Joo ihmettelinkin sen painoa :) Sen varmaan joutuu eteen laittaa, mut epäilen et miulla on siinä joku jäykkä versio koska vihreä väri paistaa alta, jos kokeilis miten se käy taakse, onhan ne erillaiset, mut helposti varmaan muutettavissa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 1.8TQ B5,(AEB) S4 Look
Collapse
X
-
Eikös A4 sport-alustassa ole samat vakaajat kuin S4 ja RS4? Joskus tuli täältä RS4 vakaajat ostettua kun oli halvalla myytävänä. Ihan samanlaiset oli kuin paikallaan olleet painoltaan ja paksuudeltaan. No toinen etuvakaaja meni rapeeseen hyötykäyttöön. Sport alustan takavakaaja löytyisi jos joku kaipaa.
Comment
-
Itse suosinu KW alusta osia. Slamitilta löytynee mm. etummainen vakaaja kohtuu hintaa, oisko se perinteinen 32mm, jos haluaa panostaa. Bolt on systeemi sekin: nippelit ja nappelit tulee mukana. Taakse sitten löytynee tommosia 20mm-25mm kohtuu hintasia.
Ellei halua sitten jotakin sarjaa ostaa :)
Comment
-
Miulle riittää noi vakio vakaajat, perään vois ehkä jotain jäykempää kokeilla. Kuhan sinne asti pääsee tässä projektissa, pitäis riisua sisustaakin ja tehdä jotain muutoksia keventämiseksi, varapyöräkotelon poisto? akun siirto konttiin? Vakio jakkarat mäkeen, takapenkin poisto? ja sen semmosta ja mitä voi kojetaulun sisätä heittää mäkeen? tarkoitus ois et pystyis ajaa kelissä kuin kelissä.
Comment
-
EVOluutio
Projektia pikku hiljaa näperelty, etunilkat, jarrut puhallettu. Apurunko, etuvetarit ja kardaani viety ammattilaiselle puhallutukseen, minun laitteilla ei meinannu apurungosta maali lähteä. Vaihteisto ja perä liuotinpesty. Kaikki murrokset putsattu vanhoista rasvoista, väljät uusitaan, kuten myös laakerit. Jarrut on jo koemaalissa.
Vivusto tuli vihdoin viimeviikolla. Putsasin ja maalasin, lisäksi tein 5v kepin osia käyttäen vaihdevälin lyhentimen, samalla askartelin pallolle tiukemmat oltavat, osat rasvattu hyvin. Kelkkaa nostin 1cm. verran ettei kepin alanivel raapisi pohjaa samalla tein reaktiotangon kumille tiukkauksen. Koekasasin ja tuntuma tuntui hyvältä, eli minun mielestä napakka tulee, välyksiä ei ole.
Seuraavana on vuorossa perän ja laatikon maalausta ja sitten myös muitten osien pintamaalausta kunhan niitä kotiin saa.
Comment
-
Comment
-
Rupesin lukeen tätä topikkia eka kertaa ainakin luulen näin. Seurasin huulipyöreenä ja katoin postauksien päivämääriä ja luin kerrontaa autosta. Pulssikin kerkes nousta jo jonkin verran.
Ja syynä tähän kaikkeen se että pihallani seisoo auto jonka velipojalta ostin vastikään. Velipoika taasen osti auton noin vuosi takaperin (en muista mistä) ja kyseisen auton tiedot/tiedossa oleva historia seuraavanlainen.
Audi A4 1.8tq vm. -97
Ml. 325000km
Väri: hopea
Harmaa sporttisisusta
Sporttiratti
Webasto
Hattuhyllyllä ollut joskus subbari
Piuhat tulee konttiin
Koko putkisto
Lastu Bsr/mtm
Muutenkin saatettu konehuoneessa käydä kaikesta päätellen
Tummapohjaiset umpiot (depo)
Jäykkä vauhtipyörä vaihdettu edellisen omistajan toimesta
Laatikko uusittu hajoamisen johdosta edellisen omistajan toimesta
Kauhistelin ja kiemurtelin sohvalla, eikä jäänyt enää muita vaihtoehtoja ku juosta pihalle ja katsoa omaa autoa.
Se olikin EIL-196
Comment
-
Joo testi mielessä kokeilen värejä, eipä tämä kuitenkaan paljoa tule liikkumaan viime vuonnakin katsastusten välissä tuli mittariin 500km.
EIL-19* kilvellisiä olen nähnyt tällä saitilla miun lisäksi yhden ja 6 loppuista olen nähnyt jossain FFP saitin kuvissa ratapäivillä ja tais olla ACF talvirata päivilläkin jokunen kuva. Mitenhän nää kilven numerot oikein menee kun miulla on tää on 98 vm. Ollut Lpr suunnalla uutuuttaan ja olen auton 3. omistaja, toinen omistaja ei kerinnyt ajaa kuin joku 30.000km ennen minulle päätymistä. Se on mukava et aiheuttaa kiemurtelua, noin yöaikaan ;)
PS. Suomi malleissa ei vissiin ole missään ilmastointia? Ei ole vielä vastaan tullut, tarkoitan Automaattia?
Comment
-
EVOluutio
Elikkäs Audi nostettiin pukkiloille Vapun tienoilla, siitä purettiin alustasta melkein kaikki. Moottori ja takaapurunko nilkkoineen jäi paikalleen. Alusta ja pyöräkotelot pesin hyvin osittain liuottimenkera. Kun oli kuivaa vedettiin alustaan ja pyöräkoteloihin massat. KW tehtiin puhdistushuolto ja jouset sai uuden maalin pintaan. Tähän päivään mennessä on jo aloitettu kasaus, apurunko ja laatikko on kiinni, kuten myös vaihdevivusto. Joka paikkaan tehtiin pieniä päivityksiä ja korjauksia. Eteen tulee kaikki tukivarret uutta kuten myös pultit, ne pultit mitä käytetään uudelleen on puhdistettu ja maalattu ja osa kiillotettu, lisäksi tulee uudet jarruletkut joka nurkkaan. En pysty kaikkia työvaiheita ja muutoksia mitä olen tehnyt tässä selittää, kuvat kertovat enemmän.Viimeksi muokannut Exu80; 17.5.2015, 20:23.
Comment
-
Comment
-
Jatkoa EVO
Taas on keritty pientä näpertelee, konehuone on saanut uutta ilmettä. Muutokset keskittyvät: TFSI puoliin, huohotuksen muuttaminen keräyssäiliölle, ohjaustehostimen säiliön uudelleen sijoittamiseen ja uuteen paisuntasäiliöön. Siinä ohessa on osia putsailtu, maalailtu ja johdotuksia muutettu ja suojattu.
Kuviakin oon kerinny vähän näpsiä. :)
Comment
-
Jatkoa EVO
Vähän on hiljaiseloa vietetty, ajeltu vaan ja tehty pieniä muutoksia ja kunnostuksia, 3 kuvassa nyt tämän hetken tilanne. Osia hommattu uutta konetta varten, jospa sen jossain vaiheessa saa kiinni. Ai niin meinas unohtua Joulun alla tein 3" downpipen jossa 100 cell metallicatti ja samalla uusittiin Y-putki vähän järeemmäksi.
Kuvia taas kerran mukana :)
Comment
-
-
Vika video syksyllä Asenneltiin uutta taka-apurunkoo ja jämäkämpiä puslia. -> https://www.youtube.com/playlist?lis...08-5_NPKH9YrqV
Comment
Comment