Tech Line Q-Coat aluskeraamilla ja pintaan taisi tulla Tech Line Turbo Blue.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bmw 316 m-look > S4 2.2t 20vt
Collapse
X
-
Tohon pakopesään tulee vielä lämpösuoja päälle joten ainoastaan pakosarja jää vähän näkösälle ja sopii hyvin auton sävyyn tai ainakin niin taisin tilatessa ajatella... :)
Kesä puskee taas päälle ja muita hommia olisi vaikka kuinka, mutta taidan silti yrittää saada edes testiajot tälle kesälle ja sittenhän voisi vaihteeksi koneen purkaa.
Comment
-
Ihan mielenkiinnolla kyllä odotan pinnoitteen pysyvyyttä. Voisi joskus jotain itsekin, jos toimii hyvin.
Pitää vielä jossain vaiheessa mittailla pakopesän ja DP:n ulkolämpötiloja.
https://www.dropbox.com/s/tb47f0fn0d...2016.45.07.jpg
Comment
-
Jotain pientä taas saatu aikaan...
Enemmän kuvia: http://s2.photobucket.com/user/Peram...sort=3&page=1#
Comment
-
-
Vaikuttaako auton ikä tai malli jotenkin tuohon käsijarru asiaan?
Mietin vaan miten ne sähköllä toimivat "käsijarrut" sitten käsitetään/luokitellaan...?
Ihan vaan mielenkiinnosta. Sori kun lähti vähän OT:lle.
Edit. Sähkökässärihän ei ole mekaaninen.Viimeksi muokannut Sabotaasi; 19.6.2013, 00:09.
Comment
-
Tuossa käsijarruasiassa lakiteknisesti oleellista lienee se, että seisontajarrun mekanismi pitää olla normaaleista jarrupiireistä erillään ja riippumattomasti toimiva järjestelmä. Eli vaikka jarruhydrauliikkaan tulisi joku vuoto tai vika, seisontajarru toimii silti edelleen.
Comment
-
No niin. Vähän parani tuo projekti budjetti ja otettiin patti pois nokalta.
Olisi tarkoitus laittaa h-profiili kanget ja arp pultit(saa ehdottaa edullisia) sekä laittaa laakerit ja tiivisteet uusiksi. Vauhtipyöräpakettia suunnittelin myös tilata tuolta tepolta ja varuiksi säädettävät nokkapyörän sekä ketjupyörän. Toi sintteri on vissiin ihan pitävä, kun ei tuu kuitenkaan käyttikseen niin ei haittaa vaikka ei ole pehmeä.
Miten tuo uudempi hall anturi onnistuu laittaa tuohon kanteen, kun tuossa on se virranjakaja tyyppinen malli, mutta kuitenkin tommonen paikka:
Ymmärtääkö ecu tota toisen mallista anturia?
Nokka muutoksia silmälläpitäen...
Comment
-
Mietin tossa kun kyselin tarjouksia kangista yms. Niin tarjottiin I.E kankia öljykanavalla... Onkohan noi kuitenkaan parempia kun noi Kiinan kanget?
Ja tuli jo tilattua Marteliukselta palotilapinnoitte ja kiinteä voiteluaine, että kai nuo vakio männät kyllästettynä aika pitkälle riittää e85:sella? Vai vaatiiko enemmän puristusta?
Kampuran tasapainotustakin suunnittelin, vissiin kannattaisi myöskin tehdä.
Arveluttaa vähän jättää koko alakerran tasapainotus/kasaus koneistamolle, kun on tottunut kaiken itse tekemään ja varmistamaan, mutta kun ei oo oikeen kokemusta noista niin ei itse viitsi ryssiä jollain pienellä mokalla...
Latviasta tuli tilattua 7a nokka-akselit, toivottavasti tulevat perille kun ne jo kuitenkin maksoin... ( pelaavathan jotkut uhkapelejäkin! :) )
Comment
-
Jos tuo aloitusviestin voimansiirto kombinaatio Audin laatikosta ja BMW:n perästä on vielä suunnitelmissa, niin oletko ottanut huomioon, että Audin askissa eteenpäin vievillä vaihteilla kardaani pyörii vastakkaiseen suuntaan kuin moottori? Eli sulla on tulossa 6 pakkia ja R:llä eteenpäin...
Audi
BMW
Viimeksi muokannut Jukka Majava; 3.11.2013, 00:01.
Comment
-
Voihan v****!
Eipä tullut pieneen mielenkään tommonen. Ei muuta kuin takaisin suunnittelupöydän ääreen. Perän jos vaikka kiepsauttais ympäri sitten!?! :)
Kiitoksia tiedosta, parempi tässä vaiheessa huomata kuin ekalla koeajolla.
Pyöriikö noissa LT:n laatikoissa sitten toiseen suuntaan?
Comment
-
Kiepsautat vaan perän toisinpäin. Takakansihan saattaa passata väärinäpäin paikalleen, niin sit vaan vaihdat sen kiinnitysulokkeen takapalkissa alapuolelle.
EDIT takakannen väärinpäinlaitto ei kyllä taida onnistua, kun rupeaa lautaspyörä ottamaan kanteen ja nopeusmittarin anturi menee väärälle puolelle.
Comment
-
No toi anturi ei tule käyttöön muutenkaan, jos vaan sopisi osat pyörimään.
Rupesi nyt tosissaan harmittamaan, kun on noihin laatikon ja taka-akselin laittamiseen mennyt kiitettävästi aikaa ja vähän rahaakin...
Täytyy mennä kohta pyörimään auton alle.
Edit: Mitenköhän on ton perän keston laita, jos sitä ruvetaan pyörittämään väärinpäin?Viimeksi muokannut Perämettä; 3.11.2013, 11:49.
Comment
Comment