Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S2 avant -93 rojekti.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Startilla öljynpaineet eka ylös ja suuttimien liittimet kiinni. Käyntiin läks, hyvää joulua minulle :)

    Comment


    • Sisäänajoa suoritettu kohta puoli tankillista. Ei herääminen tunnu ainakaan huonontuneen tai siis alavääntö.

      Ei vielä mitään tiputtelujälkiä lumessa ja öljynpaineet lämpimänä tyhjäkäynnillä 2bar motoxin 10w40 kuralla. Ajaisikohan minkäaikaa tuolla ennen uusien motoxien vaihtoa? Puhtaalta nuo öljyt vielä näyttää.

      Comment


      • Jos oot jo puoli tankkia ekaöljyillä ajanu ni eiköhän ne ole sama jo vaihtaa, mun mielestä.

        Comment


        • Laitoin eilen vielä kolmannet motoxit sisään kun näkyi edelleen aika nopeasti tummentuvan. Ei ne miltään mustilta näytä, mittatikussa ihan kirkkaille, mutta kun kaataa ulos niin varmaan ihan ohutta rautapölyä seassa. :)

          Kuvia ei ole sen kummempia laittaa, mutta talvirenkaat ovat matkalla suomeen. Vanhoille 17" kesävanteille ne ajattelin istuttaa. Laitetaan vaikka sitten kuva tai pari.

          Leimalla pitää käyttää ihan lähiaikoina. Sen jälkeen voisikin kokeilla etuvakaaja irrotettuna.

          Puskeepa muuten aika reippaasti kun on tuollaista pöperöä tiellä. Jotain pitää tuolle kyllä tehdä ihan lähiaikoina. Liekkö aurauksen vaih harituksen suuntaan parempi säätää etupyöriä että taittuisi?
          Viimeksi muokannut Jaymz; 31.12.2012, 08:17. Perustelu: Lauserakenne vammastus.

          Comment


          • Kokeilin sisälämmittimen kennoa huuhdella ensiapuna huonoon lämmönsiirtoon,aika laihoin tuloksin.

            Tuli nyt nettiä selatessa tällainen venttiili eteen: http://www.carpartsdiscount.com/auto...tml?3593=93079

            Tuo on ilmeisesti uudemmissakin jossain on automaatti-ilmastointi. Missähän tuo fyysisesti sijaitsee?

            Lämmöt autossa tuntuu aina nousevan herkästi lähelle 100c, kesät talvet niin luulisi sisällekkin lämpöä riittävän. Tietty jos lämppärin kenno on ihan kaput niin... ei vaan jaksa nyt talvella alkaa kennoa vaihtamaan, toivottavasti ei kesän tultua nyt unohtuisi!

            Rengas onlinen toimitus tuntuu kestävän arvioitua pitempään.

            Comment


              Ei oo sun autossa tuollasta venaa. Isokorisissa on.

              Comment


                Kannattaa varata lämppärin kennon vaihtoon hyvät hermot ja aikaa riittävästi:)

                Comment


                • Alkuperäinen kirjoittaja porkkis Näytä viesti
                  Ei oo sun autossa tuollasta venaa. Isokorisissa on.
                  B4 korista ikinä omistamatta ja lähempää tutkimatta ihan Etkaan perustuen väittäisin että automaatti-ilmastointisessa kyllä tuo on, osanumero 893819809 ja vaikkapa tuossa osa 61A ja Custom Auto Craftkin sitä näyttää myyvän. Oikaiskaa tämä armoton mutuilu jos olen väärässä.
                  Edit: Itsekin luotan porkkiksen tietämykseen näistä. Lähinnä mietityttää, että miksi useampi varaosakauppa tuota myy pikkukoriseen ja etkassakin se mainitaan.
                  Viimeksi muokannut markush; 6.1.2013, 21:04.

                  Comment


                  • Kyllä porkkikseen on vahva luottamus itsellä, mutta tosiaan sieltä cac:in sivuilta itsekin tuon ekana bongasin ja aloin ihmettelemään.

                    Comment


                      Kertokaa sitten kun löydätte autoistanne tuollaisen :)

                      Vanhan nappi-ilmastoinnin kanssa oikealta ohjattavissa pikkukoreissakin jostain syystä tuollainen venttiili taitaa olla. RHD:ssa ei ole koskaan automaatti-ilmastointia, mutta ei ole vasurissa nappilaisessakaan tuota venaa. Löytyy sopivista autoista etkakuvasta 819-50.

                      Kiva että luottoo löytyy :)

                      Comment


                        Juu ei siellä tommosta ole. Mulla on tuo anturi putkenpätkineen siinä.

                        Comment


                          820-40-kuvasta löytyy vielä pari erilaista versiota. En ole moista pimpulaa koskaan nähnyt, mistähän kautta tuon ohjausalipaine tulee?

                          Comment


                          • Pitää katsella kaasuläpän alle taas kun kerkiää että miltä omassa näyttää tuo vesilinja. Siinä kai se pitäisi sijaita jos sellainen on.

                            Vaihtelin eilen synteettiset sisään ja perään samalla. Olipas mennyt pariin vuoteen tummiksi perässäkin öljyt.

