Pieni tarina nykyisestä kulkupelistä. Kaikki alkoi viime kesänä kun ajankuluksi selailin nettiauton quattro tarjontaa, tämä kyseinen vehje vm.92 oleva 80 2.6 V6 quattro oli myynnissä melko lähellä, joten puhelin käteen ja soittamaan.
Kaverin kyydillä katsomaan ja kahden tunnin päästä auto oli kotipihassa. Auto oli melko kamalassa kunnossa ulkopuolelta lommoa, naarmua ja jostain maalit lohkeillu.
Ensimmäisenä tehtiin tavan huollot ja uusittiin pakosarjat, kun tuppasivat vuotaa. Sitten ulkopuolelle. Lommot ja naarmut tasoiteltiin ja uutta maalia päälle kylkilistoista alaspäin ja uudet q-tarrat kylkiin kiinni. Alustaan laitoin "vain" 40mm tiputtavat H&R jouset, todellisuudessa varmaan 60mm. Vanteiksi valitsin Keskin kt1 koossa 17x8.5 et:llä 30. Talvella alla on jotkut mitkä lie 16x7.5 et:llä 33.
Eihän nämä ikinä valmiita ole, mutta kyllä se jo katselun kestää.
Kaverin kyydillä katsomaan ja kahden tunnin päästä auto oli kotipihassa. Auto oli melko kamalassa kunnossa ulkopuolelta lommoa, naarmua ja jostain maalit lohkeillu.
Ensimmäisenä tehtiin tavan huollot ja uusittiin pakosarjat, kun tuppasivat vuotaa. Sitten ulkopuolelle. Lommot ja naarmut tasoiteltiin ja uutta maalia päälle kylkilistoista alaspäin ja uudet q-tarrat kylkiin kiinni. Alustaan laitoin "vain" 40mm tiputtavat H&R jouset, todellisuudessa varmaan 60mm. Vanteiksi valitsin Keskin kt1 koossa 17x8.5 et:llä 30. Talvella alla on jotkut mitkä lie 16x7.5 et:llä 33.
Eihän nämä ikinä valmiita ole, mutta kyllä se jo katselun kestää.
Comment