Startilla öljynpaineet eka ylös ja suuttimien liittimet kiinni. Käyntiin läks, hyvää joulua minulle :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S2 avant -93 rojekti.
Collapse
X
-
Sisäänajoa suoritettu kohta puoli tankillista. Ei herääminen tunnu ainakaan huonontuneen tai siis alavääntö.
Ei vielä mitään tiputtelujälkiä lumessa ja öljynpaineet lämpimänä tyhjäkäynnillä 2bar motoxin 10w40 kuralla. Ajaisikohan minkäaikaa tuolla ennen uusien motoxien vaihtoa? Puhtaalta nuo öljyt vielä näyttää.
Comment
-
Laitoin eilen vielä kolmannet motoxit sisään kun näkyi edelleen aika nopeasti tummentuvan. Ei ne miltään mustilta näytä, mittatikussa ihan kirkkaille, mutta kun kaataa ulos niin varmaan ihan ohutta rautapölyä seassa. :)
Kuvia ei ole sen kummempia laittaa, mutta talvirenkaat ovat matkalla suomeen. Vanhoille 17" kesävanteille ne ajattelin istuttaa. Laitetaan vaikka sitten kuva tai pari.
Leimalla pitää käyttää ihan lähiaikoina. Sen jälkeen voisikin kokeilla etuvakaaja irrotettuna.
Puskeepa muuten aika reippaasti kun on tuollaista pöperöä tiellä. Jotain pitää tuolle kyllä tehdä ihan lähiaikoina. Liekkö aurauksen vaih harituksen suuntaan parempi säätää etupyöriä että taittuisi?
Comment
-
Kokeilin sisälämmittimen kennoa huuhdella ensiapuna huonoon lämmönsiirtoon,aika laihoin tuloksin.
Tuli nyt nettiä selatessa tällainen venttiili eteen: http://www.carpartsdiscount.com/auto...tml?3593=93079
Tuo on ilmeisesti uudemmissakin jossain on automaatti-ilmastointi. Missähän tuo fyysisesti sijaitsee?
Lämmöt autossa tuntuu aina nousevan herkästi lähelle 100c, kesät talvet niin luulisi sisällekkin lämpöä riittävän. Tietty jos lämppärin kenno on ihan kaput niin... ei vaan jaksa nyt talvella alkaa kennoa vaihtamaan, toivottavasti ei kesän tultua nyt unohtuisi!
Rengas onlinen toimitus tuntuu kestävän arvioitua pitempään.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja porkkis Näytä viestiEi oo sun autossa tuollasta venaa. Isokorisissa on.
Edit: Itsekin luotan porkkiksen tietämykseen näistä. Lähinnä mietityttää, että miksi useampi varaosakauppa tuota myy pikkukoriseen ja etkassakin se mainitaan.Viimeksi muokannut markush; 6.1.2013, 21:04.
Comment
-
Kertokaa sitten kun löydätte autoistanne tuollaisen :)
Vanhan nappi-ilmastoinnin kanssa oikealta ohjattavissa pikkukoreissakin jostain syystä tuollainen venttiili taitaa olla. RHD:ssa ei ole koskaan automaatti-ilmastointia, mutta ei ole vasurissa nappilaisessakaan tuota venaa. Löytyy sopivista autoista etkakuvasta 819-50.
Kiva että luottoo löytyy :)
Comment
-
Pitää katsella kaasuläpän alle taas kun kerkiää että miltä omassa näyttää tuo vesilinja. Siinä kai se pitäisi sijaita jos sellainen on.
Vaihtelin eilen synteettiset sisään ja perään samalla. Olipas mennyt pariin vuoteen tummiksi perässäkin öljyt.
Ei mennyt leimasta läpi. Vasen etu jarruletku pullisteli ihan hieman ja päästöt. En tullut ajaneeksi moottoritien kautta leimalle niinkuin yleensä.
Onko näissä edessä nuo 33cm jarruletkut vai 19cm?
Edittiä: Taisikin olla tuo väliletku ennen virallista satulan letkua:
(Jos näkyy)
Comment
-
Tuore leima rätingissä. Ei vaan päästörajoihin meinannut mennä. Hc ja co oli koholla. Ajoin konttorille 20km moottoritietä pikkuvaiheilla että katti ja moottori läpiää varmasti. Silti piti inssin huudattaa 3krpm kierroksilla 5min että alkoi arvot laskemaan. Halli täynnä käryä :(
Ikäänkuin kävisi paksulla, ajossakin vähän tuntuu siltä. Seokset laajakaistan mukaan ok.
Eilen sain talvikumit vanteille. Edessä meinaa ottaa kiinni kun on 30mm lätyt välissä ja coilit pohjassa. Pitää vähän säätää kun jaksan taas tallille.
Comment
-
Ilmeisesti tuossa on näkyvilla nyt tuo block 0, jossa arvot 1-10?
Pitäisiko tuohon blockkiin siirtyminen onnistua rekisteröimättömälläkin softalla? Tulee nimittäin joku herja.
Otin eilen etuvakaajan irti toisesta päästään tallilla kävästessäni.
Kone ei näytä tiputtelevan mistään :)
2v ajetut fk:n iskunvaimentimet näkyvät tosin molemmat itkevän surkeaa kohtaloaan.
Mistähän keksisi kunnon bilsteinit tolppiin sovitettavaksi, sprintitkös ne pitäisi olla?
Comment
Comment