                            Ei mennyt leimasta läpi. Vasen etu jarruletku pullisteli ihan hieman ja päästöt. En tullut ajaneeksi moottoritien kautta leimalle niinkuin yleensä.

                            Onko näissä edessä nuo 33cm jarruletkut vai 19cm?
                            Edittiä: Taisikin olla tuo väliletku ennen virallista satulan letkua:



                            (Jos näkyy)
                            Viimeksi muokannut Jaymz; 7.1.2013, 12:31. Perustelu: Kuva

                            Comment


                            • Tuore leima rätingissä. Ei vaan päästörajoihin meinannut mennä. Hc ja co oli koholla. Ajoin konttorille 20km moottoritietä pikkuvaiheilla että katti ja moottori läpiää varmasti. Silti piti inssin huudattaa 3krpm kierroksilla 5min että alkoi arvot laskemaan. Halli täynnä käryä :(
                              Ikäänkuin kävisi paksulla, ajossakin vähän tuntuu siltä. Seokset laajakaistan mukaan ok.

                              Eilen sain talvikumit vanteille. Edessä meinaa ottaa kiinni kun on 30mm lätyt välissä ja coilit pohjassa. Pitää vähän säätää kun jaksan taas tallille.
                              Attached Files
                              Viimeksi muokannut Sleepy2; 13.1.2013, 15:03. Perustelu: Hymiöt kielletty.

                              Comment


                                Rekkari heti vaihtoon ja CYL-5 tilalle. :)

                                Miten vanha lambda-anturi siellä on? Sitten katsomaan diagnostiikasta moottorin lämpötilaa ja meas block 0:sta lambda-adaptaatio.

                                Comment


                                  Millaset lambda-arvot päästölappuun tuli?

                                  Comment


                                  • Lambda on about 1v ikäinen bosch. Alkuperäisen mallinen.

                                    Lambdakin oli hyvin lähellä yhtä jos ei se yksi. Siinä se pyörii laajakaistassakin.

                                    ps. Sleepy, mikäs se ahistaa? Sinne jätit hymiön kuitenkin ja muutkinhan noita käyttää?

                                    Comment


                                    • Pasi: Varmaan vcds:llä näkee myös nuo? Ja mittaus varmaan kone kuumana?

                                      Unohtui sanoa vielä se että auto kun pyörii 5min parkissa niin pakoputken ulostulon luo jää lumeen aika paljon mustia pisaroita. Vaikka olisi ollut lohkolämmityksessä, eli ei täysin kylmänä.

                                      Comment


                                        Lämpö näkyy ja adaptaatio on muistaakseni arvo 9 meas blokissa 0. Hirveästi ei pitäisi heittää 128:n kummallekaan puolelle.

                                        Comment


                                        • Tyhmiä kysymyksiä ei ole vai tyhmiä kysyjiä: missä on meas. block 0?

                                          Comment


                                            Klikkaa sitä Meas Blocks, siellähän se.

                                            Comment


                                            • Tulee tällaista. En nyt oikein osaa itse tuosta lukea vaadittua arvoa.
                                              Attached Files

                                              Comment


                                                Tuo seuraava kohta->"Meas. Blocks - 08" ja sieltä löytyy block 0 ja arvo 9

                                                Valitse group 0 nii hiffaat kyllä.
                                                Viimeksi muokannut okkim; 16.1.2013, 18:13. Perustelu: Viestit yhdistetty, älä tee heti uutta perään vaan editoi vanhaa

                                                Comment


                                                • http://www.s2central.net/vagcom_4.html

                                                  Comment






                                                  • Ilmeisesti tuossa on näkyvilla nyt tuo block 0, jossa arvot 1-10?
                                                    Pitäisiko tuohon blockkiin siirtyminen onnistua rekisteröimättömälläkin softalla? Tulee nimittäin joku herja.

                                                    Otin eilen etuvakaajan irti toisesta päästään tallilla kävästessäni.

                                                    Kone ei näytä tiputtelevan mistään :)
                                                    2v ajetut fk:n iskunvaimentimet näkyvät tosin molemmat itkevän surkeaa kohtaloaan.

                                                    Mistähän keksisi kunnon bilsteinit tolppiin sovitettavaksi, sprintitkös ne pitäisi olla?

                                                    Comment


                                                    • Jeps tuossa on kuvassa 1-10.

                                                      Jos on madallettu, niin sprintithän ne sais olla. Vaan kun ei bilsteiniltä semmoisia ässä tolppaan saa.

                                                      Comment


                                                      • Tepolta bilsteinin tolpat.. Hyvät oli itsellä s2 avantissa H&R madallusjousien kanssa!

                                                        Comment


                                                          Kyllä siihen pitäisi rekisteröitymättömälläkin päästä. Aika paljon kuitenkin heittää 128:sta, en nyt muista että kumpaan suuntaan. Porkkis? Lämpötila on ok.

                                                          Comment


                                                          • Tuo kuva on s2centralista.

                                                            Comment


                                                              Kappas. :D No, niillä on säädöt pielessä...

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X