Tämmöstä projektia viimeisen vuoden ajan ollut kehitteillä, eli tommoiseen -87 bemariin tarkoitus laittaa S4 2.2 aan -92 tekniikka ja ihan omaksi iloksi katukäyttöön.
Tiedän ettei varmasti ole kaikkien mieleen, mutta palautetta saa ja pitääkin antaa!
Homma lähti siitä että tykästyin kyseiseen moottoriin ja mietin mihin autoon semmoisen laittaisi, pitäisi kuitenkin olla kevyt koppa ja takavetoinen...
Ooppeliin olisi ollut rahan haaskausta :) , foordia ei tule ja S2:sta ei olisi raaskinut muuttaa eikä olisi ollut varaakaan.
Noh! Kävin vähän reilulla tonnilla toissa joulukuussa hakemassa tommosen pullistuksilla varustetun bemarin, jottei tarvitse ruveta itse niitä asentamaan ja paklailemaan.
Viime kesänä sitten hain ruotsista tommoisen farkku S4:sen josta on myyty nyttemmin ylimääräisiä osia kustannusten peittämiseksi.
Tähän mennessä on tehtynä lähinnä ruostekorjauksia, jarrupäivitystä ja alusta hankintaa.
Sekä koneeseen on hankittu ahdinta, hukkista yms.
Tähän mennessä:
-moottori audin 2.2 20vt
-1.8t puolat
-pakosarja rosterinen(ei sopinut)
-ahdin Holset 40 hx super 16 pesällä
-60mm hukkaportti
-laatikko audin 6v neliveto (muutettu takavedoksi ja tyhjätty etuperä+tumpit -9,4kg)
-perä e34 m5 210 lukolinen
-Powerflex puslat
-etutolpat coilover/spax ja alatukivarret e36 m3 3.2
-takatolpat coilover/gaz
-etujarrut e46 330 satulat ja levyt 325mm jäähdytetty
-takajarrut 300mm jäähdytetty, -satulat, -kelkka (e34 m5)
-etuvakaaja 22mm takavakaaja 18mm
-ruostetta (ei enää paljon)
Niin ja projektin alkuvaiheita tuolla:http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=199611
(vaatii valitettavasti kirjautumisen)
Tiedän ettei varmasti ole kaikkien mieleen, mutta palautetta saa ja pitääkin antaa!
Homma lähti siitä että tykästyin kyseiseen moottoriin ja mietin mihin autoon semmoisen laittaisi, pitäisi kuitenkin olla kevyt koppa ja takavetoinen...
Ooppeliin olisi ollut rahan haaskausta :) , foordia ei tule ja S2:sta ei olisi raaskinut muuttaa eikä olisi ollut varaakaan.
Noh! Kävin vähän reilulla tonnilla toissa joulukuussa hakemassa tommosen pullistuksilla varustetun bemarin, jottei tarvitse ruveta itse niitä asentamaan ja paklailemaan.
Viime kesänä sitten hain ruotsista tommoisen farkku S4:sen josta on myyty nyttemmin ylimääräisiä osia kustannusten peittämiseksi.
Tähän mennessä on tehtynä lähinnä ruostekorjauksia, jarrupäivitystä ja alusta hankintaa.
Sekä koneeseen on hankittu ahdinta, hukkista yms.
Tähän mennessä:
-moottori audin 2.2 20vt
-1.8t puolat
-pakosarja rosterinen(ei sopinut)
-ahdin Holset 40 hx super 16 pesällä
-60mm hukkaportti
-laatikko audin 6v neliveto (muutettu takavedoksi ja tyhjätty etuperä+tumpit -9,4kg)
-perä e34 m5 210 lukolinen
-Powerflex puslat
-etutolpat coilover/spax ja alatukivarret e36 m3 3.2
-takatolpat coilover/gaz
-etujarrut e46 330 satulat ja levyt 325mm jäähdytetty
-takajarrut 300mm jäähdytetty, -satulat, -kelkka (e34 m5)
-etuvakaaja 22mm takavakaaja 18mm
-ruostetta (ei enää paljon)
Niin ja projektin alkuvaiheita tuolla:http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=199611
(vaatii valitettavasti kirjautumisen)
Comment