Pulverimaaliko tuli pintaan?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S2 avant -93 rojekti.
Collapse
X
-
-
Alkoi varmaan se kardaadin tukilaakeri ääntelemään, ainakin samalta seudulta tulee nopeuden mukaan vaihtelevaa "kilisevää/rilisevää" ääntä. Liekkö ottanut itseensä jos ei ollut ihan suorassa?
Pyöränlaakerin vaihdoin viikonloppuna ja tiukassahan se vanha olikin. Ei prässillä hievahtanutkaan. Piti ottaa ihan rehellisesti se isoin vasara käyttöön, eli leka. Sillä sai alkuun ja prässillä ulos.
Renkaatkin olisi vanteilla. Pitää sovitella joku ilta.
Muutama huono kuvakin.
Comment
-
Joku vesiletkukin tehostimen pumpun ja kannen välissä alkoi kusemaan. Aika hankalassa paikassa osaa olla tuokin vuoto! Noh, onneks ei kansi vuotanut.
Käyköhän se e34 kardaanin tukilaakeri myös tähän pikkukoriin?
Renkaista vanteilla pari kuvaa. Tarkimmat voinee huomata tutun linssiluteen :D
Comment
-
Joku vesiletkukin tehostimen pumpun ja kannen välissä alkoi kusemaan.
Onnistuu vaihtaa ilman isompia fyysisiä vammoja, kun purkaa keulapellin, sekä pikkusyylarin pois. Hydr. pumppu pitää irroittaa kiinnikkeistään kokonaan, jotta saa sysättyä sivuun. Letkuja/putkia ei tarvi pumpusta irrottaa. Tollanen yhden illan homma 7cm letkun takia :/
Comment
-
Varmaan sama letku mikä omassakin tihkutti ennen kansiremonttia, oli aika vaikea paikantaa ennen kuin sai tavaraa pois edestä. Oli mennyt lämmöstä ihan kovaksi eikä ihmekään että alkoi vuotaa. Taitaa olla nyt kaikki jäähdytyspuolen heikot paikat vaihdettu ja ensimmäistä kertaa kolmen vuoden aikana voi luottaa siihen ettei matka keskeydy vesivuotoon, muoviosathan siellä ensin meni yksi toisensa jälkeen.
Comment
-
Heh, tuttu vuotopaikka ilmeisesti siis. Silmämääräisesti ~8mm sisähalkaisijaltaan tuo letku, olenko pahasti hakoteillä?
g40 anturi taisi jättää auton tänäaamuna pihaan, eli hall anturi pitänee laittaa tilaukseen jostain? Vag cat ei tunnista kuin rs2:en, liekö varaosanumeron saa siitä? Joku viksu saa auttaa tässä, ei ole pakko :)
Comment
-
Letku josta mainitsin on ahtimelle lähtevän metalliputken päässä, taitaa olla 8mm sisähalkaisija.
Juuri vaihdoin G40 hall anturin tiistaina nokkapyörän takaa, aiheesta on täällä jonkin verran kirjoiteltu ja saa jonkun Golfin anturin viriteltyä alkuperäiseen runkoon mutta itse laitoin orkkiksen niin ei tule juotoksia tai liittimen vaihtoja.
Comment
-
Silmämääräisesti ~8mm sisähalkaisijaltaan tuo letku, olenko pahasti hakoteillä?
Itsekin laitoin tilalle silikoniletkun, vaikka ei sitä ihan joka vuosi tarvii vaihtaa. Vanhassa letkussa oli päiväys vuodelta 1993.
Comment
-
kaikki jäähdytyspuolen heikot paikat vaihdettu ja ensimmäistä kertaa kolmen vuoden aikana voi luottaa siihen ettei matka keskeydy vesivuotoon, muoviosathan siellä ensin meni yksi toisensa jälkeen.
Comment
-
Paljon ajettu? Itsellä nuo poiki 190-200 tkm. kohdalla.
Comment
-
Jeh. Onnistuin jotenkin tyrimään uuden anturin asennuksen. Kaveri tuli avuksi ihmettelemään ja mittailemaan niin b+ näyttäisi olevan maissa anturilta. Well spent 5h...
En tiedä hakisiko seuraavaan päivään toisen golfin hallin vai laittaisiko suoraan tilaukseen orggiksen anturin.
Oispa osannut heti asentaessa mittailla ettei mikään piuha ole maissa. Ei kai kuulu olla?
Ilmeisesti saa virrat tuolta kaasuläpän asentotunnistimelta josta johtuu vikakoodi.
Comment
-
Auto lähtikin toimintaan vaihtamallani hallilla. Piti vaan purkaa hihnapyörä pois paikaltaan ja ihmetellä miksi vetää maihin. Vedonpoistaja oli ilmeisesti lävistänyt suojaukset ja sitä parantelemalla homma korjaantui.
Huomenna jos jaksaisi tukilaakerin vaihtaa niin kehtaisi syksyyn laittaa uudet vanteetkin alle.
Juudakselle julma mutka :)
Comment
-
Eipä ollutkaan tukilaakeri sökö vaan tuo pelti pyöri mukana. Hieman sille erilaisia työkaluja näytin niin vaikutti ettei pyörisi enää, eikä kyllä ajossakaan kuulunut.
Taka-coilien säätömutterit ovat aika tiukassa. En saanut vasenta laskettua ollenkaan ja annoin periksi. Näyttää typerälle jos perä on 30mm korkeammalla kun keula noilla uusilla vanteilla.
Comment
-
Sovittelin vanteita alle.
Ei voinut jättää alle kuitenkaan, niin huonosti sopi nykyisillä levikepaloilla ja alustan asennolla. Myöskään kaarimankelini ei toimi takana ilman modaamista, ottaa siihen tuentaan kiinni mitä ei coupessa ainakaan ollut.
Eteen pitää saada vielä ainakin 20mm levitystä puolelleen ja takaa ehkä 10mm pois. Takaa coilit ihan ala-asentoihinsa. En saa kummaltakaan puolelta säädettyä. Ens kevvääks venyy allelaitto siis :)
Comment
-
Mitään uutta ei ole autolle tapahtunut. Ajoa vaan ja tuntuu pelaavan :)
Lämmitintä autossa ei ole sitten yhtään minkäänlaista, mikä on aika outo juttu minusta kun kuitenkin suomessa majaillut useita vuosia. (Koneen kuntoon tällä ei kuitenkaan tunnu olleen vaikutusta, kuulostaa hyvältä ja vetoja piisaa.) Lämmittimeksi ajattelin 4kw eberiä, mutta en ole vielä raaskinut ostaa...
Talveksi pitänee kanssa kohta vaihtaa öljyt moottoriin. Mobilin 5w50 vaikuttaisi paperilla sopivalle, mutta mieluummin jotain muuta sinne laittaisin kun mobilia ihan periaatteesta. Oisko suosituksia?
Comment
-
-
Asiasta kukkaruukkuun: käykö nämä s-kakkoseen?:
http://www.034motorsport.com/chassis...996-p-984.html
Uskoisin että tuo jäykkyys riittää autoni tapauksessa, vanhoihin väsähtäneisin verrattuna. Joku jolla on kokemusta voi sanoa myös mielpitteensä!
Comment
Comment