No joo mut jos on yhtään tarkoitus käyttää 40superin voimavaroja niin Volvon lootat voi kyllä unohtaa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bmw 316 m-look > S4 2.2t 20vt
Collapse
X
-
Varasin tuollaisen ZF 6 vaihteisen laatikon ja modauksen kytkinkopalle.
Olisi tarjolla kaverilla tuollaisesta V6 2.8 80 Audista etuveto vaihteisto mistä voisi leikata kopan tohon tulevaan yhdistelmään.
Onko tuossa pultinreiät myös vitos koneelle? Tarkempaa mallitietoa ei laatikosta vielä ole...
Comment
-
Tuli kaivettua toi laatikko pois ja kokeiltua peitata noi pakoputken saumat.
Iski siten pieni autokuumekkin ja tuli hommattua emännälle S2 Coupe Ruotsista, jotta pääsis välillä näillä itsekkin ajamaan... :)
Sillekkin kaikenlaista tullut puuhattua, en tiiä kelpaisiko tänne pelastettu tuningilta projekti?
Kestää kyllä uskomattoman kauan tuolla koneistamolla tehdä tuo kone, mut vähän säästää hinnassa kun ei tehdä "kiire hinnalla" kai?
Kohtahan sitä on kevät taas!!! :(
Comment
-
Kolmen ahtovuodon metsästämisen jälkeen löytyi ainakin alkuperäiset tehot ja joku lastu plus kolmen tuuman pakoputki oli laitettu...
Ei tolla maito kerinnyt vanhentua kun kaupassa kävi! ;)
Vähän jarruremppaa tehty ja pusla jumppaa luvassa...
Tuli jo S4 imusarja ostettua!?! :)
Edit: Siipi ja puskin jo myyty, odottaa hakua...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viestiPudota kourallinen muttereita sylinteriin :)
Etkös sinä saa sen lukittua vauhtipyörän puolelta jollain? Teet starttikehään lukituskappaleen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Perämettä Näytä viestiEi raaski väännättä koko kampuraa, aika kova momentti...
Comment
-
Omaan dampperiin tehtiin vain poraukset tohon isoon klunssiin painotuksen yhteydessä. Lukitus onnisuu edelleen hyvin. Vakio alapyörä halkee helposti jos oikeaoppista dampperin lukitusta ei ole kiristyksen yhteydessä. Teräksinen alapyörä todennäköisesti kestää vääränlaisen kiristyksen mutta hieman hasardia kuitenkin... Lukituksen ehkä vois soveltaa noihin alapyörän pultinkantoihin tässä tapauksessa.
Comment
-
Niin siinä tulee se ongelma että jos ei lukitusta suoriteta nimenomaan dampperista, tulee se kaikki 450Nm sille alapyörän kiilalle, joka ei ole suunniteltu ottamaan vastaan sellaista kuormitusta. Kiilan tarkoitus on vain dampperin/alapyörän paikoitus.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mr.Crossfire Näytä viestiNiin siinä tulee se ongelma että jos ei lukitusta suoriteta nimenomaan dampperista, tulee se kaikki 450Nm sille alapyörän kiilalle, joka ei ole suunniteltu ottamaan vastaan sellaista kuormitusta. Kiilan tarkoitus on vain dampperin/alapyörän paikoitus.
Comment
-
Mitenkäs tämä projekti etenee?
Onko saatu jo katsastettua tekniikalle?
Itsellä olisi myös samanlainen mielentymä yhdistää oman mieltymän mukaisesti e30+AAN.
Koriaihio on jo hankittu ja tekniikkaa seuraavaksi hankintaan.
Googlettamalla löytyi tämä topicki kohtalotoverista.
Muutoskatsastus hieman arvelluttaa tehojen nousun kannalta, joten mitä e30 mallia meinaat käyttää vertailuautona?
Comment
-
Comment