Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S2 avant -93 rojekti.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Jotenkin tuollaiset candy vivahteiset, violetit yms. ei oikein klassikkoon käy minun mielestäni.
    Joku harmaa, musta, tai jokin muu, mitä on ollut alkuperäisenäkin saatavilla. Jos haluaa vähän erikoisempaa, niin olikohan uudemmasta hopeasta saatavilla dolphin grey tms, joka oli mielestäni hieno, juurikin hieman tummempi hopea.

Comment

Tuo Teak brown. Ja vaikka jotain valkoista tuon A1:n tapaan lisukkeeksi. Tai sitten kullan sävyistä, niin kuin mulla mopossa.

Comment

Mulla on oma A1 tuolla samalla värityksellä. Valkonen raita ei ehkä sovi S2:seen, mutta teak brown on kyllä nätti väri autoon.

Comment

Mulla s2 coupe:ssa violetti Byzanz-violett met. LY4T. Ja on tullut tällä värillä vielä tehtaasta ulos. On auringossa kiva väri.

Comment

Eikö daytona grey olis tosi hjuva klassikkoon? Vai onko liian samansukuinen nykyisen värin kanssa?

Comment

• Paljon on kyllä hyviä ehdotuksia alkanut satamaan, mutta oikeastaan yksi nyt alkoi sopimaan silmään. Varsinkin kun maalari sanoi lakkauksen onnistuvan matalla, jolloin myös pinnasta tulisi hyvin yhtenäinen ja vahauskin onnistuu.

Teak Brown

Tämän kanssa sopii myös esim. valkeat talvivanteet ja joku kiva sävy kesävanteiden keskiöihin ;)

Comment

• Tässä esimerkki ruskeesta B4:sta. Kun en osaa photoshopata niin piti maalata ;)

Huono kuva testimallista, vasemmaisin on teak brown ja oikeenpuoleisin toi mun auton väri. Teak brown oli liian "likainen" omaan makuun kun ruskeeta hain.
                Attached Files

Comment

• Mikaj: mikä tuo sinun auton väri siis on?

Harmi kun on tuon testimallin valotus vähän sellainen ettei vaan saa selvää :(

Vanteet jo vaihtoivat väriä niin kohta on pakko alkaa muuttamaan autonkin väriä että sopii yhteen.
                  Attached Files

Comment

• MINI, Hot Chocolate on väri. Mulla vois olla tuo testipala vielä tallella, täytyy koittaa kaivaa ja ottaa parempi kuva. Tuo MINIn väri oli melkeinpä ainut oikeasti ruskea hieno metalliväri mitä itse löysin pari vuotta sitten, kaikki muut aina taittoi väriä johonkun muuhun suuntaan.

Comment

• Vanteet onnistui ihan kohtuullisesti vaikkakaan en lippoja irroitellut ja itse ne ruiskuttelin. Nyt kun sain ne allekin kävi rs4 replicat soodapuhalluksessa niin voi nekin ruiskia valmiiksi ensitalvea varten valkoiseksi :)

Jape heitti löytämänsä kuvan rs2:sta tuolla ajattelemallani väriteemalla, ei huono. Mutta minulla on nyt muutama desi bemarin kartasta valkattua ruskeaa (ei hot chocolate) jolla teen väritestin mattalakattuna ensiviikolla niin auttanee päättämään.

Edit. LG G2 ei sitten osannu tapatalkillakaan laittaa kuvia mukaan :(

Comment

Iso peukku ylös! Jos autosta tulee punainen niin tuleeko helmat ja puskureiden alaosat myös?

RS2:ssa tuo punainen on mun mielestä ehdottomasti paras väri, mutta S2 punaisena mustilla alaosilla ei ole ehkä mun mieleen. Kun taas esim hopeisessa oltava mustat helmat. Nää on näitä mielipiteitä... :)

Comment

• Alkuperäisenähän myös punaisessa s2:ssa on helmat mustat, mutta nehän voi myöhemminkin maalata jos siltä tuntuu.

