Nyt olisi tämäkin rojekti nytkähtämässä eteenpäin. Autolla on ajeltu tähän asti, mutta nyt olis tarkoitus aloittaa tuo koneen rakentelu.
Ostin käytetyn NG:n koneen pohjaksi ja se on nyt purettu, harvinaisen hyvä ja siisti kone. Mennään varmaan noilla omilla männillä, kun ei ole hirveästi enää tarjontaa 10V männistä, vai olisiko jollakin foorumilaisella mäntiä tuollaiseen?
Tarkoitus olisi nostaa puristussuhde 11:sta, ja laskeskelin, että nykyisellä set upilla pitäisi lohkosta ja mäntien päästä ottaa 2 mm pois, jolloin männä päässä oleva palotila pienenee. Vai onko jollakulla parempia ehdotuksia?
Ruisku jää vielä ennalleen, eiköhän se vielä pelitä tuon Shrickin nokan (252 asteinen) kanssa.
Onko ehdotuksia hyvästä koneistamosta tässä pääkaupunkiseudulla?
Ostin käytetyn NG:n koneen pohjaksi ja se on nyt purettu, harvinaisen hyvä ja siisti kone. Mennään varmaan noilla omilla männillä, kun ei ole hirveästi enää tarjontaa 10V männistä, vai olisiko jollakin foorumilaisella mäntiä tuollaiseen?
Tarkoitus olisi nostaa puristussuhde 11:sta, ja laskeskelin, että nykyisellä set upilla pitäisi lohkosta ja mäntien päästä ottaa 2 mm pois, jolloin männä päässä oleva palotila pienenee. Vai onko jollakulla parempia ehdotuksia?
Ruisku jää vielä ennalleen, eiköhän se vielä pelitä tuon Shrickin nokan (252 asteinen) kanssa.
Onko ehdotuksia hyvästä koneistamosta tässä pääkaupunkiseudulla?
Comment