Nuo treserin tuuninki vanteet on kuin talveen tehty. Se putsaamisen helppous jos ne nyt edes lunta kerää :D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
80q 1.8T jääratahauskuutin
Collapse
X
-
Pitänee ne piikkipyörät nyt jostain keksiä niin olisi sitä pitoa :)
Tilasin eteen max negatiivisen camberin, taakse minimin ja taakse maksimiharituksen niin että kuitenkin pysytään vihreällä. Ei kovin radikaalia, mutta ei nyt ollut aikaa oikein selvittää paljonko olisi hyvä tuota takaharitusta olla. Nythän sitä ei ole ollenkaan, koska vihreä alue on kokonaan aurauksen puolella.
Mielestäni aika kivasti käyttäytyy nyt.
Ulkonäköpisteitä ei tällä vehkeellä ollut tarkoitus keräillä, joten en tiedä olenko kovin halukas rahaa laittamaan toisiin takavaloihinkaan jne. Nuo kuului kauppaan.
Comment
-
Tämä laite saattaa yllättää vähän harjaantuneemmankin harrastajan tienpäällä. Melko pirtsakan näköistä se eteneminen oli.
Tuo projektin varsinainen tarkoitus kristallisoitui itsellenikin, kun tuli törttöiltyä oman käyttiksen etupuskuri. Olisi kai pitänyt vaan saattaa käyttökuntoon tuo oma elimenluovuttaja, ainakin tätä reissua varten..
Comment
-
Tresereitä pysähdyttiin putsaamaan kolme kertaa matkalla. Ei niitä saanut putsattua kuin ajamalla joka nurkka jarrulla niin kuumaksi, että savu nousi ja sen jälkeen odottelemalla, että lämpö siirtyy vanteeseen. Joku 2 cm umpijäätä vanteen sisällä...
Mikähän sitten tekee tuon eron omaan ysiymppiin, mutta tuo oli peräherkempi. Vakaajia ei ollut kummassakaan päässä, itselläni taas on. Ja moottorin painoero lisäksi. Eihän se ero ollut kuin yöllä ja päivällä, mutta oli kuitenkin.
Akkuhommaa pitää vielä kommentoida. Pe-aamuna pakkasta oli joku 27 ja lämmittämättä veivasin sitä 4-5 kertaa, kunnes jäi käymään. Olisi pitänyt kaasulla avittaa vähän reilummin heti alkuun. Mutta käynnistyi. La-aamuna oli vain 20 mittarissa ja Porkkis paukautti sen kertalaakista tulille. Lisäksi radalla jauhoin sitä käyntiin joku puoli minuuttia ainakin, kun perse oli lipsahtanut hankeen ja pakoputki oli tukossa. Mitään eroa ei starttiäänessa havaittu, joten kyllä siinä potkua tuntuu vaan olevan.Viimeksi muokannut pasi_; 14.2.2011, 20:19.
Comment
-
Ulkonäköpisteitä ei tällä vehkeellä ollut tarkoitus keräillä, joten en tiedä olenko kovin halukas rahaa laittamaan toisiin takavaloihinkaan jne. Nuo kuului kauppaan.
Comment
-
Säästä<älä säästä>keskustelusta jne. kokemuksia. Joku puolalainen Sjneider tms. merkkinen lienee nyt kova sana. Eivät juuri palaudu takuuseen, Vartaa tulee takaisin liki kolminkertainen määrä.
Comment
-
Epäilen, että kierroslukumittarin tilalle oli asennettu ahtopainemittari. Suhinan alkaessa ja väännön noustessa mittari kaatui aina ja jokakerta pohjaan eli suoraan alas.
Comment
-
Mitään tietoa ei ole mitä osaset liikkeessä tuo akku maksaa, mutta hifikäytössä käyttävät samaa kampetta ja powerset tarjoaa tuota 165€ hintaan.
http://www.powerset.fi/autohifi/tarv...-a/odyssey.htm
Kyllä on aika asiallinen peli, loistava sleeper henki :P En epäile yhtään etteikö jaksaisi viedä piikeillä mukavasti.
Comment
-
Letku on vieläkin sininen :(
Sen sijaan vaihteisto autoon on vaihtunut. Sen minkä metelin häviämisessä voitti, hävisi kuitenkin synkrojen kunnossa. Kakkonen rusahtelee aika helposti ja muutkin ovat vähän kankeita. Pitää vissiin suunnitella johonkin väliin remontti.
Kävin myös kauniina alkukevään päivänä, eli tänään, vähän rallittamassa paikallisella jääradalla. Salamavikaisella kamerallakin pystyi neppaamaan pari kuvaa konehuoneesta ja saastaisesta ulkoasusta.
Kierroslukumittarissa ei ole muuten mitään vikaa. Minulta siitä jo kysyttiin että mikäs siinä...
Sami kommentillaan kaiketi viittasi sen pomppivaan käytökseen, kun sangen herkästi varsinkin jäällä neula menee yli asteikon :)
Kesärenkaat on matkalla camskillistä. Päädyin 205/45-17 Hankook K110:een. Noh niiden alle ruuvausta saa vissiin venailla vielä kuukauden-pari riippuen keleistä.
Dynollakin tuli käytyä ja tavoitteet ylitettyä.
Comment
Comment