No nyt tapatalk osasi oksentaa kuvankin liitteeksi.
                          Attached Files

Comment

• Väritesti marrakescbraun:lla ja mattalakalla juuri ihan itse pöhäytettynä. En tiedä auttoiko tämä nyt mitään päätöksen tekemiseen :(
                            Attached Files

Comment

Kunhan et vain punaiseksi maalaa. :) Maailmassa on hienompiakin värejä. Oma piti vetää punaiseksi, kun ei kiinnostanut alkaa joka paikkaa maalaamaan.

Comment

• Noista Jukan messukuvista bongasin tollasen hienon hopean. Tollasta vähän kultaan taittavaa kokeilin tohon harrasteeseenkin saada.

http://harrasteet.1g.fi/kuvat/Someth...4/DSC_0609.JPG

Comment

• Kyllä minä nyt kaikki käytännöllisyysseikatkin huomioonottaen taidan kallistua siihen peruspunaiseen :(

Comment

• Mulla ois samalla vähän maalattavia osia jos itse maalailet :)

Comment

• Juudas: niin kunhan se sävy on sit sama.

Talvivanteet värjäytyi tänään :)
                                      Attached Files

Comment

• Kesärenkaita piti päivittää kun falkenit tuli kolmannen kesänsä alkuun elinkaaren päähän.

Uudet ovat laatumerkkiä linglong rahanpuutteessa :(
                                        Uskalsin ottaa EU-speksien nojalla.

Koko oli sama kuin entisissä 205/40r17, mutta mittaamalla 15mm leveämmät. Laitoin kuitenkin päälle kun toisiakaan en olisi saanut nyt hankittua.

Vähän pullat ne on ja paljon sai painoja laittaa, mutta vetely hävisi olemattomiin verrattuna loppuunajettuihin falkeneihin :O
                                        Eikä muutenkaan huono kyyti.
                                        Attached Files

Comment

Miksi noin pienet ? Ei riitä kantavuuskaan.

Comment

Että saa veny gummin ;)

Comment

• Mulla olis kanssa maalattavaa jos tosissaan punaseks maalaat :D jos sävy olis sama

Comment

• Ei ole ollut mahdollisuutta päästä maalaamaan tai lähinnä tekemään pohjatöitä, mutta jotain sentään on tapahtunut.

Uuden tuulilasin laitoin ihan itse.
                                                Taaksekin tuli samanlaiset LAITTOMAT linglongit kuin eteen.

Kytkin on tosin alkanut temppuamaan, samat oireen kuin 2v sitten jolloin työsylinterin uusin. Ei olisi ilmeisesti pitänyt laittaa motonetin osaa. Saisikohan jostain laatuosan ja myös uusi letku pääsylinteriltä työsylinterille voisi olla mukava?

Comment

• Et halua ostaa uutta lepsua. Trust me. Jos siinä on apout samanlainen mitä iso koppasessa, niin volkkarin takakarru letku ja siihen jarruputkityökalulla normi jarruputkesta jäykkää tavaraa molempiin päihin. Maksaa vähän toista kymppiä tehä noin. Orggis on _pikkusen_ hintavampi.

Comment

• Juu en minä ajatellutkaan alkuperäistä, joku koko matkalta joustavainen olisi helpompi asentaakin sylinterin kylkeen. Onkohan jossain hyvät valikoimat teräspunosletkuja tai tekeekö joku moisia?

Comment

Mamasanilla ainakin tekevät noita letkuja.

Comment

Varmaan mikä tahansa hydrauliikkaliike tekee sellaisen.

Comment

Esim. Ate, Luk, Trw ja Brembo löytyy tarvikkeena.

Comment

• Jos joku kertoo päät/laittaa kuvat niistä niin voin huomenna töistä katsoa jotta onnistuuko hydrauliikka liikkeissä. En itse niitä muista, vaikkakin melko samat kaikissa.

Comment

• Hainkin jo uuden työsylinterin operaatiota varten sachilaisena. Siitä näkyi vielä pieni osa vw-logoa jonka perästä oli vinguteltu varaosanumero pois.

Mutta heti kun aloin irrottamaan osaa autosta huomasin sen kytkinputki-letku-putken olevan melkein poikki nipan juuresta. Ko. Remonttipaikassa oli onneksi jarruputkityökalut niin saatiin matka jatkumaan.

Sleepy, jos olisi heittää jonkun noiden tuotekoodia niin olisin kovin kiitollinen :)

Comment

Working...
                                                              X