektin auto on sittenkin vakio Rs4. Samaa tukee myös varttimailin loppunopeus ;) Toki jotain voi olla rikki ja siten tehot jäädä vakioon tai vähän alle.
                                              Viimeksi muokannut vayne; 3.7.2011, 11:59.

                                              Comment


                                              • #83
                                                Kannattaa soittaa tatulle ja kysyä. Kaikkien pitäisi toimia Tatechissa.

                                                Comment


                                                  #84
                                                  Onko Veli:llä ABS ja ESPi toiminnassa ?

                                                  Comment


                                                    #85
                                                    Katoin Tatechis speksit. Ei onnistu. ESP ja ajonesto tökkää.
                                                    eli vaatis ABS/ESP poiston sekä mittariston vaihdon. Sen jälkeen ei oo auto enää rekisterissä.

                                                    Comment


                                                    • #86
                                                      Juu speedpartyissä ei kyllä auto kulkenut aivan niin kuin olisin ajatellut. Varmasti lämmöllä omaosuus asiassa kun kaverin Rs6 lastutettuna sai vauhtia vain 237kmh ja mullahan oli tuo 233kmh.

                                                      Sekin asia on kyllä mahdollinen että Risa on täysin vakio...Pitää selvitellä tulevalla viikolla onko siellä lastu vai ei....

                                                      Comment


                                                        #87
                                                        Mitään näistä jälkiasennus EMS:istä tiedä mutta jos olisi joku hyvä ja toimiva ratkaisu niin kyllä sitä tuolla maailmalla olisi enemmänkin laitettu. Jos pioneerihommiin haluaa lähteä niin toki saa. Kyllä näistä autoista saa tehoreservit ulos myös perinteisinkin keinoin mutta kuten aiemmin mainittu vaihtoehdot tekijöistä löytyy yhden käden sormista..

                                                        Comment


                                                          #88
                                                          Niko: Vag-Comilla näet ahtopyynnistä et onko siellä lastua vai ei.

                                                          Comment


                                                          • #89
                                                            Kyllä tuo keli oli todella raaka. Paikalla oli useita sellaisiakin vehkeitä, joilla ajettu kentällä aiemminkin ja mitä ilmeisemmin moottoripuolta ei ole ropattu talven aikana. Niin tuntui että järjestään 20-30km/h puuttui edellisvuosien tuloksista. On iso vaikutus kuumudella, mikäli pelkästään siitä johtui huonot tulokset.

                                                            Ronsun lukemille saattaa olla jo selitykset tiedossa nykyään.

                                                            Comment


                                                            • #90
                                                              Ok olit selvittänyt että esp ja abs ei toimi. Mun piti viedä tota omaa autoa tatulle ns koe kaniiniksi mutta kertoi sitten että ei tarvetta. Ajattelin että oli saanut homman rokkaamaan mut ilmeisesti sit olikin tajunnut että ei onnistu. Odottelemme siis että ne vielä saataisiin mukaan. :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X