Paas toi Notsi myyntiin niin saat vannerahoja ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A4PR B6 Avant 1.8T quattro '04
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Tähän väliin yks hieman laadukkaampi kuva.
Kulmat säädeltiin viikko sitte, eikä niitä nyt mun ajokorkeudella kauheen hääviks saa ku keulassakin camberia on reilu pari astetta... no, kohta uutta tukivartta ja kulmat uudestaan säätöön, ni josko sen jälkeen loppuis se vetely ja hakeminenkin. Muutenhan toi alusta on ihan pirun mukava ajella, töyssyt ei juurikaan tunnu ja mutkissakin tuntuu toimivan ihan asiallisesti, eli ei voi olla ku tyytyväinen!
Comment
-
toi setti makso hiukan vajaa 3,5k€ + asennus, eli eihän toi halpaa leikkiä ole. noi hyväksytyt sarjat on jonkun matkaa kalliimpia ku mitä ilman hyväksyntää olevat, mut mä en jaksa kikkailla noiden kanssa leimaamisen suhteen, ni sen takia päädyttiin tähän. vaikka sais kai ilman hyväksyntöjäkin olevan sarjan leimattua, ainakin sen perusteella kuinka paljon niitä on tätä nykyä liikenteessä...
en tiedä mahtaako kauheesti kestää laskuja/nostoja talvella, ku raskaassa kalustossa noi palkeet kuitenkin on ilmeisesti aika paljon jytympää ja paksumpaa tavaraa ku mitä nää ja ilmeisesti ilmankuivaimilla varustettuja. tän pitäs kestää perus ajaminen ihan hienosti ja säätäminenkin on ok, kunhan ei paukkupakkasilla hirveesti säätele ja pitää vedenerottimen kuivana, ettei pääse vesi jäätymään järjestelmässä.
käytiin eilen porukalla fotoilemassa, jos olet facebookissa, ni täältä näet lisää: https://www.facebook.com/ballsdeepcrew
saa myös "tykätä" :)
Comment
-
No samaa pussitekniikkaa on näissä vanhoissa allroadeissakin, ja ei se pakkanen/lämmitys ole se ongelmaa. Vaan se sonta, mikä kerääntyy bägin pintaan ja bägin puristuessa hiertää sitä rikki. Sen lisäksi kumi ei ole ikuista, vaan kovettuu, joka myös saa aikaa repeämiä pussiin ajan myötä.
Että periaatteessa käyttämättömyys on pahinta myrkkyä, kun kumi kovettuu tiettyyn asentoon.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Teemu M Näytä viestiKatoinkin eilen kun kävin tallilla, että siellä oltiin naapuritalon pihalla kuvailemassa. Hienohan se on kyllä!
tässä lisää uusia fotoja fättiksestä: http://www.facebook.com/media/set/?s...3244882&type=3
Comment
-
pikku hetki vierähtäny viime päivityksestä, mut eipä tälle oo paljoa tehty, ei oikeen edes ajettu.
mutta mutta... Brabukset lähtee ensi viikolla uudelle omistajalle, samoille suunnille minne mä tunnun kaikki vanteeni myyvän, eli savvoon. :)
tuli samaan syssyyn myytyä myös yhdet prokkisvanteet mitkä tähän oli ajatus kunnostaa, joten nyt mulla ei ookaan sit kesävanteita, vielä. mut jos 10.5x18" koitettais sovittaa alle, onhan näissä hommissa nyt joku roti oltava? toivottavasti laskeutuvat tonteille ajoissa.
10.5" sen takia, et eteen ei mun laskelmien mukaan mahdu 11" (sisäänpäin ihan onnettomasti tilaa) ja halusin kaikkien vanteiden olevan saman kokosia...
takavalotkin vaihdoin jo ajat sitten vastaaviin ku noi kuvissa olevat, mut niitä ei lakattu yhtä tummiks.
parin viikon päästä iskeydyn myös viikoks talliin ja audiin askarrellaanpaskarrellaan hieman humppalaitetta kyytiin, josko sais merisään kuulumaan hieman heleämmin.
etupäätäkin pitäs autosta saada pudotettua lisää, mut siihenkin ollaan tekemässä muutoksia.
deadlinena ACS...
Comment
-
Mukava kuulla että tämäkin projekti etenee taasen. Yksi suosikeistani mitä on tullut interwebistä seurattua, kiitettävän kauan olet autoon muutoksia tehnyt.
Tulevista muutoksista iso peukku niinkuin koko autostakin, pitää tulla ACS ihmettelemään, niin olihan tämä esille tulossa? =)
Comment
-
Vieras
On niin hyvä väri, että on listalla oman doppelin väriksi.
Johan niitä vanteita onkin odoteltu...
Comment
-
Comment