Kaksin kappalein kaseja
Pari vuotta ollut ajatus, että jos Suomeen tulee myyntiin manuaalivaihteinen V8, niin käyn sen hakemassa pois.
Nettiauto-threadissa päiviteltiinkin tuota manuaalivaihteista V8:sia. Itse en siihen kommentoinut mitään, sillä olin jo auton varannut heti, kun se tuli nettiautoon myyntiin.
Paikanpäällä paljastuikin pelastettavissa oleva lötkö. Lötköt jo tuttuja autoja ja ovat nuo Audin vanhemmat kasikoneet tulleet tutuiksi vuosien saatossa. Itse autosta: Parikymmentä vuotta ollut vanhemmalla miehellä ja hänen perheellä ajossa. Puheiden mukaan ollut Audilla esittelyautona (tiedä tästä). Huollettu samoissa paikoissa vuosien saatossa ja korjattu hyvin pitkälti alkuperäisillä osilla. Iso nippu kuitteja tuli mukana, joista oli mielenkiintoinen selvittää etkan avustuksella, mitä osaa olikaan laitettu. Mm. ufot uusittu 2000-luvulla.
- Moottorina perus 3.6-litrainen PT
- 5-vaihteinen manuaalilaatikko, koodi AWW
- Torsen-takaperä, koodi AXZ
- Mustat sohvamallin nahkat, edessä lämmitykset
- Muut V8:n vakiovarusteet sis. vakionopeuden säädin
Tekniikka toimii ikäisekseen ja kilometreihin (n. 292tkm) nähden hyvin, tosin koriin on korroosio päässyt iskemään joskus. Sisustasta ratista ja vaihdekepin nupista huomaa ajomäärän. "Kaikkea pientä" laittamista löytyy talvi-iltojen ratoksi, mutta ajamiseen vaikuttavaa ei onneksi ole. Toisin sanoen samoja juttuja, mitä olen valkoiseen tehnyt reilun kahden vuoden aikana.
Teaserina muutama tallinäppäsy liitteeksi, lisää myöhemmin.
Pari vuotta ollut ajatus, että jos Suomeen tulee myyntiin manuaalivaihteinen V8, niin käyn sen hakemassa pois.
Nettiauto-threadissa päiviteltiinkin tuota manuaalivaihteista V8:sia. Itse en siihen kommentoinut mitään, sillä olin jo auton varannut heti, kun se tuli nettiautoon myyntiin.
Paikanpäällä paljastuikin pelastettavissa oleva lötkö. Lötköt jo tuttuja autoja ja ovat nuo Audin vanhemmat kasikoneet tulleet tutuiksi vuosien saatossa. Itse autosta: Parikymmentä vuotta ollut vanhemmalla miehellä ja hänen perheellä ajossa. Puheiden mukaan ollut Audilla esittelyautona (tiedä tästä). Huollettu samoissa paikoissa vuosien saatossa ja korjattu hyvin pitkälti alkuperäisillä osilla. Iso nippu kuitteja tuli mukana, joista oli mielenkiintoinen selvittää etkan avustuksella, mitä osaa olikaan laitettu. Mm. ufot uusittu 2000-luvulla.
- Moottorina perus 3.6-litrainen PT
- 5-vaihteinen manuaalilaatikko, koodi AWW
- Torsen-takaperä, koodi AXZ
- Mustat sohvamallin nahkat, edessä lämmitykset
- Muut V8:n vakiovarusteet sis. vakionopeuden säädin
Tekniikka toimii ikäisekseen ja kilometreihin (n. 292tkm) nähden hyvin, tosin koriin on korroosio päässyt iskemään joskus. Sisustasta ratista ja vaihdekepin nupista huomaa ajomäärän. "Kaikkea pientä" laittamista löytyy talvi-iltojen ratoksi, mutta ajamiseen vaikuttavaa ei onneksi ole. Toisin sanoen samoja juttuja, mitä olen valkoiseen tehnyt reilun kahden vuoden aikana.
Teaserina muutama tallinäppäsy liitteeksi, lisää myöhemmin.
Comment