Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S2 avant -93 rojekti.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Katos myös valokatkaisijan liitin, itse huomasin sen vasta kolmannen katkaisijan vaihdon yhteydessä

    Comment


    • Valokatkaisijan liitin, ohjauspylväässä varmaan jossain?

      Comment


        Joo eli siinä ratin muovien alla eli valo ja vilkkukatkaisijan liitin, mulla oli johtosarjan puoli lämmennyt

        Comment


        • Taidan käydä hakemassa varmuudenvuoksi uuden valoviiksen motonetista kun ei maksa toista kättä. Liekö ässässä 10 vai 13 pinnisellä liittimellä?

          Comment


          • Motonetin 13-pinnisellä liittimellä varustetut viikset sopi ja lähti sen vaihdolla toimintaan.

            Vanhassa oli muoviosa mennyt poikki sisältä, eikä koskettimet yläpuolella liikkuneet ollenkaan.

            Cruisen koitan vaihtaa vanhasta viiksipaketista, kun tässä kerkeän purkaa ja puhdistella sen.
            Attached Files

            Comment


            • Entisöinti jatkuu. Löysin ebaystä toisen mittariston. Muuten pelasi hyvin ajotietokoneineen kaikkineen mutta matkamittari oli tässäkin risa kun autoni omassa ostaessani.

              Pari poltinta oli myös palanut niin päätin purkaa ja kasata näistä kahdesta toimivan.
              Attached Files

              Comment


              • Pientä tieseriä tulevasta.
                Attached Files

                Comment


                • Mitkäs näiden mitat oli?

                  Comment


                  • 18", edessä kapeammat ja takana leveämmät. Mittaustavasta riippuen tuumakoot välillä 8,5-10. Katsotaan miten mahtuu. Entiset 9,5" takaset ei raapineet missään tilanteessa vaikka kaaria ei oltu rullailtu.

                    Renkaiksi piti valikoida varmanpäälle 215/40 jokakulmaan kun ei kauheasti tietoja ollut miten leveä on tuollainen nexen oikeasti on.

                    Pitäisi olla ajoltaan aika laadukas kumi:
                    http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nexen/N-Fera-SU1.htm

                    Comment


                    • En suosittele ajamaan venyrenkailla hirmu kovasti, eivät pysy vanteella.

                      Comment


                      • Jarrurempan tein eteen niin taas tuli mieleen noi takajarrut. Käsijarru on vaan aika tehoton huollettunakin. b5 300mm levyjen satulat olisivat aika harvinaiset ja arvokkaat päivitykset, toimivat toki.

                        Mikähän satula-levysetti olisi tehokas ja alle 500e budjetissa?

                        Comment


                          Tarvikkeena tuo b6 päivitys ei juurikaan tuosta 500€ heitä.

                          Comment


                            Mulla ainakin s2:n orkkis takajarruissa käsijarru nasahtaa lukkoon kevyesti asfaltillakin. Pari napsua ja renkaat lukossa.

                            Comment


                              Coupessa erillainen käsijarru. Eikö farkussa ole se rumpusysteemi?

                              Comment


                                Rummut on vaan RS2, Porschen peruja.

                                Comment


                                  Vierestä meni.

                                  Comment


                                    Urssin satula ja VW/Audi 310x22 mm. Puree aika napakasti ja liukkaalla huomaa takana olevan reilummin voimaa. Käsijarru on aika naurettavan tehokas. :) Menee ABY:n 16":n orkkisvanteen sisään.

                                    Tästä eteenpäin: http://pasin.kuvat.fi/kuvat/Audi+90+...a/IMAG0504.jpg.
                                    Viimeksi muokannut pasi_; 26.5.2015, 01:14.

                                    Comment


                                    • Pasi, vakoilinkin taas ketjustasi sinun ratkaisua ja varmaan päädyn nyt siihen kun löytyi lähimaastosta urssin takasatulat.

                                      Ainoa mikä mietityttää on käsijarruvaijerin lähtö satulasta. Miten sait sen yltämään kun ainakin kasikympissä lähtö on alaspäin ja urssissa vaaka-asennossa?

                                      Comment


                                        B7 s4 takajarrut on bolt-on, ainoastaan jarruletkua joutuu jatkamaan sopivaksi katsomalla tavalla ja kannakkeesta hiukan poistamaan materiaalia. Käsijarruvaijeritkin sopivat paikalleen nätisti.

                                        Kun katselee hiukan mistä osia ostaa niin mahtuu hyvinkin 500e budjettiin. Osanumerot vaikka tästä.

                                        Comment


                                          Quattrossa lähtee keskelle päin, etuvedossa eteenpäin. Vaijerit on itsellä orkkikset.

                                          http://pasin.kuvat.fi/kuvat/Audi+90+...a/IMAG0495.jpg

                                          Comment


                                          • Eipä nyt taidakaan onnistua niillä satuloilla avanttiin.
                                            Attached Files

                                            Comment


                                            • Sparetolta tulikin b7 s4 takajarrukamppeet todella nopeasti vaikka satuloille luki tilatessa 4vk. toimitusajaksi.
                                              Attached Files

                                              Comment


                                                Paljon jäi setille hintaa ?

                                                Comment


                                                • 380e toimituksineen.

                                                  Comment


                                                    Ei ole enään pahan hintaiset. Oliko tuossa letkutkin ?

                                                    Comment


                                                    • Jarruletkuja en voinut tilata kun ei ole tietoa mitkä letkut käy suoraan, voi olla ettei käy mitkään ja pitää tehdä sopivat.

                                                      Comment


                                                        S4 letkut käy suoraan. Ovat tosin himpun liian lyhyet, mutta siis yltävät kuitenkin. Pikkuisen pitempää letkua löytyy muistaaksen 3B/BG 4 motion Passatista.

                                                        Comment


                                                          Millä koodeilla sie nuo oikein tilasit? Yrittäny ite vaikka millä ja aina tulee ei oota. Oisko viskata millä numeroilla sie nuo satulat tilasit?

                                                          Comment


                                                            Eikö sinne kannata teettää mittojen mukaan teräspunokset? Ei tarvii toista kertaa turata niitten kanssa sitten.

                                                            Comment


                                                            • mle:n postissa on hienosti listattu osat ja varaosanumerot. En halunnut alkaa kopioimaan häneltä suoraan tänne.

                                                              En tiedä että kuopiossa kukaan tekisi teräspunoksia ja muutenkin minulle passaa kyllä normaalitkin ihan hyvin.

                                                              Ilmeisesti s4-letkut on nyt tuloillaan harrastajatoverilta. Katselin eilen noiden passatin letkujen hintoja niin yllättävän arvokkaita letkunpätkiä osaavat olla.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X