Katos myös valokatkaisijan liitin, itse huomasin sen vasta kolmannen katkaisijan vaihdon yhteydessä
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S2 avant -93 rojekti.
Collapse
X
-
Comment
-
18", edessä kapeammat ja takana leveämmät. Mittaustavasta riippuen tuumakoot välillä 8,5-10. Katsotaan miten mahtuu. Entiset 9,5" takaset ei raapineet missään tilanteessa vaikka kaaria ei oltu rullailtu.
Renkaiksi piti valikoida varmanpäälle 215/40 jokakulmaan kun ei kauheasti tietoja ollut miten leveä on tuollainen nexen oikeasti on.
Pitäisi olla ajoltaan aika laadukas kumi:
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nexen/N-Fera-SU1.htm
Comment
-
-
Urssin satula ja VW/Audi 310x22 mm. Puree aika napakasti ja liukkaalla huomaa takana olevan reilummin voimaa. Käsijarru on aika naurettavan tehokas. :) Menee ABY:n 16":n orkkisvanteen sisään.
Tästä eteenpäin: http://pasin.kuvat.fi/kuvat/Audi+90+...a/IMAG0504.jpg.Viimeksi muokannut pasi_; 26.5.2015, 01:14.
Comment
-
B7 s4 takajarrut on bolt-on, ainoastaan jarruletkua joutuu jatkamaan sopivaksi katsomalla tavalla ja kannakkeesta hiukan poistamaan materiaalia. Käsijarruvaijeritkin sopivat paikalleen nätisti.
Kun katselee hiukan mistä osia ostaa niin mahtuu hyvinkin 500e budjettiin. Osanumerot vaikka tästä.
Comment
-
Quattrossa lähtee keskelle päin, etuvedossa eteenpäin. Vaijerit on itsellä orkkikset.
http://pasin.kuvat.fi/kuvat/Audi+90+...a/IMAG0495.jpg
Comment
-
Eikö sinne kannata teettää mittojen mukaan teräspunokset? Ei tarvii toista kertaa turata niitten kanssa sitten.
Comment
-
mle:n postissa on hienosti listattu osat ja varaosanumerot. En halunnut alkaa kopioimaan häneltä suoraan tänne.
En tiedä että kuopiossa kukaan tekisi teräspunoksia ja muutenkin minulle passaa kyllä normaalitkin ihan hyvin.
Ilmeisesti s4-letkut on nyt tuloillaan harrastajatoverilta. Katselin eilen noiden passatin letkujen hintoja niin yllättävän arvokkaita letkunpätkiä osaavat olla.
Comment
Comment