Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Ettei pääse liikaa ylpistymään niin nyt alkoi laturi piiputtamaan. Jännitteensäätimestä hiilet finaalissa, mutta kolmea erilaista säädintä kokeiltuani ei eloa. Pitänee siis nöyrtyä laturikaupoille.
Japi, kiitoksia vaan paljon. Kovasti on selattavaa tuolla!
Volvo s60:sen takalevyt näyttäisi tällä hetkellä parhaiten jalostuskelpoisilta. 11mm paksu pitäisi mennä vielä ja keskireikä sorvaamalla, ei ole liian iso. Pulttien reiät vinguttamalla tai tekemällä uudet viereen.
Alkuperäisillä menty perinteisesti parikyt vuotta. Mulla naulassa roikkuvissa tarvikevaijereissa lukee erikseen, että rasvattava ennen käyttöönottoa. Suorititko? Olisi kiva tietää, tarviiko mennä suoraan kyselemään alkuperäisiä, vai onko noilla ehkä sauma kestääkin..
Itse olen vaijereita asentaessani (oem tai ei) laittanut öljyä vaijerin sisään ja sen jälkeen truutannut vedenkestävää vaseliinia molempien päiden haitarikumit täyteen.
Olisikohan ollut silikoniöljy, millä noita seinällä roikkuvia käskivät hölväämään. Teflon ei varmaan ole väärin sekään. Tuo HHS kuulostaa tutulle, oliko lie sitä, millä jotain kattoluukun kiskostoa joskus rasvailin. Mahdollisesti myös saranoita.
Käsijarru toimii edelleen paremmin kuin koskaan, mutta pitänee vielä koskea siihen paljon parjattuun säätöön kepin perässä kun nousee vaikka tappiin asti jos oikein vetää.
Kesärenkaatkin jo tilasin uusille vanteille. Kovasti mietin mitkä olisi kustannustehokkaat kumit ja törmäsinkin lopulta tähän:
Äläpä vielä koske kuitenkaan siihen säätöön. Tuo kuulostaa nyt siltä, että sulla on vaan satulat ns. "kaukana". Hetken aikaa kun ajelet ja kiskot jarrua niin pitäisi asettuman, kun automaattisäätö ottaa välykset pois.
Sulakkeet tarkistin ja yksi olikin palanut. Sen vaihtaminen ehjään ei korjannut ongelmaa.
Tämän vian ilmenemiseen tapahtui samana päivänä auton alkuperäisen hälytysjärjestelmän kytkeytyminen, mitä ei ole tapahtunut taas vuoteen tai pariin. Hälyn saa sammumaan kun kääntää avainta kuskin ovessa äärilaidasta toiseen kiireettä. Liekö liittyy jotenkin valojen häviämiseen?
Sedanissa noi kyseiset valot on saman sulakkeen alla, varmaan avantissakin. Sulakkeen palamisen yleensä aiheuttaa rispaantunut takaluukun johtosarja, josta lyö maihin tms. väärään paikkaan. Katoppa se sulake, liekö on mennyt saman tien uudestaan?
Comment