Ei ole piippailu enää vaivannut, saa nähdä miten pitkään jaksaa taas. Auton alla kävin katselemassa kun vaihdoin eteen molemmat alapallot (katsastusinssin mielestä toisessa oli klappia) niin raidetanko näkyy tihkuvan apukuskin puolelta hieman. Saako näihin korjaussarjoja?
Valutin muuten tehostimen nesteetkin ulos laittaakseni uudet niin oli vuodessa mennyt aika mustaksi!
Toinen juttu mistä inssi sanoi oli käsijarrun tehottomuus. Oikeastaan aina se on ollut tehoton ja mielestäni aiemmassakin s2:ssani oli myös. No tästä innostuneena purin molemmat satulat ja puhaltelin puhalluskaapissa kaikki paskat pois ja maalasin. Uudet tiivisteet ja käsijarruakselin holkit tietty.
-->Sama tilanne, oikea puoli ei palauta edelleenkään kunnolla. En jaksanut enää alkaa purkamaan kun luultavasti käsijarruakselissa olevan mekanismin sisällä jotain rikki, enkä sinne todennäköisesti uutta sopivaa osaa keksisi mistään. Uusi vaihtosatula kehiin :(
Nyt ainakin molemmat puolet palauttaa, mutta silti tehoton ja käsijarrukahva nousee korkealle. Jokohan sitä kirimistä kardaanitunnelissa saisi tehdä tässä tilanteessa? :)
Valutin muuten tehostimen nesteetkin ulos laittaakseni uudet niin oli vuodessa mennyt aika mustaksi!
Toinen juttu mistä inssi sanoi oli käsijarrun tehottomuus. Oikeastaan aina se on ollut tehoton ja mielestäni aiemmassakin s2:ssani oli myös. No tästä innostuneena purin molemmat satulat ja puhaltelin puhalluskaapissa kaikki paskat pois ja maalasin. Uudet tiivisteet ja käsijarruakselin holkit tietty.
-->Sama tilanne, oikea puoli ei palauta edelleenkään kunnolla. En jaksanut enää alkaa purkamaan kun luultavasti käsijarruakselissa olevan mekanismin sisällä jotain rikki, enkä sinne todennäköisesti uutta sopivaa osaa keksisi mistään. Uusi vaihtosatula kehiin :(
Nyt ainakin molemmat puolet palauttaa, mutta silti tehoton ja käsijarrukahva nousee korkealle. Jokohan sitä kirimistä kardaanitunnelissa saisi tehdä tässä tilanteessa? :)
Comment