Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

200 TQ 10vt -89

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Ainakin dieseliä kestää ihan kiukuttelematta.

    Comment


    • #32
      Kyselit tuossa jossain viestissä että mikä tps-anturi passaa suoraan. Itelle hain paikallisesta varaosapuljusta bmw e30 320 tps-anturin ja bmw-liikkestä hain vielä siihen oikean liittimen osanumero 12521706068. Speed Autoteilen sivuilla näytti olevan hinta tuolle liittimelle 5,81e.

      Itellä on samanlainen lötkötin jonka olen päivittänyt tälle vuosituhannelle suurinpiirtein samalla reseptille kuin sun suunnitelmat. Ainut vaan että bubjettiratkaisuna jouduin tyytymään megasquirttiin ja sitä olen jonkin verran harmitellut.

      Vielä semmonen pikkuvinkki ku tilasit sen 034 bensatukin.. Ku laitat sen paikalleen niin et saa enää sitä vakio michelinukkoa väännettyä siihen kaasuläppään kiinni. Ite kävin paikallisessa metallipajassa hitsauttaan siihen kaasuläppään semmosen levyn mihin hitsasivat pyöreän aluputken mihin saa sen michelin kiinni kun sitä lyhentää sen verran että se on pyöreä.. Kuulostaa varmaan melko utopialta näin äkkiseltään.. Voisin melkeen käyä kuvia siitä ottaan jos se vähän selkeyttäis.

      Jos jotain kysymistä tulee tai ongelmia niin ilomielin autan parhaani mukaan.

      edit...
      Kävin näppään kuvia ku piti samalla siistiä nuo hitsisaumat tuosta kaasuläpästä..




      Ja tuossa vielä vähän yleiskuvia konehuoneesta jos siitä vaikka jotain apuja tai vinkkejä omaan projektiin keksit ;)


      Viimeksi muokannut Ultimate; 23.5.2011, 18:28. Perustelu: Kuvia lisäilty ja virheitä korjailtu

      Comment


      • #33
        mitäs näille 1B projekteille kuuluu? paljonko noilla osilla saa tehoja?

        Comment


        • #34
          Omassa tapauksessa odottelee vielä sitä että olisi aikaa perehtyä. :(

          Comment


          • #35
            Sama täällä.. Kiila petti alapyörästä ja jako pääs vähän pyörimään. Todennäkösesti venttiilit menny mutkalle :| Kesällä jos jaksais alkaa purkamaan vehkeet pöydälle :)

            Comment


              #36
              10V:ssä pitäisi päästä vakiomännillä ja nokalla ihan rauhassa ympäri, btdt.

              Comment


              • #37
                Alkuperäinen kirjoittaja matrikkel Näytä viesti
                10V:ssä pitäisi päästä vakiomännillä ja nokalla ihan rauhassa ympäri, btdt.
                Pitäisi päästä on vähän epämääräinen tieto;)
                Piti googlettaa tuo btdt, tuollaisen suommennoksen löysin
                ("Been there, done that" - "Huominen ei koskaan tule")

                Comment


                  #38
                  Piti katso googlesta, miten tuollaisen muka löytää ja löytyihän se todella: tv-sarja Xenan joku jakso on alkuperäiseltä nimeltään "Been there done that", joka on suomentaja vääntänyt muotoon "Huominen ei koskaan tule". :) BTDT kääntynee "koettu".

                  Comment


                  • #39
                    605 suommenosta löytyy lyhennykselle, siitä on hyvä valita :)
                    No asia tuli selväksi ja vakio 1B pyörii vaikka hihna menisi poikki.

                    Comment


                    • #40
                      Projekti nytkähti eteenpäin pitkästä aikaa. Mittaristo tuli käytettyä auki ja tinattua uudestaan kaikki liittimet piirilevyltä ja muutama isompi komponentti. Jospa autocheckin näytön sekoilu olisi vähäisempää jatkossa. Oli ollut näemmä joskus ennenkin auki, polttimoita ainakin oli uusittu ja kaikkihan ne tuossa toimivatkin.

                      Sisustan kasaus vaatisi lähinnä kiinnittelyä vielä kojelaudan ja penkkien osalta..

                      Rahantuhlaus-sektorilla tuli tilattua Deatschwerks DW300 polttoainepumppu, etanolinkesto ja riittävä tuotto silmällä pitäen. Autollahan on tarkoitus ajaa lähinnä RE85:llä.

                      Comment


                      • #41
                        Tsemppiä projektille!
                        Mielenkiinnolla seuraan kun on itselläkin b1 motti mitä pitäisi viritellä.

                        Comment


                          #42
                          Alkuperäinen kirjoittaja REPLICA Näytä viesti
                          Tsemppiä projektille!
                          Mielenkiinnolla seuraan kun on itselläkin b1 motti mitä pitäisi viritellä.
                          minkälaisia tehoja haetaan??

                          Comment


                          • #43
                            Niin paljon kuin mahdollista ;)
                            No kone on rempattu edellisen omistajan toimesta, koneistamon suttuisesta paperista sai sen verran selvää että olisi porattu, wiseco männät, kansi tehty, yms, veiveistä ja kampurastakin oli jotain mainintaa, teräksinen kansipahvi näkyy päälle päin niin se ainakin on, loppu summa noin 2500e.
                            Rempasta on aikaa noin 3v mutta auto ei ole ollut sen jälkeen liikenteessä.
                            Tarvii kesällä laittaa kone palasiksi ja katsoa mitä löytyy, sen jälkeen mietitään tarkemmin turbo ja ruiskuhommia.

                            Comment


                              #44
                              10vt kestää vakio kamoillakin yllättävän paljon,ei niitä heti ole tarvetta vaihtaa parempiin.

                              Comment


                              • #45
                                Alkuperäinen kirjoittaja kessu74 Näytä viesti
                                10vt kestää vakio kamoillakin yllättävän paljon,ei niitä heti ole tarvetta vaihtaa parempiin.
                                Ilmeisesti on testattu kestävyyttä vakio osilla ;) paljonko kesti?

                                Comment


                                  #46
                                  Ei ole päästy sinne asti :)

                                  Comment

                                  Working...
                                  X