Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Se pelko mulla on kyllä myös persiissä, luulenpa, että se pitää silti kokeilla, koska itseä tuntuu häiritsevän..
Tässä vielä yksi sivuprofiilikuva.
Mitkäs jousilautaset tähän tuli? Itse meinaan lauantaina vaihdoin omaan Bonrathin lautaset ja niissä ainakin tuli mukana semmonen rillikka mikä vaikuttaa madallukseen 5mm. Itse laitoin sen paikalleen, jolloin keula tippui tasan 10mm. Jos olis jättäny pois niin olis tippunu 15mm.
Mulla on Supersportin lautaset ja niissä ei tosiaan tuota rinkulaa/holkkia ole. Edellisessä B7:ssa mulla oli Bonrathit ja niissä oli tosiaan nuo holkit mukana ja myöskin ne paikoilleen silloin laitoin.
Päätös on nyt tehty ja lautaset lähtevät ässästä kävelemään ensi viikon perjantaina, kunhan olen palautunut Oktoberfesteiltä.. :D Pakko saada hieman ylemmäs tuo keula, jotta voi talvella "räppäillä" huoletta ja että uskaltaa antaa autoa myös emännän käsiin..
Ajatuksissa myös (pianolakatut) mustat listat (DIY kun niitä 'puu'listoja on tarjolla siellä täällä), maalarini sanoi kyllä että jos sen ultimokiillon haluaa niin lakkakerroksia tulee olla ja monta).
Näyttävät ihan hyviltä, nuo omat alumiinilistat ovat myös ihan 'ok' mutta jotenkin orvot ollessan yksinään 'kromiset'.
Valitan likaisuutta. Paha päästä mökille puhtaana, varsinkin kun vettä tulee kaatamalla. :) Noh, oishan sitä voinut odottaa kuvien kanssa, kunnes auto on puhdas.
Auto muuttui ajoltaankin huomattavasti paremmaksi. Ei tainnut oikein mitenkään ässän vakioiskarit hanskata sitä suhteellisen hurjaa pudotusta.
Joo ihan hyvä on nyt. Ekaa kertaa katsoin kuvat muualta kuin Änysisatasen näytöltä ja huomaan että lievää "keulimista" on noissa kuvissa vielä havaittavissa. Livenä tilanne on kylläkin parempi.
Jaa-a, riippuu varmaan mihin vertaa. On se äänekkäämpi kuin edellinen E61:seni, muttei mielestäni äänekkäämpi, kuin A4 2.0T Avant, joka mulla oli muutama vuosi sitten.
Comment