No huh, jopa muuttu ilme. Mukavasti erillainen. Täytyy olla silmä tarkkana kylillä että näkee ihan livenä ton.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi S4 B7 Avant
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viesti.... veikkaan että jo alustan madallus tuo erilaista ilmettää tähän kotteroon ja noi kalvotkin saattaa ärsyttää arvon raatia hieman vähemmän.. ;)
Comment
-
Jos nuo tilaamasi jouset on -25mm niin se madallus on yllättävän olematon. Ei ole mitattavissa millään kusikalvojen radikaalisuuteen :D
http://www.audizine.com/forum/showth...=1#post6281450
Edit. Jos linkki ei aukea oikeaan kohtaan, niin tarkoitan siis sitä alimpana olevaa sinistä kippoa..Viimeksi muokannut KuiKelo; 24.8.2011, 16:00.
Comment
-
Hiljaseks kyllä vetää, tottunut näkemään lähinnä kakkoskoppasessa golffissa tätä kalvoa ajovaloissa. Pissikalvot sumareihin ainoastaan, ehkäpä sitä Tinttiä ajovaloihin? Jotenki itseäni lähinnä häiritsee se, että umpiossa on keltasen kalvon lisäksi oranssi vilkkukupu.. Mutta itsellehän näitä laitetaan, ei muiden iloksi =)
Comment
-
Polliisit vilkutteli tänään valoja vastaan tullessaan.. Varmaan viisi kertaa olen ollut ihan lähituntumassa kalvojen kanssa partiosta, eikä ole ollut mitään sanomista heillä. Voipi olla, ettei teidän tarvise kalvoista siis enää kauaa kärsiä, sen verran pieni on tämä kylä. Ihme, kun yhdessä ex-autossa mulla oli siniset kalvot, niin edes ratsiassa eivät niistä huomauttaneet.. Onkohan joku "heittereistä" käynyt vinkkaamassa.. ;)
Madalluksesta en osaa sanoa, huomenna ajattelin käydä parista puljusta kyselemässä, kun tänään en ehtinyt.Viimeksi muokannut KuiKelo; 1.9.2011, 17:57.
Comment
-
hapelton1
-
-
Hienoa ranskan retroa oot Kuikelo saanut aikaiseksi =) pitäähään sitä jotenkin erottua massasta ;)
Muuten pakko kehasta, laitoin omaan alle Bilstein säädettävän sarjan ja kyllä toimii! Ei ole yhtään liian löysä tai kova, kyseessä ihan normi setti ilman paineen säätöjä, vain korkeuden säädöllä, kun ei saanut iskareita ja jousia erikseen. Mut heittele kommenttia kun saat omat h&r:t alle.
Comment
-
Öljynvaihtokin alkaa olla ajankohtainen tapahtuma, koska edellisen vaihdon jälkeen on rullattu jo vajaat 15tkm. Öljyt sainkin jo päätettyä, mutta mistäs tähän sitten suodatinta? Löytyykö ihan Motonetin tiskiltä asiallista? Teppo, ois tietty yks vaihtoehto, mutta pitäs vissiin sitte se osanumero tietää..
Comment
-
Jeps. Kävin marmorilta hakeen suodattimen 24€ ja löyty jopa yllätyksekseni suoraan hyllystä, tosin vain yksi, mutta riittää se mulle. Varaosamyyjä laittoi saman tien toisen tilaukseen, ettei hyllyt ammota tyhjyyttään.. :D
Perjantaiksi sain varattua ajan Öljyjen ja suodattimen vaihdolle, sekä alustan osien asennukselle. Työt suoritetaan nyt sitten Bosch Car Servicessä, Salossa.
Comment
-
Kerropa kokemukset liikkeestä kun ovat saaneet homman tehtyä.
Itse käytin ensimmäisen ja viimeisen kerran ko. liikettä olikohan vuonna -06 kun alustan vaihdon jälkeen vein kulmien säätöön. Vaihtoivat kysymättä raidetangon päät.
Isäukko jätti viemättä B5:n kulmien säätöön tänä kesänä kun olivat alkaneet jotain hankalasta camberin säädöstä selittämään.
Comment
-
Mulla ei oo ollu hankaluuksia siellä ja osittain juuri sen takia vein, että saa kulmat säädettyä samalla. Ex-bemarissani vaihdatin juurikin keulan jouset ja teetätin säädöt ko. paikassa. Ei ongelmia ja laskunkin pystyi muistaakseni jättämään auki viikoksi, kunnes sain perän säädettyä ja sitten vasta suuntaus ja koko roskan maksu.
Nyt alkoi kyllä pelottaa, no eipä mulla pitäs ylimäärästä vaihdettavaa olla ja eihän sopimattomasta työstä tarvitse maksaa, vai?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viestiMulla ei oo ollu hankaluuksia siellä ja osittain juuri sen takia vein, että saa kulmat säädettyä samalla.
Comment
-
Itelle jääny hyvä kuva Hagströmistä kulmien säädön suhteen.
Isällä taas Traktoautossa ollu joskus toi mun nykyinen Passat ja Audinsa käytti siellä, ei moitteen sanaa siitäkään.
Hagström vaan on halpa. 40€ on ollu mulla suuntaukset ja 10€, jos ei ole ollu säätötarvetta.
Lisäksi varta vasten soitettiin, että kulmat on kohdallaan mutta ratti ihan vähän vino, mitä tehdään.
Comment
Comment