Olin väärässä, kyllä se kylmänäkin pöläytti ainakin tänä aamuna. Sinistä savua siis.
Ajon aikana ei jää silminnähtävää savua taakse, mutta heti kun pysähtyy savua alkaa tulemaan pakoputkesta.
Auto kulkee hyvin eikä huohota öljyntäyttökorkista tai mittatikusta ne irrottaessa auton käydessä.
Mitähän tässä alkaisi testailemaan? Puristuspaineita mittaamaan vai turboa irrottelemaan? Turbollakaan ei ole ajettu kuin ~8000km huollon jälkeen.
Ajon aikana ei jää silminnähtävää savua taakse, mutta heti kun pysähtyy savua alkaa tulemaan pakoputkesta.
Auto kulkee hyvin eikä huohota öljyntäyttökorkista tai mittatikusta ne irrottaessa auton käydessä.
Mitähän tässä alkaisi testailemaan? Puristuspaineita mittaamaan vai turboa irrottelemaan? Turbollakaan ei ole ajettu kuin ~8000km huollon jälkeen.
Comment