Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 2.6 quattro -92

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #61
    Jep, erittäin asiallinen palvelu ja osiakin löytyy pirusti, tosin melkein kaiken joutunut tilaamaan, mutta yleensä tullukin jo seuraavana päivänä.

    Comment


    • #62
      Jokos Juuso oot asentanu sisustan? :)

      Comment


      • #63
        Joo just tulin hallilta, etupenkit ja etupahvit laitoin, huomenna loput :) Lauantaina tarkoitus vielä pestä penkit ja sisusta niin on sitten vimosen päälle ! Ei oo kyl loppuviimeen paha homma toi kasikympin sisustan purkaminen...

        Comment


        • #64
          Dodih. :) Nuo olikin ekat audin ovipahvit, jotka sain rikkomatta purettua. :D

          Comment


          • #65
            Jos on purkanu japsien pahveja ennen niinkun minä niin en ihmettele yhtään. Meinaan rikoin itse yhen vanhan pahvin ennenko huomasin että nehän lähtee liuttamalla ylöspäin :D Nyt on koko sisusta vaihdettu. Huomenna pesen auton, moottorin ja sisustan ja otan kuvat ilmoitukseen, on sitten siistiä autoa tyrkyllä jollekkin onnelliselle =) Itse lähden etsimään uutta projektia!

            Comment


            • #66
              Noniin poijaat ja tytöt, siitä sitten talveksi kunnon peli ! =) http://www.nettiauto.com/audi/80/5287710

              Nyt on kaikki sisustan osat vaihdettu, penkkejä en ryhtynyt pesemään tällä pakkasella, joten se jäänee kesähommiksi ellei pysty jättämään autoa lämpimään yöksi.

              Comment


              • #67
                Heh.. Ei sit kauaa myynnissä viihtyny :)

                Comment


                • #68
                  Juu ei näköjään! Huittisista löytyy nykyään :) Kävin hakemassa Toledon tilalle. Nyt niitä on sitten pihassa kaksi :) Täytyy pihistellä kesään saakka nyt vaan.....

                  Comment

                  Working...
                  X